Bi-naista/naisia.Olisi mukava löytää samankaltaista seuraa ystäviksi täältäpäin.Itse olen kohta kolmekymppinen,vapaa bi-nainen.Olen miettinyt Setan bi-iltoihin menoa myös.Käykö siellä ketään?Seuraavaan voisi lähtiä, jos siellä tutustuisi teihin,vai missä luuraatte?
Oulusta hakusessa...
9
881
Vastaukset
- ...yksi..
täällä ois yks.. joka kaipais myös samanhenkistä seuraa tai jottain.. :) minä vaan en oo uskaltanu "tulla kaapista ulos".. halua ois olla ja mennä ja tehä.. mut pelkään niitä tuttuja luuraavia silmiä..liian monta sukulaista.. ei uskalla.. hankalaa tämä elämä. meninki perkele myöntämään ittelleni vähän aikaa sitte että olen mitä olen =) sen takia elämästäki tullu jotenki niin hankalaa.. kaikki ois helpompaa jos uskaltais olla oma itsensä, mutta ei.. ei pysty! ;/
- cätti
No, mutta itseäsi vartenhan sä elät.Olet tietty vasta tiedostanut itsesi, joten aikaa voi tietenkin mennä saada omat ajatukset kasaan...jos haluaisit kirjotella niin laita sun s-postiosoite.Mulla on oma nimellä, niin en laita sitä tänne.Olisi kiva jutella ja tutustua.Yksin ei ole hyvä jäädä pähkäilemään suuria asioita...
- ....
cätti kirjoitti:
No, mutta itseäsi vartenhan sä elät.Olet tietty vasta tiedostanut itsesi, joten aikaa voi tietenkin mennä saada omat ajatukset kasaan...jos haluaisit kirjotella niin laita sun s-postiosoite.Mulla on oma nimellä, niin en laita sitä tänne.Olisi kiva jutella ja tutustua.Yksin ei ole hyvä jäädä pähkäilemään suuria asioita...
okei, sain tehtyä sähköpostin jonka viitsin tähän laittaa.. :D [email protected]... kirjoita ihmeessä :)
- ilona75
Heip!
Olen menossa vuokattiin ens viikonloppuna bilettämään, tulkaa oulun bi-naiset het sinne!Rockin 70.s bileet! - bi-nainen minäkin
Hei!
Kannattaa kyllä käydä katsastamassa setan bi-ilta, suosittelen lämpimästi! Siellä on aina, kun minä oon siellä käynyt, ollut rento ja turvallinen ilmapiiri, jossa voi jutella ihan mistä vaan. Seuranhakupaikka se ei oo, pikemminkin samanhenkisten ihmisten jutteluilta :) itse olen saanut bi-illoista paljon tukea ja voimaa itseni hyväksymisessä sellaisena kuin oon.
toiv. nähdään!- ...
millonkas näitä järjestetään? ois niin mahtavaa jos rohkenis sinne.. :) vaan en ehkä yksin uskalla :D ..ketään kaveria viitsi pyytää mukaankaan kun ei ne musta tiedä kaikkee ;) tai no ehkä kaks tietää, mut en osaa sanoo miten ne suhtautuis....
- bi-nainen minäkin
... kirjoitti:
millonkas näitä järjestetään? ois niin mahtavaa jos rohkenis sinne.. :) vaan en ehkä yksin uskalla :D ..ketään kaveria viitsi pyytää mukaankaan kun ei ne musta tiedä kaikkee ;) tai no ehkä kaks tietää, mut en osaa sanoo miten ne suhtautuis....
Seuraava bi-ryhmä kokoontuu 11.4. Lisää infoa löytyy: http://www.oulunseta.fi/biryhma.php
Kannattaa kyllä aivan ehdottamasti tulla! siellä on oikein mukavia ihmisiä, et ei kyllä tarvitse yhtään pelätä :) Yleensä siellä on aika pieni porukka, et ois tosi mukava jos uusia ihmisiä tulisi. Tiiän kyllä et ekalla kertaa on aika kynnys lähteä, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa et se kannattaa kyllä :)
Itse en osaa sanoa vielä aivan varmasti pääsenkö ens kerralla, mut todennäkösesti tuun. Bi-iltoja pidetään niin harvoin, vain kerran kuussa, et en haluais missata yhtään :)
- Ella-elina
Moikka, en tämmöstä ennen ookkaan huomannut.
- Ella elina
No, eiks kukaa haluu jutella munkans?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1178063
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1355353Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1243574Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352604Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376