Kävele ja maksa

American dynamo

Windows 7 beta on näköjään jo jaossa, mutta uteliaisuudesta haluaisin ladata vista ultimaten verratakseni sitä ubuntuun. Jostakin syystä sitä ei löytynyt pakettivarastoista, vaikka siellä melkein kaikki onkin. Onko kellään tietoa miltä sivustolta sen löytää, kun microsoftin omilla sivuilla sitä ei näkynyt. Siellä vain komennettiin menemään kauppaan. Höh, sehän on näissä touhuissa vanhanaikaista.

6

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli varmaan vitsi?

Win 7 Beta on tullu jo ajat sitten, eikä sitä enää saa Mikkiksen sivuilta. Avaimia kyllä vielä jakavat. Mut jos haluut sen betan niin suunnista merirosvolahdelle, sieltä sä saat sen ultimatenkin...joskaan en kehoita laittomuuksiin mut kun nyt kerran kysyit.

Eikä sun tarvii KÄVELLÄ kauppaan ostaaksesi Vistan, tilaa nettikaupasta ja kävelet sit ruokaostoksillas saman tien kotiin postin kautta. :)

• eikös se ole vanhanaikaista OSTAA ruokansa?

• ThreeMice kirjoitti:

eikös se ole vanhanaikaista OSTAA ruokansa?

"eikös se ole vanhanaikaista OSTAA ruokansa?"

Ei se vielä ole. Sitten kun keksivät millä ruokaa voi monistaa ja teleportata kotiin nolla kustannuksin niin sitten ruoan ostaminen käy vanhanaikaiseksi.

• muka?
        ThreeMice kirjoitti:

eikös se ole vanhanaikaista OSTAA ruokansa?

Pitäisikö se alkaa itse kasvattaa takapihalla? Ja lehmiä ja sikoja kaupunkiasunnot täyteen? Heh. :D

• American dynamo

Hetkinen... tarkoitatko vistan lataamisen edellyttävän etanapostin käyttöä? Haluaisin vain muutaman bitin, aivan kuten sinä lähetät mahdollisessa vastausviestissäsi sellaisia. Ethän sinäkään varmaan aio lähettää minulle paperikirjettä. Miksi se pitäisi vielä postista hakea? Luulisi asennusmedian mahtuvan postiluukusta, vai laittavatko ne edelleen cd-levyn postilaatikon kokoiseen pahvipakkaukseen? Lisäarvoa? Ei minusta. Bitit tänne ja sassiin! Netti on sitä varten. Hitaallakin yhteydellä käyttiksen lataus ja asennus sujuu nopeammin kuin tilauksien tekemiset ja postireissut.

• kerran niin
        American dynamo kirjoitti:

Hetkinen... tarkoitatko vistan lataamisen edellyttävän etanapostin käyttöä? Haluaisin vain muutaman bitin, aivan kuten sinä lähetät mahdollisessa vastausviestissäsi sellaisia. Ethän sinäkään varmaan aio lähettää minulle paperikirjettä. Miksi se pitäisi vielä postista hakea? Luulisi asennusmedian mahtuvan postiluukusta, vai laittavatko ne edelleen cd-levyn postilaatikon kokoiseen pahvipakkaukseen? Lisäarvoa? Ei minusta. Bitit tänne ja sassiin! Netti on sitä varten. Hitaallakin yhteydellä käyttiksen lataus ja asennus sujuu nopeammin kuin tilauksien tekemiset ja postireissut.

vaadit niin käy kurkkaamassa tuolta merirosvolahdelta...sieltä sä saat ne bitteinä, ilman että tarvii käydä postissa. Siinä on kooditkin mukana eikä tartte maksaa mitään. Tosin sä tarviit edelleenkin sen DVD:n, ei Vista CD:lle mahdu eikä sitä ole koskaan cd:llä myytykään. Vista-DVD kun sisältää kaikki 32-bittiset versiot (samalla levyllä on Vistat: Home Basic, Home Premium, Ultimate, Business, Enterprise, Starter) ja niistä sit asennusvaiheessa kai jotenkin valitaan se mikä asennetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3662
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3020
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      80
      2531
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2368
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2331
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2307
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2207
    8. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2198
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2183
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2050
    Aihe