Onnistuuko nettiä kohtuullisesti käyttäneen kalkkiksen taidot puhdistamaan kannettava turhista tiedostoista. Käyttöärjestelmän (XP) uudelleen päivitys tuhoaa tarpeellisetkit tiedostot. Lisäksi tulee Internetyhteyden, monitoimilaitteen (tulostin/skanneri) uudelleen asennukset. Kielitaitona vain on vain suomi.
levytila täynnä - kone hidas
5
630
Vastaukset
- ettei pelkästään
netin käyttäminen viisastuta ihmistä tietokoneen
hallitsijana yhtään.
Eli jos ei muuta asiantuntemusta kuin netin
käyttö ole, niin aika huonosti onnistuu.
Netissä on tosi hyviä ohjelmiakin tuohon,
esim.
http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html
mutta ne on poikkeuksetta englanniksi.
Luulisi kyllä netinkäytön opettaneen alan englantia?suomeksikin kirjoitti:
Neuvosi mukaan puhdistusohjelma löytyi. Advanced nimisen ohjelman lataaminen koneelleni ja puhdistusajo löysi 33054 erroria ja 526 MB poistettavia tiedostoja. Puhdistus ei mielestäni kuitenkaann juuri nopeuttanut netissä surffailua. Voisiko syy olla 54,0 Mbps modeemissa, minkä Tampereen puhelin toimitti kun yhden Megan laajakaistsopimus tehtiin.
Windows on minun kokemukseni ja tuhansien lukemieni suomi24-viestien mukaan pahin mahdollinen käyttöympäristö osaamattomalle (netin käyttö ei ole tässä tapauksessa osaamista) seniorille. Jonakin päivänä homma vääjäämättä leviää käsiin.
En usko että tuosta selviät omin avuin ainakaan ilman uudelleenasennusta. Varmuuskopiotkin kaikesta tärkeästä ovat varmaan tekemättä, eivätkös olekin?- näyttää olevan
nykyään Vista. http://www.google.fi/search?hl=fi&q=seniori käyttöjärjestelmä&meta=&aq=f&oq=
Muuta ei taideta yleensä opettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703