Oliko ketään seinäjoen onnelan bileissä (vaasan setan järjestämät) viime perjantaina?! Oliko paljon populaa jne. Terveisin: yxi pari joka myöhästyi....
Seinäjoki
4
419
Vastaukset
- seinäjokelainen
Hei :) Olin siellä käymässä kun sitten piti lähteä kaverin synttäreille niin oli siellä nyt jonkin verran porukkaa mut lähinnä nyt niitä vaasalaisia. Oli toki täältäkin :) oli ihan mukavat bileet mut harmi vaan kun on niin harvoin. Ja mun mielestä tuo seta sais enemmän järjestää bileitä täällä :) Olis mukava tutustua muihinkin seinäjoella asuviin lesboihin ja homoihin :)
- voi voi....
Äh, oli tylsä ilta viime perjantaina kotona ja olisin ehdottomasti mennyt näihin bileisiin, jos olisin tiennyt näistä. Nyt kyllä harmittaa :(
- vaasalainen
Joo, oli ne setan järjestämät bileet
yritämme parhaamme järjestää muuallakin kuin vaasassa bileitä. Yleensä bileet löytyvät meijän nettisivuilta. Tällä kertaa saatiin uusittua koko sivusto.. Vuoden keskipisteenä yleensä järjestetään juhannusbileet, jotka tällä tietoo 2 päiväset. Ei pystytä kovin usein menemään kovin kauas koska meille ei tule lipputuloja jotta voitaisiin järjestää usein bileiltoja kauempana..ideoita saa laittaa www.vaasanseta.fi palautteeseen myös koskien bileiltoja jotta tulisitte viihtymään siellä.- aktiivisti
seuraamaan Vaasan Setan nettisivuja, mä itse kuulin näiden viimeksi olleiden Onnelan bileiden yhteydessä ekan kerran Seinäjoen bileistä ylipäätään ! Niitä on kuulemma ollut viime vuonnakin (?)
Joo, ja myöhästyin myös Onnelasta ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h72763Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986