Kuljen tutun polun
saunaan oman talon.
Tunnen joka solun,
näen ruskon, valon.
Muistan sinut siellä,
kylpytakin valkoisen.
On jalkojesi tiellä
omasi, muistan sen.
Palaan tyhjään huoneeseen,
on jotain muuttunut:
kaktuksen kukkaan keltaiseen
on rakkautes puhjennut.
Keltainen kaktuksenkukka
4
224
Vastaukset
- lindalinda1
voin nähdä sieluni silmin Sinut kävelemässä siel-
lä mökilläsi, muistelemassa ja kaipaamassa sitä
mitä joskus on ollut.
Tyhjä huone kuitenkin,
ei vain jotain vaan paljon on muuttunut.
Ja miten tuon runosi lopun oletkin taas saanut
niin haikean kauniiksi.
Surumielinen, pidin kuitenkin tai juuri siksi -
en tiedä.- Lekart.
Mukava että huomasit pienen runoni. Keltainen kaktus on harvinainen ja sen kukkiminen yhtä harvinaista. Mutta totta se on, se puhkesi kukkaan ja toi mieleen muistoja.
- Belethiel
Muistot tulevat joka päivä jossain muodossa vastaan, pienissä tai suuremmissa, ihan tutuissa, arkisissakin.Vaikka runosi sävy onkin kaipaavan melankolinen, tuo kaktuksen keltainen "yllätyskukka"jotenkin toi valoa ja ehkäpä iloakin tähän tunnelmaan. Näen miten se kukka loistaa siellä tyhjässä huoneessa.
- Lekart.
Kiitos kauniista kommentistasi! Kyllä se keltainen kukka oli iloinen yllätys. Surulliset raidat vain kulkevat elämässä mukana, runoissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057