Jatkoa Basic vs. Premium

keskusteluun..

Eli nyt kysytään sitä että onko siitä Media playerista mihinkään, eikös se nappaa aika lailla tehojakin, muistaakseni XP Media Center Edition oli just sellainen rohmu että se vaati todella tehokkaan koneen kun taas tavallinen Pro tai Home pyörii vaikka nuhapumpussa.

Mut mihin MC:tä tarvitaan jos omistaa tallentavan dvd:n ja tallentavan digiboksin eikä katso leffoja netistä? Ja jos katsoiskin niin onhan Media Player ja VLC ym. keksitty..

Toi Media Center sisältyy Premium versioon.
---
Sit toi DVD Maker, millainen se käytännössä on, siis onko kuinka riisuttu softa ja olisko parempi käyttää esim. Neroa tuon tilalla?

DVD Maker sisältyy Premiumiin
---
Mobility Center näköjään sisältyy myös Basiciin joten eikös toi Basic sovi yhtälailla kannettaviin koneisiin? Meinaan kun joku sanoi jossain että Premium kannattaisi mielummin ottaa kannettaviin..siis Premiumissa on toki Tablet PC tuki mutta enhän mä ny sellasta..heh. Tavallinen läppäri se olla pitää..niin ja pöytäkone kanssa.

----
HD-tason leffapätkiä en tee, joten sikäli toi HD-Movie Maker on mulle tarpeeton.

Sisältyy Premiumiin.
----
Onkos tuossa Premiumissa nyt sitten noilla perustein ylipäätään mitään minkä takia mun kannattais se valita?
---

Vai pysynkö mä XP:ssä, päivitän uxtheme.dll:n ja pistän siihen Vista teeman?

Ja ASIALLISIA vastauksia kiitos. Ubuntua ei nyt tällä kertaa kannata tarjota, sori. Ei sillä että siinä olis vikaa mutta nyt puhutaan koneesta jossa pitää ollakin Windows tietyistä syistä, en ala selittää miksi.

8

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja.

Heti mun pitää korjata yks virhe minkä tein.
      Korjaan siis tämän kohdan:

"Eli nyt kysytään sitä että onko siitä Media playerista mihinkään,"

muotoon :

"Eli nyt kysytään sitä että onko siitä Media Centeristä mihinkään,"

Siis Media Centeriä tarkoitin, en Media playeria joka on taas eri juttu ja MP sisältyy kaikkiin versioihin, MC taas sisältyy lähinnä mm. Premiumiin ja Ultimateen.

• Windows Vista ei kyllä mielestäni tarjoa vastinetta rahoille jos on jo käyttökelpoinen systeemi. Odota ennemmin vähän aikaa ja osta Windows 7 SP1.

• ???

"Vai pysynkö mä XP:ssä, päivitän uxtheme.dll:n ja pistän siihen Vista teeman?"

Ei Xp Vistaksi muutu pelkällä ulkoasun vaihdolla.

• mutta muuttuu

ulkoasu kyllä...meinaan Vistan käyttöliittymä on aika siisti..cool niinkuin teinit sanoo. :D

• harwan kypsi
        mutta muuttuu kirjoitti:

ulkoasu kyllä...meinaan Vistan käyttöliittymä on aika siisti..cool niinkuin teinit sanoo. :D

xp:n lunan jälkeen näyttää hyvältä, jopa Ubuntun perusteema joka on myös ruma kuin itte pärkkele, mutta sen saa sentään vaihdettua ilmaiseks

• vaihdettua ilmaiseks
        harwan kypsi kirjoitti:

xp:n lunan jälkeen näyttää hyvältä, jopa Ubuntun perusteema joka on myös ruma kuin itte pärkkele, mutta sen saa sentään vaihdettua ilmaiseks

Ei toi uxtheme.dll patchi ja Vista-teema mitään maksa.

• vaihdettua ilmaiseks kirjoitti:

Ei toi uxtheme.dll patchi ja Vista-teema mitään maksa.

Mulla sotki koneen siten ettei suostu poistumaan kokonaan, osittain Vista-theme, enimmäkseen XP, ei haitallista mutta jotenkin ärsyttävää.

• muu olis sotkenu?
        exergy kirjoitti:

Mulla sotki koneen siten ettei suostu poistumaan kokonaan, osittain Vista-theme, enimmäkseen XP, ei haitallista mutta jotenkin ärsyttävää.

Vaikea uskoa että yksi teema voisi sekoittaa koneen...
        En tiiä, täytyy joskus kokeilla...hei mutta nythän on viikonloppu edessä. Täytyypä heittää jollekin tyhjälle kovolle XP sp2 ja patchata uxtheme.dll ja sitten kokeilla tuota teemaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      28
      2849
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2641
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      26
      2353
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1483
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe