Useaan kertaa,en tiedä mitä tehä.

hopeless92

Huoh.. Olen kyllästynyt siihen kun tyttöystäväni flirttailee ircissä koko ajan joittenkin emo poikienkanssa,ihanku yrittäisi saada mut mustasukkaiseksi,kerran huomautin sille asiasta että,jos se ei lopu,en voi varmaan jatkaa senkans,sit se sano että se lopettaa,mut kuinka ollakkaan,ne oli jutellu salaa,ja se ei ees kertonu ite mulle sitä,vaan sain kuulla tyttöystäväni kaverilta,sitten se lopult lopetti,mut vähän ajan päästä,siel oli joku toinen poika jo.. Kyyneleet vaa valu ku luin niitä kommentteja,en tiiä mitä pitäis tehä enää,sanoin taas sille,mut ei taija uskoo.. Vai oonko vaan liian mustasukkanen?

9

960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun tyttis on

perseestä. Sano se sille, sano että se jos haluaa leikkiä noita leikkejä niin se voi sitten tehdä valintansa. Turhaan sä kuule alat nöyristelemään tai itkemään salassa sun suhteelle. Sun tyttöystävä on siinä toisena osapuolena ja se ei välitä paskaakaan, se kertoo sulle miten paljon se kunnioittaa sun mielipidettä ja sun mielipahaa.

Ei sun tarvi alkaa inhoomaan itteesi, ja sä alat kun aikaa kuluu, se mimmi ei ole ihan sen arvoinen. Katso asiaa eteenpäin, sä haluat suhteen jossa sulle ollaan ihana koska säkin olet. Se ei kuulosta kauheen vaativalle, eihän? Mutta tää sun nykyinen ei osaa edes sitä.

Sä älä kuuntele sen tyhjiä lupauksia enään, sen vakuuttelut pilaa sun luottamuksen ajan kanssa kaikkiin ihmisiin, ja se on hurjempi juttu korjata. Luottamus on a ja o, sen pitää toimia, ilman sitä millään ei ole mitään todellista merkitystä. Sanat on aina ilmaisia, mutta teot on ne joista katotaan minkä arvoiseksi ne sanat voivat kohota.

Luota itseesi tässä asiassa, kuuntele sun sydäntä, äläkkä mieti että jäät loppuelämäksesi yksin, et sä jää, kesäkin on jo ovella. Sun on nyt aika olla rehellinen itsellesi, sun mimmi ei siihen pysty. Älä anna sen tuhota sun ajatusta rakkaudesta, luottamuksesta, sinusta ja sun tunteista. Luota siihen mitä sun sydän sanoo. Se on aina oikea tie.

• aikasempi kirjoitus

Älä anna asioiden mennä liian pitkälle.. lue toi jokin vika otsikolla oleva kirjoitus.. sillon on menty liian pitkälle.

• 34rt4y

Jätä se. Se ei ansaitse sua.

• dicca

Eikä mun mielestä flirtissä ole mitään pahaa jos sillä ei ole tarkotusperiä niitä jäppisiä kohtaan.Mut sun pitää vähän relaa ja jos et kestä ni jätä se!
      Ootsä mun mielestä vähän liian mustis.En tiiä kun en tunne tyttöystävääsi,ett onks se luonteeltaan sellainen avoin,vilkas "kaikkien kaveri"?Semmoset vaan ei pidä pahana flirttiä.
      Mä itte lukeudun noihin tyyppeihin jotka tykkää flirtata.Se on semmoista leikkiä vaan ja kaveripeliä toisen kaa.
      Oon katos hirmu ystävällinen ihmisii kohtaan ja oon itekkin pilke silmäkulmassa vastaillu ircissä jätkien ja muijien kommenteille.Joskus mennään meseenkin jatkaa juttuja.
      Ei mun tyttis pidä sitä pahana,ei se oo sanonut mitään.Ehkä sitten jos en antais sen lukea ja valehtelisin.Ett siinä sun tyttöystävä teki suuren virheen valehdellessan sulle!Että sun tunnetila sen takii tietty on ymmärrettävä.Se vaan halus kait olla pahoittamatta sun mieltä.

Mun ainakin tekee mieli olla toisille hyväntuulinen veikee muija.Ett jos mun tyttis kieltäis mua vitsailemasta ja flirttailemasta muiden kans,se kieltäis mua oleen oma itteni.
      Se luottaa muhun satavarmasti,luotaksä sun tyttöystävään???

• hopeless92

Mä en tosiaan tiiä,ku tätä ennen se seurusteli jonkun pojan kanssa,ja se leikki vähä molempien tunteil siihen aikaan,ja meil oli senkanssa päivän suhde,sit se alko taas pojankaa ja sitte otti mut kummiski... Ja oon kuulemma ainut tyttö kenenkaa se voi seurustella,ku oon vähä jätkämäinen... Se on 13 mä 16,onko liian iso ikäero?? Ehkä se ei viel ymmärrä.. Oon sanon sille,et ehkä se ei oo viel valmis seurusteleen tytönkans,mut se sano että se on ihan varma tästä,ja haluu viettää munkaa koko loppu elämän,näinköhän??

