Voiko ottaa alkoholia, jos on klexane-kuurilla?
Klexane
10
6968
Vastaukset
- tutkittua tietoa
KLEXANE lääkkellähän ehkäistään ja hoidetaan verisuonitukoksia ja se hillitsee veren hyytymistä eli "veri on juoksevampaa" ja alkoholi vilkastuttaa verenkiertoa, joten VERENVUOTO RISKI kasvaa huomattavasti jos käyttää alkoholia. Sinuna EN KÄYTTÄISI!
- tietää
kuinka pitkä on varoaika, kun kuuri on loppu?
- kommenttia
tietää kirjoitti:
kuinka pitkä on varoaika, kun kuuri on loppu?
Kannattaisi olla asian tiimoilta yhteydessä lääkäriin, hän osaisi antaa varmaa tietoa asiasta.
- juo kuurin aikana
et voi juoda!!!
- ainakaan kukaan
kieltänyt juoda alkoholia kuurin aikana. Pistoksia laitoin 3 vk:n ajan, ja viikonloppuisin simailin muutamia siidereitä.
- Sori nyt vaan...
..mutta kysymyksesi tuntuu tosi hölmöltä. Miksi ylipäätään pitäisi ottaa alkoholia jos sinulla on verenohennuslääke käytössä?
Itse käytän tällä hetkellä kyseistä tuotetta ja ei tulisi mieleenkään ottaa alkoholia tai edes harkita sitä. - yksi asia
Miten ihmeessä kysymyksesi liittyy leikkauksiin???
- kokenut_xx
esim. pidettäessä kipsiä annetaan Klexane-kuuri. Itse pistelin 8 viikkoa. Kerran join lasin punaviiniä n. 6 tuntia ennen seuraavaa pistosta. Itsekin välttäisin juomista - pian pääset niistä piikeistä eroon ja sitten ei juomat enää maistukaan:)
- Aliinatar
Jaa miksi edes harkita paukun ottamista? -No monilla, kuten minullakin se on tapa.
Mulla vielä 4 piikkiä laittamatta, kai mää sen ajan jaksan odottaa saunaolutta. - Anonyymi
Särkylääkkeet Burana ja Ketorin kiellettyjen listalla myös. Aivohalvausriski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216665Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562285- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971042- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.87942Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767