#######################
# MIKSET SÄ VASTAA #
Mähän sanoin jo -
Mä oon mikä oon
Sun seinät
- kaatuu -
Huutaa tuskaa
Pimeyden raivoa
- ahdistaa -
Sä et nuku !
Paskat se siitä
Turpa kii !
Sä oot syy
En mä
Älä tu mua lähelle
Älä tuu !
Mitä sä raivoot
Sä valehtelit
Miks sä valehtelit
Kuka sä oot
Älä ala taas
Ole hiljaa
Me pois
- Mä itken -
Mikset sä vastaa
Vastaa...
###################
http://www.youtube.com/watch?v=-QtcPEBSP5Y
# Mikset sä vastaa #
4
437
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Aikas 'huutavaa' tekstisi. Koen jotenkin vieraaksi,
vaikka toki tällaista kuulee, jos ei livessä ihan niin muualla
"Mähän sanoin jo -
Mä oon mikä oon
Sun seinät
- kaatuu -
Huutaa tuskaa
Pimeyden raivoa
- ahdistaa -"..
Rakkauden kuolinkorahduksia tuskaa ja ahdistusta...epätoivoa ja jotain...
Erilainen rakkausruno ehdottomasti.- Kopittelija
Tässä oli edellä negatiivinen arvostelu mihin tein vastauksen mutta poistivat sen ennen kuin ehdin vastata mutta olin tyytyväinen että sain hänenkin ajatuksia runollani koskettaa...
Joo tämä on taas varmasti vähän erilainen kokonaisuus kuin aiemmin ja sijoitinkin siihen myös olennaisesti tämän musiikkilinkin !
Mutta itse asiassa tässä on aika paljon sitä mitä nykypäivänä todellisuudessa tapahtuu päihteiden ja muunkin elämän keskellä kun elämä menee umpisolmuun...
Ja jos rehellinen olen niin pidän tästä omasta "teoksestani" ja pidän sitä ajatuksia herättävänä !
Tämä nyt oli sellainen nuoren miehen kehitystarinaa ja kovaa elämisen tuskaa
mitä on tänäkin päivänä olemassa !
Kuten olen sanonut ! Haluan tehdä asioita eri näkökulmista ja se on avartavaa...
Ja mitä kielenkäyttöön tulee , niin silleen puhutaan kun missä liikutaan...
" Kaikille kaikkea "...
Mutta kiitos Murukulta ! Kun taas arvostelit !
ps. Mutta tuskin sinä niitä tekohampaita vielä tarvitset ja tervetuloa tähän ikinuorten maailmaan ! ;D
Terkuin Mä : (*J*) - *MURUKULTA*
Kopittelija kirjoitti:
Tässä oli edellä negatiivinen arvostelu mihin tein vastauksen mutta poistivat sen ennen kuin ehdin vastata mutta olin tyytyväinen että sain hänenkin ajatuksia runollani koskettaa...
Joo tämä on taas varmasti vähän erilainen kokonaisuus kuin aiemmin ja sijoitinkin siihen myös olennaisesti tämän musiikkilinkin !
Mutta itse asiassa tässä on aika paljon sitä mitä nykypäivänä todellisuudessa tapahtuu päihteiden ja muunkin elämän keskellä kun elämä menee umpisolmuun...
Ja jos rehellinen olen niin pidän tästä omasta "teoksestani" ja pidän sitä ajatuksia herättävänä !
Tämä nyt oli sellainen nuoren miehen kehitystarinaa ja kovaa elämisen tuskaa
mitä on tänäkin päivänä olemassa !
Kuten olen sanonut ! Haluan tehdä asioita eri näkökulmista ja se on avartavaa...
Ja mitä kielenkäyttöön tulee , niin silleen puhutaan kun missä liikutaan...
" Kaikille kaikkea "...
Mutta kiitos Murukulta ! Kun taas arvostelit !
ps. Mutta tuskin sinä niitä tekohampaita vielä tarvitset ja tervetuloa tähän ikinuorten maailmaan ! ;D
Terkuin Mä : (*J*)Näin sen näinkin kuten kerroit, en ole tynnyrissä kasvanut,,;)) nuoremman väen kielenkäyttöön ym. siihen elämään,,,
Minä vain lähden ajatuksissani etenemään tilanteisiin, ihmisiin ym. ja sitten sekoitan omia mielipiteitäni aiheeseen, ilmiöihin ym. tulee sekametielisoppakokonaisuus joka on yhtä kuin mielipiteeni. :)
Nyt kun otan otteen runonlukijana,- mitä haen runolta,, tieten vaikuttaa mielialakin, kun tunne_eläin olen, se puhutteleeko runo juuri sinä hetkenä jne.. Ehkä huomenna voin ajatella hieman toisin, olla ottavampi tekstille.
Mutta noin yleisesti mielipiteeni pysyy kyllä. Kuuntelen toki mielelläni muitakin mielipiteitä, sehän on yksi edellytyskin. Ei ole vain yhtä oikeaa kun puhutaan makuasioista.
Sinulla on rohkeutta kirjoittaa tällä tyylillä,,Pitäisi minunkin joskus kokeilla! :] phm - Kopittelija
*MURUKULTA* kirjoitti:
Näin sen näinkin kuten kerroit, en ole tynnyrissä kasvanut,,;)) nuoremman väen kielenkäyttöön ym. siihen elämään,,,
Minä vain lähden ajatuksissani etenemään tilanteisiin, ihmisiin ym. ja sitten sekoitan omia mielipiteitäni aiheeseen, ilmiöihin ym. tulee sekametielisoppakokonaisuus joka on yhtä kuin mielipiteeni. :)
Nyt kun otan otteen runonlukijana,- mitä haen runolta,, tieten vaikuttaa mielialakin, kun tunne_eläin olen, se puhutteleeko runo juuri sinä hetkenä jne.. Ehkä huomenna voin ajatella hieman toisin, olla ottavampi tekstille.
Mutta noin yleisesti mielipiteeni pysyy kyllä. Kuuntelen toki mielelläni muitakin mielipiteitä, sehän on yksi edellytyskin. Ei ole vain yhtä oikeaa kun puhutaan makuasioista.
Sinulla on rohkeutta kirjoittaa tällä tyylillä,,Pitäisi minunkin joskus kokeilla! :] phmKiitos vaan taas palautteestasi ja kun tuossa
puhuttiin edellä , että minun runoni ei ole rakkausrunoutta olleskaan ja käskettiin häipyä !
Niin se oli hänen arvostelunsa ja minusta olisi saanut siinä saanut ollakin !
Makuasioista ei tarvinne kiistellä !
Mutta olen saanut myös positiivista palautetta yleisesti ja silloin olen tehnyt jotain oikeinkin !
Ja siitä iloinen olen, että jotkut ihmiset sentään tykkää näitä tuotoksiani lueskella kuitenkin...
Mutta kun sanoit Murukulta , että voisit kokeilla sinäkin välillä eri tyylillä niin annanpa sulle tässä oikein Rakkaus Ammattilaisen neuvoja tähän linkiksi !
http://www.youtube.com/watch?v=mHdHu5FZTJU
*nauraa* ...
Mä hymyilen sulle Murukulta ! Ja iloisin kasvoin ...vaikka tykkäänkin välillä värittää tummemmalla... ;)
Terveisin: Smile (*J*)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1689779Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513179Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432947- 612699
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012105- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä581517Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261