solifer supermoto

kuukke

haluisin tietää onko kyseinen mopo ostamisen arvoinen ensimopoksi..
kokemuksia ym ? miten toimii talvella ?
onko mukava ajaa?

43

2020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evo...evo..

että et osta sillä tällä merkillä ei pitkälle ajella osta esim käytetty derpi tai peugeut tai abrillia ..

• joooooooooooooooooo

Ihan hyvä mopo on hintaansa ja laatuunsa suhden ja siihen, että on kiinalainen.

Etenkin ajoasento on 100 kertaa parempi kuin esim derbeissä ja pösöissä. Niissä joutuu ajaan polvet suussa, joka voi alkaa rasittamaan jalkoja pidemmän päälle. Soliferissa ei ole sitä ongelmaa kun on piikin runko. Ja ihan hyvin toimii talvella ja jaksaa mennä vaikka kone on kylmä tai ulkona paljon pakkasta. Bensan kulutus 1.5l per 100km, että taloudellinenkin on. Suosittelen.

• Ihan ok mopedi.
      Itsellä on tälläinen Solifer Enduro eli siis melkein sama. Ajoasento on melko hyvä. SM omaa digitaalisen mittarin joka pitää jopa täysin paikkansa (toisin kuin omani).
      Mopo on myös helppo pestä kevarin rungon takia. Kulkee kurittomana noin 70km/h yksilöstä riippuen. Aika pirteä nelariksi ja vielä niin painavaksi, siis jos ei ole sormusta imukaulassa. Jos imukaulassa on sormus, niin sitten mopo onkin jo aika tuhnu.
      Putki on kuriton ja se "hukkaputki" on lelu. Ilmanputsarissa on myös koristeena metalli lätkä. Änkkä on melko läpi hengittävä, mutta kuristaa ehkä ihan vähän. (Siis tosi vähän.)
      Omani lähtee tavella yleensä ryypyn kanssa aina ensimmäisellä käyntiin, eli ei mopo ainakaan pakkasia pelkää.

Ihan kannattava ostos. Uskaltaa jopa kisata hieman 2t mopojen kanssa. ;)

• fsafsaffsa

Todellakaa pidä solikan sm mallin mittari. Ku kaverin solikka oli vapaalla ni mittari näytti jo 40 km/h. Ei ollu sulake palanu. Ja vaikka käyttivät siellä liikkestä mistä ostivat ni sielläkää ei löytyny vikaa. Lisäksi ni kyllä pitää olla latvasta laho jos väittää että solikan ajoasento on parempi ku derbisä tai peugeotissa. Testeissä molempia kehuttiin ajoasennolta kunniamaininnoin. Jos sää "joooooooo" nimimerkillä kirjottanu väität että derbissä ja peugeotissa joutuu ajaa polvet suussa... ehkä sä oot vaa niin saatanan nörtiks tullu tietokoneen ääressä että selkäs on menny kieroo ja joudut koko aja istuu ne polvet suussa. Sillä kukaan ei oo enne yhtä paskaa valhetta väittäny. Bensaaki menee solikasa noin 4 l/100 km.

• hfghfghfgh lol
        fsafsaffsa kirjoitti:

Todellakaa pidä solikan sm mallin mittari. Ku kaverin solikka oli vapaalla ni mittari näytti jo 40 km/h. Ei ollu sulake palanu. Ja vaikka käyttivät siellä liikkestä mistä ostivat ni sielläkää ei löytyny vikaa. Lisäksi ni kyllä pitää olla latvasta laho jos väittää että solikan ajoasento on parempi ku derbisä tai peugeotissa. Testeissä molempia kehuttiin ajoasennolta kunniamaininnoin. Jos sää "joooooooo" nimimerkillä kirjottanu väität että derbissä ja peugeotissa joutuu ajaa polvet suussa... ehkä sä oot vaa niin saatanan nörtiks tullu tietokoneen ääressä että selkäs on menny kieroo ja joudut koko aja istuu ne polvet suussa. Sillä kukaan ei oo enne yhtä paskaa valhetta väittäny. Bensaaki menee solikasa noin 4 l/100 km.

Taidat puhua aika paljon paskaa...
        Menin solikan digi mittariin 50mk/h ja GPS näytti 50km/h.
        Että en nyt sit tiiä että mikä niitä mittareita vaivaa. Ja kyllä mun kavereittenkin digi mittarit pitää paikkansa. En nyt sitten tiedä että mikä tätä sun kertomuksen mittaria vaivas.

Ja silloin kun itsellä oli vielä pösö, niin tuli selkä kipeäksi jos ajoin yli 10km. Derbistä ei oo kokemuksia.

• sdfsdfsdf
        hfghfghfgh lol kirjoitti:

Että en nyt sit tiiä että mikä niitä mittareita vaivaa. Ja kyllä mun kavereittenkin digi mittarit pitää paikkansa. En nyt sitten tiedä että mikä tätä sun kertomuksen mittaria vaivas.

Ja silloin kun itsellä oli vielä pösö, niin tuli selkä kipeäksi jos ajoin yli 10km. Derbistä ei oo kokemuksia.

Mitä sitten jos bensaa menee 4l?
        Se on ihan normaalia, jos mopo on kuriton. Se huhuttu 1,5l / 100km meinaa kulutusta sormuksen kanssa.

• mägineh
        fsafsaffsa kirjoitti:

En noista digitaalisista oikee tiiä, mut enduroiden analogiset ainaskin kusee vitusti. Kolme kaveria ajanu geipsiin 65-75km/h ja kaikilla näyttäny alle 62km/h.....yhellä näytti jopa 54km/h !!!

• fsafasfas
        hfghfghfgh lol kirjoitti:

Niin niin taas näitä just täsmällisiä solikan mittareita -.- "Mopo näytti 50 km/h ja gps just saman verran". REps. Täällä on aika monella kuule solikassa (supermotossa) sama juttu että mittari näyttää päi persettä. Pienin heitto on noin 5-10 km/h yhel toisel kaveril ku se sai sentää säädettyy jonku verran sitä mittaria. Sigmaan ja gps:ssään ajo. Ja eikö sua muka haittaa jos mopo vie 4 litraa 100 km? Kyllä aika romu täytyy olla jos sen verran vie. Lisäks sitte käytii bestiksen kaa käymää 50 km päässä olevas kaupungis vähä ostoksilla. Mulla itellä Derbi drd pro -08 ja kaverilla Peugeot Xps Sm -08. Ajettii melkee koko aja. Siinä 30 km kiepukoilla käytii kahvilla josai pikkusel huolto-asemal. Kumpikaa meistä ei kuitenkaa selkä kivuista eikä kyllä mistään muustakaa valittanu paitti kaveril oli tullu vähä kylmä. Ni sul o varmaa selässä vikaa ku 10 km jälkee tulee jo pösöllä kipeäks.

• adasdaadad
        fsafasfas kirjoitti:

Niin niin taas näitä just täsmällisiä solikan mittareita -.- "Mopo näytti 50 km/h ja gps just saman verran". REps. Täällä on aika monella kuule solikassa (supermotossa) sama juttu että mittari näyttää päi persettä. Pienin heitto on noin 5-10 km/h yhel toisel kaveril ku se sai sentää säädettyy jonku verran sitä mittaria. Sigmaan ja gps:ssään ajo. Ja eikö sua muka haittaa jos mopo vie 4 litraa 100 km? Kyllä aika romu täytyy olla jos sen verran vie. Lisäks sitte käytii bestiksen kaa käymää 50 km päässä olevas kaupungis vähä ostoksilla. Mulla itellä Derbi drd pro -08 ja kaverilla Peugeot Xps Sm -08. Ajettii melkee koko aja. Siinä 30 km kiepukoilla käytii kahvilla josai pikkusel huolto-asemal. Kumpikaa meistä ei kuitenkaa selkä kivuista eikä kyllä mistään muustakaa valittanu paitti kaveril oli tullu vähä kylmä. Ni sul o varmaa selässä vikaa ku 10 km jälkee tulee jo pösöllä kipeäks.

tulin kerran kax päällä lahesta kaverin kaa solikal...Pitääx ne semmoset nopeus mittarit siel tien vieres paikkaansa, kun ajoin omaa mittariin 71km/h nii se näytti 73km/h----

Kuseex muuten niillä sun tutuilla supermotojen mittarit ylös vai alas päin>????

• gdsdsgdgs
        adasdaadad kirjoitti:

tulin kerran kax päällä lahesta kaverin kaa solikal...Pitääx ne semmoset nopeus mittarit siel tien vieres paikkaansa, kun ajoin omaa mittariin 71km/h nii se näytti 73km/h----

Kuseex muuten niillä sun tutuilla supermotojen mittarit ylös vai alas päin>????

Kahella kusee ylös päin ja yhellä alaspäin

• fsafasfas kirjoitti:

Jos siellä päin mittarit kusettaa, niin sittenpähän kusettaa.

Mutta bensan kulutuksesta:
        Mistä sä sen 4l/100km oot repiny??

Ite oon ajanu noin 2000km ja tankannu 3 kertaa tankin lähes täyteen. Tankki vetää 10l. Mun laskujen mukaan saan kulutukseks tasan 1.5l/100km. Ja sama luku lukee papereissakin.

• loooll
        fsafasfas kirjoitti:

Ja ei muuten varmana kuluta neljää litraa satasella. :D

• gdsgsdg
        softaaja_pike kirjoitti:

Jos siellä päin mittarit kusettaa, niin sittenpähän kusettaa.

Mutta bensan kulutuksesta:
        Mistä sä sen 4l/100km oot repiny??

Ite oon ajanu noin 2000km ja tankannu 3 kertaa tankin lähes täyteen. Tankki vetää 10l. Mun laskujen mukaan saan kulutukseks tasan 1.5l/100km. Ja sama luku lukee papereissakin.

Vittu sinähä siitä 4 l aluks mainitsit :D. Tuskin on mahollista että vain täällä päin solikan mittarit kusettaa ku kaikki ostanu moponsa eri liikkeistä. "Tääl o sellane ilmasto että mittarit sekoo".

• hfdhdfhdf
        mägineh kirjoitti:

En noista digitaalisista oikee tiiä, mut enduroiden analogiset ainaskin kusee vitusti. Kolme kaveria ajanu geipsiin 65-75km/h ja kaikilla näyttäny alle 62km/h.....yhellä näytti jopa 54km/h !!!

Eli sanon ny selvästi ja yksinkertasesti että kaikki ymmärtää. SOLIKKAA EI KANNATA OSTAA SILLÄ SE ON PASKA (ELLEI SITTE HALUA KULUTTAA RAHOJAAN TURHAAN). KANNATTAA OSTAA JOKIN EUROOPPALAINEN MOPO, ESIM DERBI,PEUGEOT,YAMAHA TAI JOKU EUROOPPALAINEN KUITESKI. NE ON LAADUKKAAMPIII JA PAREMPII KAIKIN PUOLIN. NIILLÄ AJELEE MONTA TUHATTA KILOMETRIÄ EIKÄ HAJOO OLLENKAA ELLEI OLE VALMISTUS VIRHE TAI PASKA KUSKI. SOLIKKA TAAS HAJOAA ENNEN KU PÄÄSET KOTIPIHASTAS TIELLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• moroooooooooooooo
        hfdhdfhdf kirjoitti:

Eli sanon ny selvästi ja yksinkertasesti että kaikki ymmärtää. SOLIKKAA EI KANNATA OSTAA SILLÄ SE ON PASKA (ELLEI SITTE HALUA KULUTTAA RAHOJAAN TURHAAN). KANNATTAA OSTAA JOKIN EUROOPPALAINEN MOPO, ESIM DERBI,PEUGEOT,YAMAHA TAI JOKU EUROOPPALAINEN KUITESKI. NE ON LAADUKKAAMPIII JA PAREMPII KAIKIN PUOLIN. NIILLÄ AJELEE MONTA TUHATTA KILOMETRIÄ EIKÄ HAJOO OLLENKAA ELLEI OLE VALMISTUS VIRHE TAI PASKA KUSKI. SOLIKKA TAAS HAJOAA ENNEN KU PÄÄSET KOTIPIHASTAS TIELLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kato toi yx keskustelu niin huomaat, että derbiä ei kande ostaa....:D

• joooooooooooooooooooooooooo...
        gdsgsdg kirjoitti:

Vittu sinähä siitä 4 l aluks mainitsit :D. Tuskin on mahollista että vain täällä päin solikan mittarit kusettaa ku kaikki ostanu moponsa eri liikkeistä. "Tääl o sellane ilmasto että mittarit sekoo".

mä oon ainakin huomannu, että mittari näyttää eri lukemia muiden mittareihin eri päivinä johtuen säästä ja munan asennosta.....jännääääh.

• krastiklaunh
        gdsgsdg kirjoitti:

ota silmät perseestä ja huomaa, että nimimerkki "fsafsaffsa" väitti solikan kuluttavan 4l/100km, eikä toi softaaja-hemmo.

No lol.

• gdsgsdg kirjoitti:

En kyllä mielestäni ole väittänyt että kulutus olisi 4l/100km.
        Ja jos täällä päin mittarit ei kuseta, niin sehän on vaan hyvää säkää. Ja se ostopaikka tuskin vaikuttaa.

• gsdghjgjfgugfj
        krastiklaunh kirjoitti:

ota silmät perseestä ja huomaa, että nimimerkki "fsafsaffsa" väitti solikan kuluttavan 4l/100km, eikä toi softaaja-hemmo.

No lol.

sdfsdfsdf hemmo aluks mainitti 4 l / 100 km kulutuksesta vitun pässi. TE ootte kaikki nii saatanan typeriä kusipäitä tollasia äitinsä tissin nuolijoita. Ja softaaja-hemmo mee sää vaa harrastaa sitä vitun maailman paskinta ja turhinta harrastusta eli airsoftia. Ei sitä harrasta ku jokku toivottomat nörtit.

• gsdghjgjfgugfj kirjoitti:

sdfsdfsdf hemmo aluks mainitti 4 l / 100 km kulutuksesta vitun pässi. TE ootte kaikki nii saatanan typeriä kusipäitä tollasia äitinsä tissin nuolijoita. Ja softaaja-hemmo mee sää vaa harrastaa sitä vitun maailman paskinta ja turhinta harrastusta eli airsoftia. Ei sitä harrasta ku jokku toivottomat nörtit.

Noh... Kaikkilla on oikeus mielipiteeseen. Mutta mielummin kyllä juoksen metsässä parinsadan muun kanssa ja saan liikuntaa, kuin että istuisin koneella katsomassa kun keijukaiset yms. pomppivat ruudulla. Että nörtit juu. :D
        =D

• hohohoh..
        gsdghjgjfgugfj kirjoitti:

Iskikö vitutus? =D
        Jätkä/ muijjja on ihan hiiiiiilenä!! lol :D
        repesin. ^^

• gdgdfgfddg
        softaaja_pike kirjoitti:

Noh... Kaikkilla on oikeus mielipiteeseen. Mutta mielummin kyllä juoksen metsässä parinsadan muun kanssa ja saan liikuntaa, kuin että istuisin koneella katsomassa kun keijukaiset yms. pomppivat ruudulla. Että nörtit juu. :D
        =D

