Hei pdl Cruzin ystävät

Jadde

Kun matka tässä lähestyy ajatukset rientävät jo Puertoon.
Oletteko palstalaiset montakin kertaa ja monessako hotellissa Puertossa olleet.
Itse olen ollut ainakin 15 krt.Monessakin paikassa olen ollut,
jos aloitan alusta, niin ekaksi Toscassa, sitten Bambissa, sitten Lavaggi, Tenequia, ja club Martianez.
Martianezista tykättiin paljon, isot huoneet ja hyvällä paikalla, tosin lopussa jo aika kulahtanut.Harmi ettei omistussuhteista saatu selvää, eikä kukaan alkanut saneeraamaan.
Viime aukoina ollaan oltu Casablancassa niin kuin nytkin ollaan menossa.Isot huoneet ja tykätään apartementoksesta, jossa on keittiövarustus, että voi aamukahvit itse keittää.
Minkalaisia kokemuksia muilla?
Älkää viitsikö palstan vakiprovoilijat vastailla.:):)

32

2236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertoja en ole tullut laskeneeksi, mutta sanoisin, että reilu kymmenen niitä on. Aloitettiin Tenerife Wingistä ja päätettiin että se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta siinä hotellissa. Sitten Club Martianez, jossa oltiin useita kertoja, viihdyttiin hyvin, viimeinen kerta oli juuri ennen paikan sulkemista. Henkilökunta oli irtisanottu ja tunnelmat sen mukaiset. Noelia Playassa joitakin kertoja, samoin Palmeras Playassa ja nyt viimeksi Park Plazassa ensimmäisen, mutta ei varmasti viimeisen kerran.

Meille on tärkeää hotellin aamiaismahdollisuus, joka noissa viimeisessä kolmessa oli kohtuullinen, samoin Wingissä, josta ei muuten vaan tykätty.

• Jadde

määrä tuo 15 krt, mutta about.
        Siinä Martianezissa mekin olimme monta kertaa.Mikäs sen suomalaisen vaalean rouvan nimi siinä respassa olikaan? En nyt muista, mutta onkohan saanut sitten työtä muualta.
        Meillä taisi olla vika kerta kun oltiin Martianezissa silloin kun oli aika kova myrsky yöllä, oltiin vikassa kerroksessa ja aurinkokatos repeytyi irti, ja pihalla puutarhakalut oli lennelleet altaaseen. Vielä seuraavana päivänä sai varoa kadulla, ettei saanut jotain kaupan kylttiä tai liikennemerkkiä päähänsä.

• ookkekara
        Jadde kirjoitti:

määrä tuo 15 krt, mutta about.
        Siinä Martianezissa mekin olimme monta kertaa.Mikäs sen suomalaisen vaalean rouvan nimi siinä respassa olikaan? En nyt muista, mutta onkohan saanut sitten työtä muualta.
        Meillä taisi olla vika kerta kun oltiin Martianezissa silloin kun oli aika kova myrsky yöllä, oltiin vikassa kerroksessa ja aurinkokatos repeytyi irti, ja pihalla puutarhakalut oli lennelleet altaaseen. Vielä seuraavana päivänä sai varoa kadulla, ettei saanut jotain kaupan kylttiä tai liikennemerkkiä päähänsä.

respassa oli Pirjo, Aurinkomatkojen entinen opas, terkkuja vaan hänelle. Ei olla muutamaan vuoteen tavattu.

• Mentira

Nyt piti ruveta oikein sormia avuksi käyttäen laskemaan ja lähellä oli että soitan äitimuorille ja ukolleni jotta pistän heidätkin miettimään tehtyjä reissuja, mutta päätin sitten turvautua vain ja ainoastaan hataraan päähäni eli nyt annetut tiedot on vähän sinne päin kun ei tuo muisti ole niin yhteistyökykyinen ja -haluinen.
      Cruzin reissujen lukumäärä on ehkä jotain 25, mutta pientä virhemarginaalia siinä voi olla. Tai sitten ei. Hitto kun en muista ihan tarkkaan.
      Hotellit, noh.. Ainakin nyt Teidemar, Sefora Park, La Carabela, Eden, Palmeras Playa, Teneguia, Bambi, Concordia Playa, Bellavista, Noelia Playa, Martina, Marina, Avenida, Lavaggi.. niin, no nuo nyt ainakin. Luultavasti vielä illan mittaan muistan pari muutakin tai siten en. Kerkisinkö jo kertoa että muisti välillä takkuaa?
      Kokemuksia? Kaikissa hotelleissa on ollut ne hyvät puolensa oli ne sitten esim. sijainti, puutarha, huone, hotlan yleiset tilat, tunnelma etc. eikä mistään ole mitään kovin pahaa sanottavaakaan. Olen kuitenkin varsin sopeutuvainen ja vaatimaton eläin, eli en ihan pienistä puutteista tms. ala kitisemään.
      Muutamissa hotlissa on sitten tullut piipahdettua vierailemassa tuttavuuksien huoneissa tai vain vakoilemassa hotellin yleisiä tiloja, mutta se onkin sitten eri jutun aihe se.

Mutta hyvää lomaa ja pitäkäätten sitten minunkin puolesta lusthia kun itse en mä voi... Haluisin kyllä!

• Jadde

paljon ihmisiä, jotka ovat käyneet vaikka kuinka monta kertaa Cruzissa, ihan niin kuin Sinäkin.Mitäs sitä hyvää paikkaa vaihtamaan.Sinnehän menee melkein kun kesämökilleen, kun on tutut paikat.
        Yleensä olen käynyt vähän talvemmalla, mutta olen käynyt muutaman kerran myös näin keväällä, ja kerran pääsiäisenä. Se pääsiäinen olisikin sitten ihan oma juttunsa.On se vaan niin suuri juhla siellä.
        Casablancassa ei oikeastaan ole muuta vikaa kun melkoinen kiipeäminen rappuja pitkin yläkaupunkiin.Noh, vielä tässä jaksaa, jos ei jaksa niin voi kiertää sitä isoa tietä, jolloin matka on tosin pitempi.

• vierailijanainen
        Jadde kirjoitti:

paljon ihmisiä, jotka ovat käyneet vaikka kuinka monta kertaa Cruzissa, ihan niin kuin Sinäkin.Mitäs sitä hyvää paikkaa vaihtamaan.Sinnehän menee melkein kun kesämökilleen, kun on tutut paikat.
        Yleensä olen käynyt vähän talvemmalla, mutta olen käynyt muutaman kerran myös näin keväällä, ja kerran pääsiäisenä. Se pääsiäinen olisikin sitten ihan oma juttunsa.On se vaan niin suuri juhla siellä.
        Casablancassa ei oikeastaan ole muuta vikaa kun melkoinen kiipeäminen rappuja pitkin yläkaupunkiin.Noh, vielä tässä jaksaa, jos ei jaksa niin voi kiertää sitä isoa tietä, jolloin matka on tosin pitempi.

Tunnenpa itseni ihan keltanokaksi teidän rinnalla kun minulla on vasta kolmas kerta Puertossa.Tosin nyt kolmena pääsiäisenä peräkkäin.Se vain jotenkin tuo pääsiäisen aika on siellä niin mahtavaa...

• Senorita:)

Monissa eri hotelleissa Puerto de la Cruzissa on tullut lomailtua, montako kertaa matkoja hm.. pitäisi hakea muistikirja, noh, hotelleista majoituttu ainakin:
      Bellavista, Florida Plaza,Teneguia, Chimisay, Pargue Tajinaste, Lavaggi, Masaru, Pez Azul, Puerto Palace, Atalaya, Bahia Principe San Felipe,luulisin että tässä olisi ne hotellit.
      On siis ollut eritasoisia hotelleja ja apartementoksia, ei huonoja kokemuksia mistään,jossain on ollut huone surkeassa jamassa mutta huoneen vaihto on onnistunut, Lavagissa kadun äänet jonkin verran häiritsevät, mutta tosi hyvällä paikalla.
      Masaru on hintalaatu suhteeltaan oikein hyvä ja La Pazin kaunis kaupunginosa viehättää muutenkin.

