Hei
Haluaisimme lähteä lomalle Kreikkaan, mutta kohteen valinta tuottaa vaikeuksia. Olimme viime kesänä viikon Rodoksen kaupungissa ja viihdyimme, nyt tarkoituksena lähteä kahdeksi viikoksi ja mielellään toiseen paikkaan.
Toivoisimme, että paikka
-sopisi n. 30v pariskunnalle
-tarjoaa hyvät rannat
-monipuolinen iltaelämä, joka mielellään olisi keskittynyt jollekin alueelle eli ei mikään 24h-ruotsinlaiva
-hyvät hotellit
-hyvä ravintolatarjona
-ei resort-tyyppinen kohde, eli mielellään kaupunki, jossa kaikki on kävelyetäisyydellä (ravintolat & ranta)
-kohtuullinen hintataso
Kuten sanottu, Rodos täytti hienosti nämä kriteerit, mutta nyt haussa samantyyppinen loma mutta eri saarella.
Lomalle Kreikkaan- minne?
3
1125
Vastaukset
- Kreetalle
Rethymnoniin
- Toisinaan täällä
vastaa ainakin toiveitanne. Kunnon kaupunki ja hyviä ruokapaikkoja
- Pargaa
Parga oli mun mielestä tosi kiva paikka. Siellä oli paljon nuoria pareja, mutta ei ollenkaan mitään brittien ryyppyjengejä. Rannat oli ainut miinus, ainakin meidän lähellä oleva ranta oli kivinen. Hotelli (Rezi Aurinkomatkoilla) oli todella postiivinen yllätys. Ei odotettu kauhean tasokasta, koska oli ***-, mutta se olikin todella ihana ja juuri remontoitu. Ravintoloita oli joka lähtöön ja kaikki missä kävimme, olivat hyviä. Kävimme mopolla ajelemassa myös lähikylissä, se oli aika mukavaa. Kävimme myös Korfulla laivalla, mutta se oli vähän tylsä retki, hirveä turistirysä se Korfun kaupunki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725370- 684757
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234345Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest473871- 513780
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363687- 403227
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo793063Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv552906Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222656