korviksesta

gsjasfiou

Noniin elikkä aattelin tässä lähiaikoina ottaa korviksen ja olis pari kysymystä:

1. paljonko maksaa jossain kultasepän liikkees reikä & alotuskoru toiseen korvaan.
*Ja nyt en tarvii tänne ketään päteen kuinka perseestä ampuminen on*

2. millanen koru ois cool (pojalle) sitten kun pääsee eroon alotuskorusta. Ja oon tällänen emohtava", joten ei mitään homo bling bling timangii

Kiits

4

401

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohohohohoo

Maksaa n. 8 € siis lävistys koru ja öö semmonen tavallinen nappi ois iha jees, siält saa iha valita

• Jehhkku

noin 10€, sitte kun ottat alotuskorun pois niin osta joku kiva, esim. mustat korut on ihan ok:oita.

• hahhaaahhaa

Olen tyttö, mutta osaan vastata.

1. Yks reikä maksaa noin 12€ kultasepänliikkeessä, lävistäjällä enempi. Siihen sisältyy se koru juu.

2. Musta joku pikku rengas vois olla ihan kiva, päätäppä ite, älä kuuntele muita.

• *Chino

En ymmärrä missä nämä muut ovat korviksensa hankkineet, mutta itse maksoin korviksistani 4e/kpl alotuskoru mukaan. Rustokorut oli sitten 8e/kpl koru. Kävin Kulta Nalle nimisessä liikkeessä, kaikki tehtiin ampumalla. Korvikset parani ihan normaalisti, mutta rustoihin sattui reilu vuosi ja punoitus jatkui siitäkin eteenpäin, eikä se ollut kaunista.

En tiedä millanen koru sopis, mutta tavallinen hopeinen nappi on perustyylikäs, tai sitten rengas joka käy niin rustokoruihin kuin tavan korviksiinkin. Musta on myös siisti, ja jos löytää jostain niin mustavalkoruudulliset tms on hienoja - etsi itse ja katso miten hyvältä näyttää omassa korvassasi, ei sitä muut tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5010
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1149
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1019
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe