Pienituloiset kuinka paljon olette saaneet veronkevennyksiä?
Ai eikö yhtään, no kenelle ne veronkevennykset ovat menneet?
Nyt ovat herrat päättäneet, että tekin joudutte erilaisilla verojen ja maksujen korotuksilla maksamaan niitä veronkevennyksiä, joita varten on otettu lainaakin eli herroille rahansiirtoja velaksi, jotka sitten pienituloisetkin joutuvat makselemaan.
Verot ja
3
271
Vastaukset
- Tai velkaa.
Sama millä sitä kutsuu, mutta kaikki raha on velkaa, ihan kaikki.
Jos maailmassa ei olisi velkaa, ei olisi rahaakaan.- elättäjä
Veroa
Tai velkaa. 26.3.2009 klo 15.59
Jos maailmassa ei olisi velkaa, ei olisi rahaakaan.
----------------
Väitteelle ei ole minkäänlaisia perusteita.
Koska jos minulla olisi vain rahaa, minulla ei olisi velkaa.
Minulla ei ole rahaa, mutta ei ole velkaakaan.
Kaikki tuloni tästä eteenpäin menee toisten velkojen makselemisiin.
Olkoon ne sitten vaikka veroista vedätettyjä herrojen herkkuja. - Vielä..
elättäjä kirjoitti:
Veroa
Tai velkaa. 26.3.2009 klo 15.59
Jos maailmassa ei olisi velkaa, ei olisi rahaakaan.
----------------
Väitteelle ei ole minkäänlaisia perusteita.
Koska jos minulla olisi vain rahaa, minulla ei olisi velkaa.
Minulla ei ole rahaa, mutta ei ole velkaakaan.
Kaikki tuloni tästä eteenpäin menee toisten velkojen makselemisiin.
Olkoon ne sitten vaikka veroista vedätettyjä herrojen herkkuja.Kaikki raha on jonkun velkaa, ei ehkä juuri sinun, mutta jonkun.
Kaikki raha lainataan keskuspankilta, joka ottaa siitä korkoa, pankeilta ja valtiolta, joka lainaa rahan eteenpäin.
Siis se kaikki liikkeellä oleva raha on lainattua = velkaa.
Jos ei olisi rahaa, ei olisi velkaakaan, ja jos kaikki maksaisivat velkansa, joka on mahdottomuus, niin ei olisi enää rahaa.
Ei raha tipahda tyhjästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251