Onnistuuko nettiä kohtuullisesti käyttäneen kalkkiksen taidot puhdistamaan kannettava turhista tiedostoista. Käyttöärjestelmän (XP) uudelleen päivitys tuhoaa tarpeellisetkit tiedostot. Lisäksi tulee Internetyhteyden, monitoimilaitteen (tulostin/skanneri) uudelleen asennukset. Kielitaitona vain on vain suomi.
levytila täynnä - kone hidas
5
633
Vastaukset
- ettei pelkästään
netin käyttäminen viisastuta ihmistä tietokoneen
hallitsijana yhtään.
Eli jos ei muuta asiantuntemusta kuin netin
käyttö ole, niin aika huonosti onnistuu.
Netissä on tosi hyviä ohjelmiakin tuohon,
esim.
http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html
mutta ne on poikkeuksetta englanniksi.
Luulisi kyllä netinkäytön opettaneen alan englantia?suomeksikin kirjoitti:
Neuvosi mukaan puhdistusohjelma löytyi. Advanced nimisen ohjelman lataaminen koneelleni ja puhdistusajo löysi 33054 erroria ja 526 MB poistettavia tiedostoja. Puhdistus ei mielestäni kuitenkaann juuri nopeuttanut netissä surffailua. Voisiko syy olla 54,0 Mbps modeemissa, minkä Tampereen puhelin toimitti kun yhden Megan laajakaistsopimus tehtiin.
Windows on minun kokemukseni ja tuhansien lukemieni suomi24-viestien mukaan pahin mahdollinen käyttöympäristö osaamattomalle (netin käyttö ei ole tässä tapauksessa osaamista) seniorille. Jonakin päivänä homma vääjäämättä leviää käsiin.
En usko että tuosta selviät omin avuin ainakaan ilman uudelleenasennusta. Varmuuskopiotkin kaikesta tärkeästä ovat varmaan tekemättä, eivätkös olekin?- näyttää olevan
nykyään Vista. http://www.google.fi/search?hl=fi&q=seniori käyttöjärjestelmä&meta=&aq=f&oq=
Muuta ei taideta yleensä opettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292755- 911044
- 58911
- 66885
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6837Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65804Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136719