Olen saanut aikoinaan koneen, jonka päällä on Product key tarra. Pulmana on, ettei mukana ollut asennus mediaa. Onko mahdollista tilata se jostain? Kyseessä on merkkimikro joka näkyy myös Product key tarrassa.
XP home
18
792
Vastaukset
- DigiJussi
Tilauslomake verkkopalveluna ja toimitusaikatietoineen. Saattaa mennä jokin maksu.
Jos valmistaja/tuotemerkki on hengissä. - ---
Maksoi Fujitsu-Siemensiin.
Konemerkin maahantuoja neuvoo, mistä saa tilata.- mut!
buw?
Sillähän saa jo melkein käyttiksen lisensseineen!
Oliko mikä käyttis kyseessä?(vaikka ei luulis olevan väliä...)
Itsekkin tarvisin Scaleo P koneeseen Xp mediacentterin... - -----
mut! kirjoitti:
buw?
Sillähän saa jo melkein käyttiksen lisensseineen!
Oliko mikä käyttis kyseessä?(vaikka ei luulis olevan väliä...)
Itsekkin tarvisin Scaleo P koneeseen Xp mediacentterin...Kun XP Home oli hinnoissaan.
- ----
----- kirjoitti:
Kun XP Home oli hinnoissaan.
taisi mennä yläkanttiin, kun mukana oli käsittely- ja lähetyskuluja.
- jos olen väärässä?
Mä olen ymmärtänyt, että voit ottaa sen XP:n vaikka internetistä taikka ihan miltä levykkeeltä tahansa niin tuo Product key tarrassa oleva OEM koodi käy siihen! Vai onko OEM koodi jotenkin yksilöllinen kulekin asennusmedialle eikä se käy kuin yhteen asennukseen yhdeltä ja ainoalta levykkeeltä?
Olenko väärässä`?- väärässä.
se lisenssikoodi on pääasia. Tosin on huomioitava ettei kaikki lisenssikoodit sovi kaikkiin levyihin. Siitäkin pääsee ylitse hakemalla netistä piraatti lisenssikoodin ja asentamalla sillä. Asennuksen jälkeen ajamalla msoobe /a saa muutettua oikean lisenssikoodin.
- asennusmedia
Niin kone on DELL joka mainitaan siinä tarrassa kyseessä on Home versio ja kieliversiosta ei ole tietoa
- .......
Jos se toimii sulla suomeksi niin silloin kieliversio on suomi.
- asennusmedia
....... kirjoitti:
Jos se toimii sulla suomeksi niin silloin kieliversio on suomi.
Tällä hetkellä koneella on "jonkinlainen" versio, mutta ei alkuperäinen. Haluaisin "oikean" version, että voisin ottaa myös SP3:n koneelle.
- hakea..
asennusmedia kirjoitti:
Tällä hetkellä koneella on "jonkinlainen" versio, mutta ei alkuperäinen. Haluaisin "oikean" version, että voisin ottaa myös SP3:n koneelle.
tuolta nimeltämainitsemattomalta sivustolta/palvelusta Windows XP SP2 suomenkielinen, sisältää sellaisen cd-koodin jolla voit ladata myös SP3:n.
Tässä on ihan aito XP Home, suomenkielinen ja tätä ei ole muuteltu mitenkään vaan tämä tarvitsee koodin ja lisenssin että voi käyttää:
http://thepiratebay.org/torrent/4198792/Windows_XP_Home_Edition_Suomi___Finnish
Jos tulee ongelmia, niin laita tänne niin katotaan jotain muuta sitten. Muista polttaa toi cd:lle siten että et vaan raahaa sit tiedostovalinnasta vaan poltat tuon "Polta levykuva cd:lle/Burn from image"-toiminnolla, XP:n omalla polttotoiminnolla ei siis voi polttaa vaan vaatii jonkun paremman poltto-ohjelman, esim. tämän Easy Ison:
http://majorgeeks.com/download.php?det=2499 - äskeinen sekoiluni
hakea.. kirjoitti:
tuolta nimeltämainitsemattomalta sivustolta/palvelusta Windows XP SP2 suomenkielinen, sisältää sellaisen cd-koodin jolla voit ladata myös SP3:n.