• tuossa iässä on liikaa......
        hopeless92 kirjoitti:

Mä en tosiaan tiiä,ku tätä ennen se seurusteli jonkun pojan kanssa,ja se leikki vähä molempien tunteil siihen aikaan,ja meil oli senkanssa päivän suhde,sit se alko taas pojankaa ja sitte otti mut kummiski... Ja oon kuulemma ainut tyttö kenenkaa se voi seurustella,ku oon vähä jätkämäinen... Se on 13 mä 16,onko liian iso ikäero?? Ehkä se ei viel ymmärrä.. Oon sanon sille,et ehkä se ei oo viel valmis seurusteleen tytönkans,mut se sano että se on ihan varma tästä,ja haluu viettää munkaa koko loppu elämän,näinköhän??

Jos tyttöystäväsi olisi vähän vanhempi niin sitten ei olisi ongelmaa asian suhteen.
        Ja jos haluat kuulla minun mielipiteeni, niin: kolmetoistavuotias on LAPSI, HUOM LAPSI VIELÄ, kun TAAS SINÄ ALAT OLLA PIKKUHILJAA AIKUINEN NAINEN!
        En tunne jutun taustoja, mutta minä en olisi enää 16 vuotiaana seurustellut 13 vuotiaan kanssa.
        Siitä ymmärrettävästä syystä, että minua on hyväksikäytetty lapsena ja kaksitoista vuotiaana minut on ensi kerran raiskattu, eikä omaan mieleenikään olisi tullut seurustella 16 vuotiaana tytön kanssa joka on 13....
        On ihan eri asia sitten jos kaksi aikuista ihmistä seurustelee keskenään vaikka ikäeroa olisi paljonkin.
        Sinä olet kumminkin NUORI NAINEN ja tyttöystäväsi on ikänsä puolesta LAPSI......
        Toivon että suhteeseenne ei sisälly seksi, ei millään pahalla muttase voi aiheuttaa 13 vuotiaalle traumoja, sillä vain äärimmäisen harva on siinä iässä oikeasti valmis seksiin!!!

• hopeless92
        tuossa iässä on liikaa...... kirjoitti:

Jos tyttöystäväsi olisi vähän vanhempi niin sitten ei olisi ongelmaa asian suhteen.
        Ja jos haluat kuulla minun mielipiteeni, niin: kolmetoistavuotias on LAPSI, HUOM LAPSI VIELÄ, kun TAAS SINÄ ALAT OLLA PIKKUHILJAA AIKUINEN NAINEN!
        En tunne jutun taustoja, mutta minä en olisi enää 16 vuotiaana seurustellut 13 vuotiaan kanssa.
        Siitä ymmärrettävästä syystä, että minua on hyväksikäytetty lapsena ja kaksitoista vuotiaana minut on ensi kerran raiskattu, eikä omaan mieleenikään olisi tullut seurustella 16 vuotiaana tytön kanssa joka on 13....
        On ihan eri asia sitten jos kaksi aikuista ihmistä seurustelee keskenään vaikka ikäeroa olisi paljonkin.
        Sinä olet kumminkin NUORI NAINEN ja tyttöystäväsi on ikänsä puolesta LAPSI......
        Toivon että suhteeseenne ei sisälly seksi, ei millään pahalla muttase voi aiheuttaa 13 vuotiaalle traumoja, sillä vain äärimmäisen harva on siinä iässä oikeasti valmis seksiin!!!

Tota,meijän suhteesssa ei oo ollenkaan seksii ku mä en haluu,koska muakin on hyväksikäytetty ,eikä sekään haluu,et siinä ei oo ongelmaa,meil on tälläst yhes oloo,ja joskus vähä pussaillaa :)

• on ok....
        hopeless92 kirjoitti:

Tota,meijän suhteesssa ei oo ollenkaan seksii ku mä en haluu,koska muakin on hyväksikäytetty ,eikä sekään haluu,et siinä ei oo ongelmaa,meil on tälläst yhes oloo,ja joskus vähä pussaillaa :)

Tyttyöstäväsi on vielä kovin nuori seksiin..
        Entäpä jos istuisitte alas ja keskustelisitte kunnolla siitä miten hänen käytöksensä sinua loukkaa??
        Voisikohan kyse olla siitä, että tyttöystävälläsi olisi murrosikä menossa, jos tuo kuuluu ikään?

• hopeless92
        on ok.... kirjoitti:

Tyttyöstäväsi on vielä kovin nuori seksiin..
        Entäpä jos istuisitte alas ja keskustelisitte kunnolla siitä miten hänen käytöksensä sinua loukkaa??
        Voisikohan kyse olla siitä, että tyttöystävälläsi olisi murrosikä menossa, jos tuo kuuluu ikään?

No siis,sillä on jo menkat alkanu
        ongelma on se,että ei osata jutella vakavasti..
        ..heitetää kovasti läppää aina ja ollaa rentoja,no itkupuheluitakin on ollu... mut ei livenä mitään sellasta... Meses aina agstitaa ja livenä ollaa ku mitää ei ois tapahtun.. :S

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen