Tietääkö joku mikä on minimi elatusavun suuruus Virossa ja miten lapsilisä asiat siellä menee?
Mieheni ex vaimo väitti elareita sopiessa, että Virossa minimi elari on 360€ joka kyllä kalskahti pahasti korvaani kun Suomessahan seminimi on n. 130€. Lapsilisistä sanoi ettei enää yhdestä lapsesta makseta mitään vaan vasta kahdesta lapsesesta saa tuen.
Onkohan asiat ihan näin?
Etuudet Virossa
3
734
Vastaukset
- voi olla noin
jossain oli, että suomen lapsilisä on kymmenkertainen viron vastaavaan ja siellä ei varsinaista elatustukea edes ole...googlaa ja etsi tietoa...
- Ex-patti
En tiedä noista Viron elareista, mutta sen tiedän että lapsilisä on 20€/kk yhdestä lapsesta. Sillä ei paljoa ostella. Viime vuonna ainakin lapsilisän sai yhdestäkin lapsesta. Voit koittaa hakea infoa http://www.sm.ee/eng/activity/working-and-managing/social-insurance.html tuolta.
- rahastuksen makua
kiitos vastauksista ja linkistä. Näyttää siltä että nykyään sen lapsilisän saa tosiaan vasta toisesta lapsesta. Elareista on näyttänyt menevän eurot ja kroonit sekaisin kun elatusapu näytti olevan 300 kroonia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316