On ollut puolihoitoa, aamiaisella, ilman ruokailuja, ja viimeksi AI:llä miten milloinkin on tullut matka suunniteltua, jokunen äkkilähtö on onnistuttu saamaan mutta enimmäkseen todella pitkällä varauksella, aina on suunnitelmissa että seuraavaksi otetaan äkkilähtö mutta mitä vielä kun esite ilmestyy niin eikös taas jo suunnittelemaan ja varaamaan.
      Kesämatkaa emme koskaan ole saaneet sinne kokea, ja ei niitä enää ilmeisesti huonon kysynnän vuoksi tehdäkkään, toki omatoimimatkoja voi tehdä mutta koneen vaihtoja ei jaksa.
      Myös Jaddelle hyvää ja antoisaa matkaa!

• Mats

Paras ja parhaalla paikalla käymistäni Cruzin hotelleista on ehdottomasti Las Vegas.
      Sotaventolle kysymys: -löytyykö Kanarialta hotelli Sotaventoa, koska niitä löytyy ainakin Cubasta, Mexikosta ja Mallorcalta.
      PS. .Jorman baarista ei löytynyt Sotaventoa

• LasVegas juu

Tykätty Las Vegasista, keskellä kaikkea ja todella hyvä aamiainen:)

• http://fuerteventura.costasur.com/sites/sotavento-beach-club/en/

Kuten tuolla jo palattuani kirjoitin, ehkä viestintämme meni sitten ristiin. Eli me tulimme Puertoon 4.3., johon ehdotin tapaamista, mutta viesti ei ehkä tavoittanut sinua. No mutta toivottavasti lomasi oli onnistunut. Me viihdyimme Puertossa ja tällä kertaa Park Plazassa mainiosti.

Joka tapauksessa Sotiksella näyttää olevan noita nimikkokohteita enemmänkin. On kulunut kohtuuttoman monta vuotta Fuerteventuralla käynnistä, enkä ole ollenkaan ajan tasalla, missä siellä mennään. Sen Sotavento-nimisen ravintolan Corralejossa tiesin, mutta en tätä hotellia.

• Mats
        Sotavento kirjoitti:

http://fuerteventura.costasur.com/sites/sotavento-beach-club/en/

Kuten tuolla jo palattuani kirjoitin, ehkä viestintämme meni sitten ristiin. Eli me tulimme Puertoon 4.3., johon ehdotin tapaamista, mutta viesti ei ehkä tavoittanut sinua. No mutta toivottavasti lomasi oli onnistunut. Me viihdyimme Puertossa ja tällä kertaa Park Plazassa mainiosti.

Joka tapauksessa Sotiksella näyttää olevan noita nimikkokohteita enemmänkin. On kulunut kohtuuttoman monta vuotta Fuerteventuralla käynnistä, enkä ole ollenkaan ajan tasalla, missä siellä mennään. Sen Sotavento-nimisen ravintolan Corralejossa tiesin, mutta en tätä hotellia.

Mielestäni olin Jorman baarissa 4.3 illalla. Siellä oli silloin joku porukka luovuttamassa Jormalle jotakin muistoa ja otin vielä tapahtumasta kamerakännykällä valokuvan. Mieshenkilö luovutti ja piti pienen puheen. Nainen yritti ottaa kuvaa kamerakännykällä, mutta siinä oli joku ongelma, joten minä otin muutaman kuvan ja olen jo lähettänyt ne Jormalle. Asuin Park Plazassa huoneessa 106.
        Hyvää kevättä teille.

• Eilen tullut Puertosta
        Mats kirjoitti:

Mielestäni olin Jorman baarissa 4.3 illalla. Siellä oli silloin joku porukka luovuttamassa Jormalle jotakin muistoa ja otin vielä tapahtumasta kamerakännykällä valokuvan. Mieshenkilö luovutti ja piti pienen puheen. Nainen yritti ottaa kuvaa kamerakännykällä, mutta siinä oli joku ongelma, joten minä otin muutaman kuvan ja olen jo lähettänyt ne Jormalle. Asuin Park Plazassa huoneessa 106.
        Hyvää kevättä teille.

Hei vaan, niin minäkin uteliaana olin klo 18 Jorman baarissa, olisin teitä molempia tervehtinyt, MUTTA ENPÄ MINÄKÄÄN HUOMANNUT KETÄÄN MARIMEKKOPAITAISTA MIESTÄ? Ja eipä Jormakaan sit tuntenut ketään Sotaventoa eikä muistaakseni Matsiakaan?
        Minä tällä kertaa Casablancassa ja tosi siisti hotelli, mutta vähän kaukana keskustasta, kun tuo mäki on lenkkeilijällekin hankala. Park Plazassa olen miekin ollut, paikka oli kyllä sopiva. Suosittelen Casablancaa siisteyden vuoksi.

• Mats
        Eilen tullut Puertosta kirjoitti:

Hei vaan, niin minäkin uteliaana olin klo 18 Jorman baarissa, olisin teitä molempia tervehtinyt, MUTTA ENPÄ MINÄKÄÄN HUOMANNUT KETÄÄN MARIMEKKOPAITAISTA MIESTÄ? Ja eipä Jormakaan sit tuntenut ketään Sotaventoa eikä muistaakseni Matsiakaan?
        Minä tällä kertaa Casablancassa ja tosi siisti hotelli, mutta vähän kaukana keskustasta, kun tuo mäki on lenkkeilijällekin hankala. Park Plazassa olen miekin ollut, paikka oli kyllä sopiva. Suosittelen Casablancaa siisteyden vuoksi.

-oli niin kylmä viikko, että ainakin illalla piti olla villapaita päällä, joten Maripaitaa ei näkynyt. Kävin kuitenkin ko. iltana syömässä Jorman baarissa kanaa ryppyperunoilla ja jälkiruaksi Cappuzinon Veteranon kera. Muuten ne Jorman paukut ei ole yhtä pieniä kuin täällä koto-Suomessa. Jos otat viisi paukkua Jorman baarissa, niin se vastaa noin 10 paukkua Suomessa, joten varovainen täytyy olla.

• vanhakin nuortuu
        Eilen tullut Puertosta kirjoitti:

Hei vaan nimimerkki Eilen tullut Puertosta!
        Olimme varmaan samaan aikaan Teneguian baarissa kuuntelemassa Manuelia, sanoit asuvasi Casablancassa, olit muutaman viikon lomalla. Miten sinulla loma meni, meillä oli kehnot ilmat mutta muuten onnistunut loma.
        Kiitos mukavasta seurasta!
        Saattaa olla että erehdyn, mutta jos oikeaan osuu arvaus niin mukavia kevätpäiviä sinulle toivoo se vanhempi pariskunta, jolla oli hyvä fiilinki ja yritin sitä muutakin kuppikuntaa saada mukaan tansahtelemaan, mutta en onnistunut.
        Manueli laulaa kyllä niin ihanasti!

• 805
        vanhakin nuortuu kirjoitti:

Olimme varmaan samaan aikaan Teneguian baarissa kuuntelemassa Manuelia, sanoit asuvasi Casablancassa, olit muutaman viikon lomalla. Miten sinulla loma meni, meillä oli kehnot ilmat mutta muuten onnistunut loma.
        Saattaa olla että erehdyn, mutta jos oikeaan osuu arvaus niin mukavia kevätpäiviä sinulle toivoo se vanhempi pariskunta, jolla oli hyvä fiilinki ja yritin sitä muutakin kuppikuntaa saada mukaan tansahtelemaan, mutta en onnistunut.

mutta monen viikon lomalla olitte? Mietin että olisimmeko mekin olleet Puertossa yhtä aikaa.

• Mats kirjoitti:

Hyvää kevättä teille.

Me istuttiin siinä ulkona, siis pariskunta Sotavento vahvistettuna kahdella daamilla vähän matkaväsymystä niskassa. Yritin kyllä katsella, josko tuntomerkkeihin sopiva herrasmies löytyisi, mutta... Pahoittelen.

Me asuttiin muutamaa kerrosta ylempänä ja oltiin hotelliin oikein tyytyväisiä. Mielestämme mainiolla paikalla, josta oli hyvät yhteydet kaikkiin ilmansuuntiin. Samalle jaksolle sattui ihan mahdottoman mukavaa porukkaa. Ja sääkin sitten lämpeni siinä about 8.3. alkaen, joten tuli vietettyä aikaa myös siellä kattoterassilla.

Hyvää kevättä myös Sinulle, otetaan uusiksi joskus, pistetään vaikka kukat rintaan tms, jotta tunnistetaan toisemme. Perskutarallaa, Sotis tarjoaa ne luvatut tuotteet vaikka sitten täällä Suomessa, esim. kesällä Porissa, jos vaikka saataisiin Ookkekin mukaan.

• vanhakin nuortuu
        805 kirjoitti:

mutta monen viikon lomalla olitte? Mietin että olisimmeko mekin olleet Puertossa yhtä aikaa.

Ei mitään anteeksipyydettävää, olimme lomalla ainoastaan viikon, mutta tämä Teneguian baarissa tapaamamme tuttavuutemme kertoi olevansa useamman viikon.

• ookkekara
        Sotavento kirjoitti:

Me istuttiin siinä ulkona, siis pariskunta Sotavento vahvistettuna kahdella daamilla vähän matkaväsymystä niskassa. Yritin kyllä katsella, josko tuntomerkkeihin sopiva herrasmies löytyisi, mutta... Pahoittelen.

Me asuttiin muutamaa kerrosta ylempänä ja oltiin hotelliin oikein tyytyväisiä. Mielestämme mainiolla paikalla, josta oli hyvät yhteydet kaikkiin ilmansuuntiin. Samalle jaksolle sattui ihan mahdottoman mukavaa porukkaa. Ja sääkin sitten lämpeni siinä about 8.3. alkaen, joten tuli vietettyä aikaa myös siellä kattoterassilla.

Hyvää kevättä myös Sinulle, otetaan uusiksi joskus, pistetään vaikka kukat rintaan tms, jotta tunnistetaan toisemme. Perskutarallaa, Sotis tarjoaa ne luvatut tuotteet vaikka sitten täällä Suomessa, esim. kesällä Porissa, jos vaikka saataisiin Ookkekin mukaan.

Mukana ollaan, missä paska muuta kuin rattailla. Näkymisiin.

• Punapäinen nainen

Hei,, jos olit syntymäpäivää viettämässä, niin kyllä sit kohtasimme. Sinulle kiitos pöytään kutsusta, olin kyllä lauantainakin, mutta ei teitä näkynyt. Olin 4 viikon lomalla ja vaikka ilmaa oli monenlaista, en voi moittia, täällä sitä kylmä on. Manauel on hyvä laulamaan.
        Kiittäen, olit iloista seuraa , joten oli kiva siitä porhaltaa Casablancaan.

• Mentira

täällähän on Manuel-faneja!!! Loistavaa että meitäkin on, jotka todella pitävät tuon miehen laulusta.. onko parempaa ääntä kuultukaan?
        Toivottavasti Teneguian baari oli edes vähän eläväisempi paikka teidän lomanne aikaan kuin omalla helmikuun lomallani, jolloin asiakkaita ei juurikaan ollut. No minä ja mieheni useana iltana kylläkin :)) Mutta paikka on viihtyisä ja siisti, henkilökunta ystävällistä ja laulaja.. noh, tehän jo tiedättekin!!!

• vanhakin nuortuu
        Punapäinen nainen kirjoitti:

Hei,, jos olit syntymäpäivää viettämässä, niin kyllä sit kohtasimme. Sinulle kiitos pöytään kutsusta, olin kyllä lauantainakin, mutta ei teitä näkynyt. Olin 4 viikon lomalla ja vaikka ilmaa oli monenlaista, en voi moittia, täällä sitä kylmä on. Manauel on hyvä laulamaan.
        Kiittäen, olit iloista seuraa , joten oli kiva siitä porhaltaa Casablancaan.

Hei olin viettämässä syntymäpäivää joten tunnistimme toisemme!
        On se vaan mukavaa kun tapaa kivoja ihmisiä reissuilla, viikko vaan oli niin lyhyt ja menoa tuntui riittävän joten täytyy taas ensi reissun olla pari- kolme viikkoinen.
        Kirjoituksista päätellen samaan aikaan useampikin meistä palstalaisista vietti siellä synttäreitään, ei parempaa paikkaa olekkaan juhlistaa kuin Puerto de la Cruz. Juu ja Jorman baarissa myös käytiin juomat nauttimassa muttemme "päässeet" juttuun kenenkään kanssa, ei aina, ehkä seuraavalla kerralla. Eikä mekään ihan ujoja olla. Toivottavasti osuisimme joskus taas samalle reissulle!

• VVV

Mahtava víikko Masarussa.N: 10min portaita alas kaupunkiin ja 5 min.ylös taxilla(n 3 euroa)
      Hieno allas puutarha,kaikille riittää lepolavitsat ja niihin vielä pehmusteet.Palvelu täysi 10.

• aurinkoon 2009

Olen käyny Cruzissa kolmena vuonna peräkkäin,aina marraskuun alkupuolella kaksi viikkoo.Kahtena ensimmäisenä kertana olin Marinassa,joka ei enää palvele hotellin muodossa,valitettavasti.Ystävällinen henkilökunta oli siellä ja keskeisellä paikalla.Viimeksi olin Girasolissa,sattu vain huone varjoiselle puolelle,aurinko ei paistanu sinne koko päivänä ja oli muutenkin kylmää säätä.Mutta olen tykästyny tähän paikkaan ja tulen vielä palaamaan sinne takaisin,,,,,

• Jadde

Cruzista.Monet ovat jo tulleet matkalta, mutta jotkut vielä lähdössäkin. Kiitoksia lomatoivotuksista!
        Kiva kuulla muiden juttuja esim hotelleista.
        Minulla itselläni pitää ehdottomasti olla apartementos, jossa voi itse keittää kahvit,ettei tarvitse pukeutua aamukahville, vaan voi juoda kahvit vaikka yöpuvussa parvekkeella. Ja sitten, älkää nyt pyörtykö, mutta teen itse ruuat useimmiten.Esim kanarialaiset perunat ovat mielettömän hyviä, ja kaupoissahan on valinnan varaa ruokatarvikkeden suhteen yllin kyllin.
        Mutta jos joku kertoo hyvän ruokapaikan, esim seisovan pöydän, vinkki otetaan vastaan.Onko kukaan uskaltanut syödä siinä Jardinin rannalla olevan baarin seisovaa pöytää?Minä olen yleensä vain kahvitellut ja mies kaljoitellut siinä kun on muuten niin kiva istuskella.

• Jadde kirjoitti:

Cruzista.Monet ovat jo tulleet matkalta, mutta jotkut vielä lähdössäkin. Kiitoksia lomatoivotuksista!
        Minulla itselläni pitää ehdottomasti olla apartementos, jossa voi itse keittää kahvit,ettei tarvitse pukeutua aamukahville, vaan voi juoda kahvit vaikka yöpuvussa parvekkeella. Ja sitten, älkää nyt pyörtykö, mutta teen itse ruuat useimmiten.Esim kanarialaiset perunat ovat mielettömän hyviä, ja kaupoissahan on valinnan varaa ruokatarvikkeden suhteen yllin kyllin.
        Mutta jos joku kertoo hyvän ruokapaikan, esim seisovan pöydän, vinkki otetaan vastaan.Onko kukaan uskaltanut syödä siinä Jardinin rannalla olevan baarin seisovaa pöytää?Minä olen yleensä vain kahvitellut ja mies kaljoitellut siinä kun on muuten niin kiva istuskella.

Se on kieltämättä totta, että hotelliaamiaiselle meneminen edellyttää ainakin yöasun vaihtamista päivävermeisiin. Eikä sinne ihan tukka pystyssä kehtaa ilmestyä, joten...

Me harrastettiin omia aamiaisia ja kokkailuakin jossain määrin silloin, kun matkustettiin isommalla porukalla, mukana lapsi ja äitini. Asuttiin monesti Inglesin alueella ja kannettiin San Fernandosta halpaa sisäfilettä ja sitä sitten paisteltiin, tehtiin salaatit ja keitettiin kanarialaisia perunoita.

Jardinin rannan kuppilaa ei ole tullut kokeiltua. Yllätys oli kuitenkin, että paikalliset ystävämme suosittelivat Valle Luzin noutopöytää. Ei tullut kokeiltua, mutta siinä lähistöllä esim. Noelia Playan illallispöytä on ihan ok. Jos kiinalaisesta ruuasta tykkäätte, San Telmossa on noutopöytäperiaatteella toimivia kaksin kappalein. Toinen merivesialtaita vastapäätä ja toinen, varmaan tiedätkin sen lohikäärmepaikan rantakadun alkupäässä. Edullisia hyvän ruuan paikkoja molemmat. Tietysti noista saa myös listaruokaa ja Dragonista menuja 2-4 hengelle.

Hyvän ruuan paikkana vielä heittäisin Charconilla olevan La Casadan, joka oli meille uusi tuttavuus. Ja viereisessä Compostelanassa oli ihan huikean hyvät salaatit. Noihin illalla joskus tyydyttiin, jos oli päivällä naposteltu tapaksia.

