Bar Tonasta

lisätietoa kenelläkään

Millainen ravintola on Bar Tona? Minkä ikäistä porukkaa käy? Voiko sekaan tulla ihan ulkopuolisena vai katotaanko heti ulos? Onko pelkkä keskaripaikka?

Huomasin lehdestä keikkailmoitukset, mutta en ole koskaan kyseisessä putiikissa käynyt.

14

3167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten on

ja onkin keskikaljakuppila, missä kaikki kylän räkänokkaukot istuvat päivästä toiseen, uusista omistajista huolimatta.

• .....................

Eli et oo käynyt, mutta mustamaalaminen on kivaa, kun nimettömänä sen voi tehdä... voi surku. En usko, ettei ainakaan keikoilla ole räkänokkaukkoja, koska on sisäänpääsymaksu. Räkänokkaukot eivät sellaisista tykkää, koska saa vähemmän kaljaa. Varmaankin räkänokkaukot ovat Puistolan grilleillä maistelemassa mallasjuomaa.

Bar Tonassa on ihan normaali baarimeininki. Ei mikään hienostopaikka, että tarvis itseään hävetä. Kaikenlaista porukkaa pyörii, niin kuin kaikissa Jämsän seudun baareissa.

• paikallinen

jos haluaa spurguks leimaantua, niin sinne vaan! Fiksut ihmiset siellä ei todellakaan pyöri!

• jgfgfgjkj
        paikallinen kirjoitti:

jos haluaa spurguks leimaantua, niin sinne vaan! Fiksut ihmiset siellä ei todellakaan pyöri!

jos pitää itseään NIIN hienona ihmisenä täytyy sit tyytyä himoksen ylikalliiseen pintaliitäjien paikkaan... eli kaikki minä minä, itseään parempana pitävät pintaliitäjät sinne sit jos ei tona kelpaa :)

• huh huh...
        jgfgfgjkj kirjoitti:

jos pitää itseään NIIN hienona ihmisenä täytyy sit tyytyä himoksen ylikalliiseen pintaliitäjien paikkaan... eli kaikki minä minä, itseään parempana pitävät pintaliitäjät sinne sit jos ei tona kelpaa :)

No en minä ainakaa spurguks itteeni tunne vaikka Tonassa käynkin... Ja tosiaa bändi-illoissa siellä on porukkaa jotka pyörii iha myös muissaki Jämsän baareissa...

• nästyyki
        paikallinen kirjoitti:

missä ne J-kosken viksut siellä käy konjakilla?

• yks Lady
        nästyyki kirjoitti:

enemmin sinne rahani syynään, kerran olen käyny ja toistekki meinaan jotain bändiä mennä kattoo.. iha sama mikä bändi on kyseessä.. harrastajia pitäs kunnioittaa. hienoo kun on elävän musiikin iltoja!!

sitten valitetaan kun "missää ei ikinä oo mitää"

Typerää lähtee luokittelemaan ihmisiä millään perusteilla... joukkoon mahtuu kaikkea sorttia, niinkun tässä maailmassa muutenkin :)

• tarkentaa?
        paikallinen kirjoitti:

Minkä takia leimaantuu spurguks jos käy bar tonassa?
        Olenko tyhmä ja alkoholisti kun käyn siellä?
        Missä käy fiksut ihmiset?ja mikä tekee ihmisestä fiksun?Olisiko fiksumpaa lähteä esim.himokseen juomaan pari kaljaa,reissu tulis maksaan aika paljon enemmän,mutta ei leimautuisi,vai olisiko parempi jäädä kotiin?miten ne fiksut ihmiset toimisi?Oletko itse käynnyt tonassa koskaan?ai niin,ethän sä varmaan ole,kun olet niin kauhean viisas että osasit tuollaisenkin neuvon antaa...

• nästyyki
        yks Lady kirjoitti:

enemmin sinne rahani syynään, kerran olen käyny ja toistekki meinaan jotain bändiä mennä kattoo.. iha sama mikä bändi on kyseessä.. harrastajia pitäs kunnioittaa. hienoo kun on elävän musiikin iltoja!!

sitten valitetaan kun "missää ei ikinä oo mitää"

Typerää lähtee luokittelemaan ihmisiä millään perusteilla... joukkoon mahtuu kaikkea sorttia, niinkun tässä maailmassa muutenkin :)

mutk mää kysyinki ko toi jolta mää kykysi kirjotti joteki nii et siel tonnis ei viksut kävis. Nii mää kysysi uuvestaa, et missä jämsänkoskella viksut eli kerma eli parempiväki käy konjakilla ja seurustelemassa napanterin kera keskenää?
        Mull kyll kelppa elävä musa ja karvalakkipuoli vallan mainiosti.

• ravintolaa/baaria
        tarkentaa? kirjoitti:

Minkä takia leimaantuu spurguks jos käy bar tonassa?
        Olenko tyhmä ja alkoholisti kun käyn siellä?
        Missä käy fiksut ihmiset?ja mikä tekee ihmisestä fiksun?Olisiko fiksumpaa lähteä esim.himokseen juomaan pari kaljaa,reissu tulis maksaan aika paljon enemmän,mutta ei leimautuisi,vai olisiko parempi jäädä kotiin?miten ne fiksut ihmiset toimisi?Oletko itse käynnyt tonassa koskaan?ai niin,ethän sä varmaan ole,kun olet niin kauhean viisas että osasit tuollaisenkin neuvon antaa...

on Jämsänkoskella keskustan tuntumassa?
        Asun Jämsässä mutta kertaakaan ei ole tullut koskella baarissa käytyä. Ei kyllä vuosiin täälläkään.

• abab
        nästyyki kirjoitti:

mutk mää kysyinki ko toi jolta mää kykysi kirjotti joteki nii et siel tonnis ei viksut kävis. Nii mää kysysi uuvestaa, et missä jämsänkoskella viksut eli kerma eli parempiväki käy konjakilla ja seurustelemassa napanterin kera keskenää?
        Mull kyll kelppa elävä musa ja karvalakkipuoli vallan mainiosti.

se ns.parempi väki ryyppää autotallissa akaltaan salassa.

• tietenkin
        nästyyki kirjoitti:

kotona

• on

tosi hyvä meininki. Varsinkin live musa on parasta. Ja kiva istuskella terassilla hyvällä säällä.

• lomalainen???

Ihan kiva paikka lähikuppilas . Baarin pitäjät todella mukavaa ja rentoa porukkaa oli kyllä edellisetkin. Todella kiva että järjestävät musa iltoja , karaoke iltakin joskus voisi olla ihan kiva ,jatkakaa samaan malliin .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6409
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      82
      4905
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      104
      3169
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3002
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2215
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1606
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      94
      1181
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1175
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1086
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      864
    Aihe