huulin polttavin
läheisyytta hakevin
kosketa yön tunnit
sun sydän sulaa vahaa
jää iholleni
jää viereeni
nousevaan aamuun
ja anna elämän koskettaa
meitä lujaa
suutele suruni pois
vai sää sen voit tehdä
ole mun rakkaus
ole aamun airut
kosketa huulilla
ihoani kosketusta haluavaa
jätä muisto sydämen
pienen lämpöön
älä kiiruhda aamuun
anna tunneille aikaa
aikaa olla vain me kaksi
aikaa olla rakkauden helmi
aikaa olla sylissäs
kainalossas
kosketa mua hiljaa
sanatonta hellyyttä jaa
purista lujaa
katseet jäävät silmiis
sano ,että rakastat vain mua.
sanoisas asuu rakkaus
Kosketa
ellix
2
249
Vastaukset
- mua pelasta itsetuholtani
mitähän hyötyä sä luulet tällaisesta olevan mulle?
ei yhtään mitään.
millä tavoin luulet tämän minua hyödyttävän tai piristävän? mun elämä on silkkaa paskaa joten mitä v*tun väliä tällaisella liirum-laarumilla on?
mitä jos oikeasti sanoisitkin ääneen - Sussu
Kiitos tästä ❤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761230EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta84693Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656