Milloin Ryanairin Tampere-Bremen reitti on muuttunut päivittäiseksi? Kun menin varaamaan lentoa, oli iloinen yllätys huomata, että lentoja oli lisätty. Todella hieno juttu, koska reitti on aivan loistava. Itse olen käyttänyt sitä lukuisia kertoja ja myös Hampuriin mennessä (suora bussi kentältä).
Ihmettelen, että Raikku ei ole antanut lentojen lisäämisestä minkäänlaista lehdistötiedotetta. Yleensä se tekee niin. No toisaalta Raikun markkinoinnissa on muutenkin Suomessa omat puutteensa. Hiljattain mainostettiin lehdessä Ryanairin lentoja 10 e/suunta. Ja kun menin nettisivuille, hinta olikin vain 5 e/suunta. Iloinen yllätys sekin. Meno-paluu Riikaan kaikkine maksuineen 20 euroa ja toissapäivänä varasin samaan hintaan myös Bremeniin.
Bremeniin joka päivä
OhoOho
2
413
Vastaukset
- satsata
Ryanairin todellakin pitäisi vihdoinkin satsata Suomeen. Käyttöasteet ovat hyviä, suuri osa asiakkaista tyytyväisiä. Informaatiopuute kuitenkin on tosiasia, suomenkieliset sivut lopetettiin jo ajat sitten ja uusia reittejä ei ole tullut pitkään. Sääli.
- Suomi24-puskaradio
Miksi maksaa markkinoinnista kun ilmainenkin tapa on olemassa?
Vuorojen lisäämisessä ja aikatauluissa on tapahtunut muutakin edistyksellistä, mutta enpä kerro enenpää. Hinnat vaan nousevat jos sen hiffaatte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1054532Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293373No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 361398
- 351249
- 381146
- 131074
- 1591016
- 6934
- 26899