huulin polttavin
läheisyytta hakevin
kosketa yön tunnit
sun sydän sulaa vahaa
jää iholleni
jää viereeni
nousevaan aamuun
ja anna elämän koskettaa
meitä lujaa
suutele suruni pois
vai sää sen voit tehdä
ole mun rakkaus
ole aamun airut
kosketa huulilla
ihoani kosketusta haluavaa
jätä muisto sydämen
pienen lämpöön
älä kiiruhda aamuun
anna tunneille aikaa
aikaa olla vain me kaksi
aikaa olla rakkauden helmi
aikaa olla sylissäs
kainalossas
kosketa mua hiljaa
sanatonta hellyyttä jaa
purista lujaa
katseet jäävät silmiis
sano ,että rakastat vain mua.
sanoisas asuu rakkaus
Kosketa
ellix
2
211
Vastaukset
- mua pelasta itsetuholtani
mitähän hyötyä sä luulet tällaisesta olevan mulle?
ei yhtään mitään.
millä tavoin luulet tämän minua hyödyttävän tai piristävän? mun elämä on silkkaa paskaa joten mitä v*tun väliä tällaisella liirum-laarumilla on?
mitä jos oikeasti sanoisitkin ääneen - Sussu
Kiitos tästä ❤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624093Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372403- 1552121
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801282
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241240Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441092Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115830