Oikein mukavaa matkaa!
        Sotis

• ranek
        Jadde kirjoitti:

Seisovan pöydän runsaita antimia rannalla on nautittu usein. Hinta tulee lautasen koon mukaan juoma, itse saat sitten lastata mitä haluat.
        Cruzin eri apartamentoksissa noin 10 kertaa, nykyisin aina kaksi viikkoa jopa kahdesti vuodessa.

• viajes
        Jadde kirjoitti:

Jardinin rannalla yhden lounaan helmikuussa. Hyvää oli ruoka, otin salaatteja, katkarapuja ja oliiveja Roseeviinin kera. Hinta oli keskinkertainen ja kiva oli siinä ulkona ruokailla.

• Jadde
        viajes kirjoitti:

Jardinin rannalla yhden lounaan helmikuussa. Hyvää oli ruoka, otin salaatteja, katkarapuja ja oliiveja Roseeviinin kera. Hinta oli keskinkertainen ja kiva oli siinä ulkona ruokailla.

Paikkakin on tosiaan ihan ok , monta kertaa siinä istuttu ja matkaa jatkettu aallonmurtajaa takaisin kaupunkiin päin.
        Nyt ei muuta kun ihmettelemään, että miten saisi taas 6,5 h kulumaan lentokoneessa. Huoh.Hirveetä istumista.En meinaa millään saada aikaa siinä kulumaan, mutta aina se nyt jotenkuten menee.

• Mentira
        Jadde kirjoitti:

Paikkakin on tosiaan ihan ok , monta kertaa siinä istuttu ja matkaa jatkettu aallonmurtajaa takaisin kaupunkiin päin.
        Nyt ei muuta kun ihmettelemään, että miten saisi taas 6,5 h kulumaan lentokoneessa. Huoh.Hirveetä istumista.En meinaa millään saada aikaa siinä kulumaan, mutta aina se nyt jotenkuten menee.

siinä istumista, ja asiaa ei paranna kun ensin alkaa koskemaan selkään.. ja hetikohta päähän! Minun onneani on viime lennoilla ollut myös se, että olen ollut niin "sopivalla" etäisyydellä näyttöön eli en ole voinut seurata elokuvia vaikka aika mukavia lastenleffoja olisikin ollut tarjolla.. Yrittää voisi myös vaikka lukea, mutta kun ei kunnolla näe (joo, ne kaksitehot yhä optikolla..) ja valitettavasti lentokoneen musiikkitarjontakaan ei jaksa kiinnostaa minua kovinkaan pitkään.
        Pari viimeistä lentotuntia onkin aikamoista hampaiden kiristelyä, mutta onneksi lopussa kiitos seisoo jos hyvin käy, eli elävänä ja terveenä pääsee laskeutumaan Tenerifen maaperälle..
        Mutta kyllä se meillä ukon kanssa ensimmäinen päivä menee hotellihuoneessa nukkuen kuin murmeli kun sitä on niin kipuinen ja total väsähtänyt! Kyllä se matkustaminen ON raskasta.

• Puertossa

olen käynyt. Majoituin Bella vistassa, Club Martianezissa, Lavaggissa ja Teneguiassa.
      Club Martianezissa viihdyin parhaiten.
      Ensi kerralla majoitun ehkä Valle Marissa josta olen kuullut kehuja sijainnista, viihtyisyydestä, ilmastoinnista, lämmityksestä.

• annabolena

.. ei yhtään häirikköjuttua! Tottelivat, Jadde, pyyntöäsi!
      Tahtoo Cruziin ja Jorman baariin..

• "hiper dino"

ollaan oltu ja tykätty tutut paikat löytää mitä tarvitsee, tykättiin myös Club Martianezista ja Pirjosta, harmi kun hyvä hotla meni niin, oltu myös Lavagissa ja Charkon aukion laidassa mikä myös oli hyvällä paikalla, varmaan mennään taas ensi talvena sinne. Kyllä varmaan tarkenette Carmenissa oli 30 astetta viime viikolla, terveiset muillekin Porin seutulaisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      237
      5143
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4181
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3843
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3609
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3550
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3295
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      7
      2704
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2596
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2436
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      60
      2388
    Aihe