Tässä on ihan aito XP Home, suomenkielinen ja tätä ei ole muuteltu mitenkään vaan tämä tarvitsee koodin ja lisenssin että voi käyttää:
http://thepiratebay.org/torrent/4198792/Windows_XP_Home_Edition_Suomi___Finnish
Jos tulee ongelmia, niin laita tänne niin katotaan jotain muuta sitten. Muista polttaa toi cd:lle siten että et vaan raahaa sit tiedostovalinnasta vaan poltat tuon "Polta levykuva cd:lle/Burn from image"-toiminnolla, XP:n omalla polttotoiminnolla ei siis voi polttaa vaan vaatii jonkun paremman poltto-ohjelman, esim. tämän Easy Ison:
http://majorgeeks.com/download.php?det=2499Sanoin alussa että sisältää SP2:n ja että sisältää cd-koodin..
Tuo linkittämäni ei sisällä kumpaakaan, meinasin ensin laittaa sulle toisen version linkkeineen mut huomasin sit tuon XP Homen ja tuo alku jäi tuohon viestiin. - Asennusmedia
äskeinen sekoiluni kirjoitti:
Sanoin alussa että sisältää SP2:n ja että sisältää cd-koodin..
Tuo linkittämäni ei sisällä kumpaakaan, meinasin ensin laittaa sulle toisen version linkkeineen mut huomasin sit tuon XP Homen ja tuo alku jäi tuohon viestiin.Laita vain se toinen linkki, tällä hetkellä ei ole homeinen versio, kiitos
- tässä tulee
Asennusmedia kirjoitti:
Laita vain se toinen linkki, tällä hetkellä ei ole homeinen versio, kiitos
http://thepiratebay.org/torrent/3464648/Windows.XP.Finnish.Corporate.SP2.Integrated.incl.key.nrg
Tuota ei tarvitse aktivoida ja oikea ja toimiva cd-koodi löytyy kommenttisivulta 3, viestistä jonka on laittanut
Killerownz at 2008-01-25 22:30 CET:
(en laita itse koodia tänne, vaan saat itse katsoa sen...koska ne poistaa kaikki koodit joita tänne postaa). - sen että
tässä tulee kirjoitti:
http://thepiratebay.org/torrent/3464648/Windows.XP.Finnish.Corporate.SP2.Integrated.incl.key.nrg
Tuota ei tarvitse aktivoida ja oikea ja toimiva cd-koodi löytyy kommenttisivulta 3, viestistä jonka on laittanut
Killerownz at 2008-01-25 22:30 CET:
(en laita itse koodia tänne, vaan saat itse katsoa sen...koska ne poistaa kaikki koodit joita tänne postaa).tuo versio on siis XP Pro ja SP2:lla. Levykuva on NRG elikkä Neron formaatissa oleva joten joudut joko polttamaan sen Nerolla tai sitten muunnat ensin ISOksi (muuntaminen onnistuu mm. Izarc-pakkausohjelmalla joka on ilmainen ja löytyy netistä). Poltto-ohjelma saattaa herjata jotain ilmoituksia mm. aloitussektoreista mutta älä välitä siitä vaan jatkat vaan polttoa. Mä ensin hämmästelin niitä itekin mutta poltin silti ja sain sen toimimaan.
- Asennusmedia
sen että kirjoitti:
tuo versio on siis XP Pro ja SP2:lla. Levykuva on NRG elikkä Neron formaatissa oleva joten joudut joko polttamaan sen Nerolla tai sitten muunnat ensin ISOksi (muuntaminen onnistuu mm. Izarc-pakkausohjelmalla joka on ilmainen ja löytyy netistä). Poltto-ohjelma saattaa herjata jotain ilmoituksia mm. aloitussektoreista mutta älä välitä siitä vaan jatkat vaan polttoa. Mä ensin hämmästelin niitä itekin mutta poltin silti ja sain sen toimimaan.
Thanks
- vaan.
Asennusmedia kirjoitti:
Thanks
Toivottavasti tosta on apua sulle. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060