Softausta harrastaa vaa hullut pummit jotka juoksee alasti metsässä. Vittu onko järkee ostaa jotai kiinasta tai japanista tuotuja paskoja leikki aseita jolla ei tee paskaakaan? Ja jos minä olisin sinä ni en sanois mua nörtiks :). Viime kesänä sm hopeaa 100m aidoista. Lisäks pelaan jalkapalloa piiri joukkueessa ja oman seuran valmentaja sano että meidän ikästen maajoukkue valmentaja on katellu mua peleissä ja saatan päästä maajoukkueeseen. Revippä siitä kuule paremmaks. Vituttaa vaa lukee tollasten pellejen paska puhetta täällä. Siitä saatkin hyvin kuntoa ku makaat jossain mättään takana kuulapyssy kainalossa ja ootat että joku tulis 50 metrin säteelle että voisit ampua sitä. Osta elämä

• gdgdfgfddg kirjoitti:

Softausta harrastaa vaa hullut pummit jotka juoksee alasti metsässä. Vittu onko järkee ostaa jotai kiinasta tai japanista tuotuja paskoja leikki aseita jolla ei tee paskaakaan? Ja jos minä olisin sinä ni en sanois mua nörtiks :). Viime kesänä sm hopeaa 100m aidoista. Lisäks pelaan jalkapalloa piiri joukkueessa ja oman seuran valmentaja sano että meidän ikästen maajoukkue valmentaja on katellu mua peleissä ja saatan päästä maajoukkueeseen. Revippä siitä kuule paremmaks. Vituttaa vaa lukee tollasten pellejen paska puhetta täällä. Siitä saatkin hyvin kuntoa ku makaat jossain mättään takana kuulapyssy kainalossa ja ootat että joku tulis 50 metrin säteelle että voisit ampua sitä. Osta elämä

Et taida softausesta tietää mitn. (Aseista puhumattakaan.) :D
        Ja itsekkin olen vaikuttanut monessa urheilulajissa, ammunta, jalkapaljo, uinti, hiihto, keilaus ja pesäpallo.

Ja sä pääset maajoukkueeseen?
        Käytöksesi perusteella (anteeksi vain) en oikeen usko. Sori. "Ja jos minä olisin sinä ni en sanois mua nörtiks :)". :D No voi äiteee. =DD
        Itsellä kun oli tilausuus päästä SM kisoihin, niin lopetin ampumisen ja aloitin softauksen, koska ampuminen kävi aika tylsäksi.

Ja nörtti juttu:
        En ole edes koskaan livenä nähnyt wowia tai CS:ssää tietokoneen ruudulta. Mieti! :D

Ja mikä tässä keskustelussa nyt oli sitä paskapuhetta?

Ja elämä löytyy jo. :D

Ja Jos nyt oikeasti haluat softauksesta puhua tai sitä haukkua niin ota asiasta selvää tai tule airsoft foorumille kertomaan mielipiteitäsi. Tervettuloa vaan.

Ja nyt taidan pestä käteni tästä keskustelusta joka ei liity mitenkään mihinkään. :)

• dfgdgdgfdfXDXD
        softaaja_pike kirjoitti:

Ja itsekkin olen vaikuttanut monessa urheilulajissa, ammunta, jalkapaljo, uinti, hiihto, keilaus ja pesäpallo.

Käytöksesi perusteella (anteeksi vain) en oikeen usko. Sori. "Ja jos minä olisin sinä ni en sanois mua nörtiks :)". :D No voi äiteee. =DD
        Itsellä kun oli tilausuus päästä SM kisoihin, niin lopetin ampumisen ja aloitin softauksen, koska ampuminen kävi aika tylsäksi.

Ja nörtti juttu:
        En ole edes koskaan livenä nähnyt wowia tai CS:ssää tietokoneen ruudulta. Mieti! :D

Ja Jos nyt oikeasti haluat softauksesta puhua tai sitä haukkua niin ota asiasta selvää tai tule airsoft foorumille kertomaan mielipiteitäsi. Tervettuloa vaan.

Ja nyt taidan pestä käteni tästä keskustelusta joka ei liity mitenkään mihinkään. :)

Toivottavasti et naura tolle "SM mestarille" niin paljon kun mä. :DD loool...
        Päivä on pelastettu, kerrankiin saa revetä oikeen kunnola. XDD
        Vittu mikä urpå. SM... repesin. ;D

• gsdgsdg
        softaaja_pike kirjoitti:

Ja nörtti juttu:

Se riipu käytöksestä pääseekö maajoukkueeseen. Enkä ikää misää joukkue pelissa vittuile enkä sooloile. Ja vaikken ite harrastakkaa ni tiiän softauksesta aika paljon. Monta kaveria alemmalta luokalta softaa ja oon niitten kaa iha hyvis väleissä. Ja tiedän softaus aseistaki aika paljon. Koitin purkaakkin yhen kaverin vanhan aseen jolla se ei softannu enää. Ase oli A&K M16A4. Enkä kuule ikää oo ostanu tietokoneelle yhtää peliä. Taino bf2 ostin mutten oo ees asentanu. Käyn koneella oikeesta vain mopo palstoilla, youtubessa ja silloin tällöin josai arcadessa. Harrastan ite myös hiihtoo,lasketteluu, sählyy,lenkkeilyy kesäl, ja enne pelasin jääkiekkoo. Ja sit tietysti yleisurheiluu josta jo mainitsin ja jalkapalloo. Itse asiassa saan tänään fudis harkois kuulla siitä maajoukkue asiasta =). Et kyllä mä sanon edelleen että muhun verrattuna oot nörtti.

• gsdgdsgds
        dfgdgdgfdfXDXD kirjoitti:

Toivottavasti et naura tolle "SM mestarille" niin paljon kun mä. :DD loool...
        Päivä on pelastettu, kerrankiin saa revetä oikeen kunnola. XDD
        Vittu mikä urpå. SM... repesin. ;D

Iha rauhas saat revetä. Ekakskin kerron sulle että en saanu sm mestaruutta (kultaa) vaan olin toinen eli hopealla jos et ymmärrä. Ei sun oo mikää pakko uskoo. Omapa on ongelmas jos oot kateellinen. Naura siellä koneen ääressä just nii paljo ku haluat.

• deecuppi!!!
        gsdgdsgds kirjoitti:

Iha rauhas saat revetä. Ekakskin kerron sulle että en saanu sm mestaruutta (kultaa) vaan olin toinen eli hopealla jos et ymmärrä. Ei sun oo mikää pakko uskoo. Omapa on ongelmas jos oot kateellinen. Naura siellä koneen ääressä just nii paljo ku haluat.

vituttaaxua? kuulostaasiltäh. Ja mix et mee suoraa airsoft palstalle pätee ...

• repeeeeeeeeeeeeeen XDDDD
        gsdgsdg kirjoitti:

Se riipu käytöksestä pääseekö maajoukkueeseen. Enkä ikää misää joukkue pelissa vittuile enkä sooloile. Ja vaikken ite harrastakkaa ni tiiän softauksesta aika paljon. Monta kaveria alemmalta luokalta softaa ja oon niitten kaa iha hyvis väleissä. Ja tiedän softaus aseistaki aika paljon. Koitin purkaakkin yhen kaverin vanhan aseen jolla se ei softannu enää. Ase oli A&K M16A4. Enkä kuule ikää oo ostanu tietokoneelle yhtää peliä. Taino bf2 ostin mutten oo ees asentanu. Käyn koneella oikeesta vain mopo palstoilla, youtubessa ja silloin tällöin josai arcadessa. Harrastan ite myös hiihtoo,lasketteluu, sählyy,lenkkeilyy kesäl, ja enne pelasin jääkiekkoo. Ja sit tietysti yleisurheiluu josta jo mainitsin ja jalkapalloo. Itse asiassa saan tänään fudis harkois kuulla siitä maajoukkue asiasta =). Et kyllä mä sanon edelleen että muhun verrattuna oot nörtti.

Ei kukaan sua usko! :DD
        Oot jo nolanu ittses valheilas. Sai taas kunnon naurut. XDD
        Jos mä olisin noin tyhmä, niin olisin hiljaa. :D

"oot nörtti, oot nörtti" Ketä kiinnostaa sun valhees? :D lol
        Oot kyllä niin tyhmä jätkä että toi softailija menee sun edelles kaikessa. Se ei sentään puhu paskaa tai nolaa ittseensä. ei pahal. Oot munannu ittes täysin. lol :D
        Kui sä ees jaksat kun sut ownataan maan rakoon koko ajan. Ja jätkä jatkaa valehtelua. no lol :D
        Oot kyllä aika nolo. Ei pahal.

Nimimerkillä:
        Olet SM hopealla, olen siis mikkihiiri ja lehmät lentää.

Päivä paranee!! :DD reps.
        Pelasta nyt ittes ja tuki suus. ;)

• :DD nörö.
        gsdgsdg kirjoitti:

Kukahan tässä on se nörtti. SINÄ!
        Jätkä kusettaa ihan kybällä ja himottaa koneella puhumassa paskaa.
        kuulasotija sentään harrastaa edes jtn eikä valehtele jollain mopopalstalla niinku sä.
        Hanki sä nörtti elämä.

• lauttaaa
        gsdgsdg kirjoitti:

Ei vittu mikä ääliö. :D
        siis sä. -.-

• gsdgsdgsd
        repeeeeeeeeeeeeeen XDDDD kirjoitti:

Ei kukaan sua usko! :DD
        Oot jo nolanu ittses valheilas. Sai taas kunnon naurut. XDD
        Jos mä olisin noin tyhmä, niin olisin hiljaa. :D

"oot nörtti, oot nörtti" Ketä kiinnostaa sun valhees? :D lol
        Oot kyllä niin tyhmä jätkä että toi softailija menee sun edelles kaikessa. Se ei sentään puhu paskaa tai nolaa ittseensä. ei pahal. Oot munannu ittes täysin. lol :D
        Kui sä ees jaksat kun sut ownataan maan rakoon koko ajan. Ja jätkä jatkaa valehtelua. no lol :D
        Oot kyllä aika nolo. Ei pahal.

Nimimerkillä:
        Olet SM hopealla, olen siis mikkihiiri ja lehmät lentää.

Päivä paranee!! :DD reps.
        Pelasta nyt ittes ja tuki suus. ;)

Miks te ette muka voi uskoo jos joku on saanu sm hopeaa jossai lajis? Iha sama asia ku vaikka Räikkönen voitti maailmanmestaruuden. Onko seki jotai feikkii valhetta? Haukutteko sitäki että se muka nolaa ittensä valehtelemal. Satun olemaan ton kyseisen sm hopea miehen kaveri ja olin kisoissa kattomassaki ku se juoksi :). Vaikka ette usko ni tulkaa ens kesänä kattoo nuorten sm kisoja. Tavataa siellä ja näättepä sit. Tai kattokaa vaikka vanhoista tuloksista ni näätte kenestä on kyse. Softaaja mä ymmärrän sua siinä mielesä ku itekki harrastan airsoftia. Varmaa suaki vituttaa ku kaverini softausta haukkuu ja siinä se tekeekin väärin sillä jokasella oma harrastuksensa. Mutta voin sanoa että ku olin kattomas niitten harkkoi tänää ni se näytti jo sielläki aika vittuuntuneelta. Tai ainaki siihe asti ku valmentaja tuli sinne ja ilmotti että se oli päässy koeajalle maajoukkueeseen. Iha tosi usko tai älä. Mut kyl se harkkojen loputtua kerto tästä palstasta ja haistatti teille taas pitkät :P. Terveisiä häneltä mutta ei minulta. Minä siis en teitä hauku. Mutta en ikävä kyllä puolustakkaan. Mut koitettaas kaikki ny käyttäytyä ees vähänki aikuismaisemmin. Luin nää kaikki kommentit tässä solifer keskustelussa läpi ja huomas että vain pari vastausta liitty mopoihin ja muissa kiisteltiin tästä samasta jutusta :D. Eli alkakaa ny vastata tähän aiheeseen ja lopetetaa tää lapsellinen kinastelu.

• asdasdasdasdsdsd
        gsdgsdg kirjoitti:

OOt aika nörtti. Koitat kusettaa väkee. :D

• mopo hemmo
        deecuppi!!! kirjoitti:

vituttaaxua? kuulostaasiltäh. Ja mix et mee suoraa airsoft palstalle pätee ...

hahahahha ei vittu sm mäki repesin nii pahasti huh huh tääl nää jätkät/likat yrittää puhuu mopoist ja sä väännät jotai airsoft paskaa hahahhahhahaa oi oi mä repesin nii pahasti

• Pure_shit

Puhuit jostain imukaulan sormuksesta. Omistan Solifer Supermoto '08 mallia, ja tuntuu aika laiskalta. oisko kertoa lisää missä tämä sijaitsee ja miten saisi pois, jotta sais vähä tehoa peliin?

• Johannes-Petteri

Millä sen imukaulan saa sieltä sylinterin puolelta irti?

• muahahahaaa!!
        hfdhdfhdf kirjoitti:

Haha!
        Liian monta kertaa on tästä derbistä ohi menty... :DD

• asdf

aika hidas ja laiska mopo (vaikiona)

aika ruma

muuten ihan ok

• dfgdfg

No jos sormus on imukaulassa niin laiska kyllä on.
        Ja se rumuus:
        Ehkä se pieni kone suuressa rungossa on hölmön näköinen. Mutta muuten ihan ok mielestäni.
        Ainakin Enduro malli omaa hienon etumaskin. :)

• kuukke

kiitti niille jotka vastasivat tohon mitä kysyin MOPOSTA...
      ihme että softaus ja nörtteys tuli keskusteluun mukaan :DD

• j.talvela

siis oon varmaan ite ostamassa solikan,yamaha dt:n tai aprillia rx:än. nii toimiiks solikka hyvin talvella, ja mistä sais varaosia/uutta maskia

• endurolla 8000 km
        j.talvela kirjoitti:

siis oon varmaan ite ostamassa solikan,yamaha dt:n tai aprillia rx:än. nii toimiiks solikka hyvin talvella, ja mistä sais varaosia/uutta maskia

Lähtee käyntiin yleensä ekalla polkasulla.
        Jos ei niin sitten ryyppyä ja uudestaan. Sit lähtee.

Toimii talvella todella hyvin. (suuri suutin ? )

Varaosia saa tehtaalta, liikkeistä. Niitä kyllä on.

Ja älä nyt maskia vaihda, kun se on vakiona hienoimpia mitä on (endurossa siis...).

• j.talvela
        endurolla 8000 km kirjoitti:

Lähtee käyntiin yleensä ekalla polkasulla.
        Jos ei niin sitten ryyppyä ja uudestaan. Sit lähtee.

Toimii talvella todella hyvin. (suuri suutin ? )

Varaosia saa tehtaalta, liikkeistä. Niitä kyllä on.

Ja älä nyt maskia vaihda, kun se on vakiona hienoimpia mitä on (endurossa siis...).

juu tanks tiedosta

• titan f-18!!!!
        j.talvela kirjoitti:

juu tanks tiedosta

menkää imee mutsinne lekaa ja ostakaa titan force f-18 joker mustana

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe