ps3 hinta

alkaa olla kohdallaan

nyt alkaa olla ps3 40gb hinta kohdalla kun jo saksasta saa sen 299 euron hintaan. saa nähdä milloin hinnan alennukset alkavat näkymään täällä suomessa.

11

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haaa

Sehän on ihan lompakosta kiinni milloin hinta on kohdallaan. Mulle hinta oli kohdillaan 2 vuotta sitten.

• poximies

kun omat rahasi menevät tikkareihin?

• lootamiestä
        poximies kirjoitti:

kiinnostaa tämä ps3. Jaksaa roikkua täällä päivästä toiseen...Itse en käy koskaan toisten konsoleiden palstoilla kun ei vois vähempää kiinnostaa.

• Haaa
        poximies kirjoitti:

Kyllä isukki maksaa ja se isukki olen minä. Omat lapset on niin pieniä vielä ettei heillä ole niin paljoa rahaa käytössä että voisivat ostaa PS3:n
        Oma isäni ei ole minun elämistä maksanut enään 15 vuoteen.

• tdkcdrw

Prismassa taisi olla alkuviikosta PS3 349€
      Hinta ns. "elää" mutta hintansaväärtti aina ollut kuitenkin ja ei se konsoli vielä mitään, vaan pelit sitä rahnaa vaatii.

Itselle kertynyt 13 peliä 10kk ja niiden ostoon mennyt yli kaksikertaa PS3:n hinta ja tonni alkaa kohta olla peleissä kunhan seuraavan ostan.

Täysin merkityksetöntä mitä se konsoli siis lopulta maksaa jos toimintavarmuutta saa hankinnalle.
      Aikailu vie idean NYT elämisestä joka koettava NYT!

• sonyn romut

satanenkin on liikaa floppikolmosesta.

• leluloota

Ja "mikkisoftan" lelulootasta olisi kaksikymppiäkin aivan liikaa. Se kuuluisi enemmänkin hiekkalaatikolle leluksi.

• 50€ uudesta
        leluloota kirjoitti:

Ja "mikkisoftan" lelulootasta olisi kaksikymppiäkin aivan liikaa. Se kuuluisi enemmänkin hiekkalaatikolle leluksi.

Äx laatikosta kuiteskin voisi sijottaa

• tdkcdrw
        50€ uudesta kirjoitti:

Äx laatikosta kuiteskin voisi sijottaa

Sillä saa jo laatupelin PS3:lle....

• luottokortilla nettiliikkeistä

Joskus reilut puoli vuotta sitten tuli yhdelle heebolle etittyä tohon hintaan yksi ps3, kun turhaahan se on maksaa liikaa jos halvallakin saa.

• halvemmpia on..

Englannista on saanut pitkään 269 eurolla noita vetää perässä.
      Se on vaan tyhmää maksaa liikaa. =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      40
      2899
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      31
      1719
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe