Onko kukaan kohdannut vastaavaa. Otin Jukkatalolta tarjouksen ja muutaman päivänpäästä myyjä tinkasi kaupantekoon ja lisäksi ilmoitti siihen sävyyn että jos et tee kauppaa huomiseen mennessä niin hinta nousee tuhansia euroja. Menin käymään sitten siellä niin ensimmäiseksi olisi pitänyt kirjottaa heti kauppasopimus tietämättä edes täysin mitä olin ostamassa ja puhumattakaan niistä kysymyksistä mitä yritin selvittää talopaketista, sen sisällöstä-asennuksesta. Ei tullut kauppoja silloin ja hinta kas kummaa laski sitten muutaman viikon päästä mutta ei tullut kauppoja silloinkaan. Koin että jos myyntitapa on Jukkatalon talokaupoissa tuollainen joka on monen perheen suurin hankinta ikinä niin se pitäisi päättää ns. uhkailun alla eli jäi tosi "paskan maku" jukkatalon myyjästä! Muilta talotoimittajilta herui kyllä aikaa asioiden selvittämiseen ja neuvotteluihin myös hinnasta!
Jukkatalo myyjä(t)
19
4010
Vastaukset
- tosissaanko
Tehokas ammattimainen myyjä ehdottaa tosiaan jossain kaupan vaiheessa kaupan päättämistä/allekirjoitusta. Myyjällä pitää olla vaistoa missä vaiheessa asiakas olisi valmis päättämään asian ja sitten nimet alle. Olet ollut asiakkaana vielä siinä kaupan vastustus vaiheessa (kyseenalaistanut asioita). Pakottaminen karkottaa heti asiakkaan. Ompas perusasiat olleet myyjällä hukassa.
Tosiaan suurin osa talopaketin ostajista ei tiedä mitä ovat tarkalleen ostaneet. Rykäisevät kaupan esitteiden mielikuvien mukaan. Ammattilaisia kannattaisi käyttää apuna jo kaupantekovaiheessa. - myös meillä
Myyjä oli todella ailahtelevainen, kaveri menetti uskottavuutensa ja jatkoimme vakuuttavampien kanssa kauppojen tekoa.
- ailahtelevuteen
Kannattaa selvittää myyjän ammatilliset taustat kauppoja neuvoteltaessa. Talomyyjinä toimii monenlaista sakkia aina ompelukonemyyjästä lähtien. Osaavat kyllä ottaa nimen paperiin ja sen jälkeen ei kaveria saa kiinni. Laittavat päänsä pensaaseen rakentamisen osaamattomuuden vuoksi.
Itse ostajana arvostan talomyyjän rakentamisen ammattitaitoa. Osaa ja uskaltaa antaa neuvoja rakentamiseen kaupanteon jälkeenkin. - vielä..-
ailahtelevuteen kirjoitti:
Kannattaa selvittää myyjän ammatilliset taustat kauppoja neuvoteltaessa. Talomyyjinä toimii monenlaista sakkia aina ompelukonemyyjästä lähtien. Osaavat kyllä ottaa nimen paperiin ja sen jälkeen ei kaveria saa kiinni. Laittavat päänsä pensaaseen rakentamisen osaamattomuuden vuoksi.
Itse ostajana arvostan talomyyjän rakentamisen ammattitaitoa. Osaa ja uskaltaa antaa neuvoja rakentamiseen kaupanteon jälkeenkin.Ostamamme talon Jukkatalo myyjä oli oikea ammattilainen.
Kommentointi oli yleisellä tasolla mitä kannattaa huomioida kauppoja tehdessä myyjien suhteen. - Looseri on voittaja
ailahtelevuteen kirjoitti:
Itse ostajana arvostan talomyyjän rakentamisen ammattitaitoa. Osaa ja uskaltaa antaa neuvoja rakentamiseen kaupanteon jälkeenkin.Mentiin ottamaan aikoinaan Jetta. Jukka-kauppias oli pelissä mukana myös. Lähetti oikein asialliset terveiset kun peli ratkesi. Jäi hyvä maku suuhun miehen toiminnasta. Hyvä häviäjä, mitä ihan kaikista ei voinut sanoa.
Jetta myyjä sitten vältteli vastuitaan loppuun saakka. Välillä kävi kovastikin mielessä että olisiko tämä toiminut kuinka paljon paremmin jonkun toisen kanssa. Luulen että olisi.
- tarjouskyselijä
Ainakin jkl myyjä on ollut asiallinen, eikä ole painostanut millään tavoin. Harmi jos myyjän asenne on pilaa varteenottevan talovaihtoehdon.
- hahhaaahahahaha
kuis kauppa käy? kipsilevy lastuleivy seinäisellä talolla johon pitää itse asentaa sähköt jollain vieterivirityksellä. ei hyvää päivää....
- Tarjouskyselijä
hahhaaahahahaha kirjoitti:
kuis kauppa käy? kipsilevy lastuleivy seinäisellä talolla johon pitää itse asentaa sähköt jollain vieterivirityksellä. ei hyvää päivää....
..luetunymmärtämisessä jotain vikaa? Jos saa asiallista palvelua, niin voihan siitä mainita. Tunnut muuten olevan aika urpo.
- se suututtajasi
Tarjouskyselijä kirjoitti:
..luetunymmärtämisessä jotain vikaa? Jos saa asiallista palvelua, niin voihan siitä mainita. Tunnut muuten olevan aika urpo.
ok siellä sait palvelua jee!
eniten koko jukassa korpeaa se perisuomalainen siniristilippu tangossa esite imago. jokainen mainostaa tavallaan. itseasiassa jukalla o edelläkävijöitä nettisivujen teossa kun pari vuotta niillä oli parhaat pakettitalosivut. se vaan kun ne mainostaa ja kehuu silmiinpistävästi seinärakenteitaan joka oikeasti ei ole paras rakentajan kannalta.
paikkakunnittain suuria eroja myyjissä. se tässä onkin kun toisaalla saa palvelua ja toisaalla on ihan toope myyjä. itse yritin asioida kouvolassa. pitäs vähän talotehtaankin katsoa kenelle antaa edustuksia ettei mee koko talotehtaan maine.. - jukalla
se suututtajasi kirjoitti:
ok siellä sait palvelua jee!
eniten koko jukassa korpeaa se perisuomalainen siniristilippu tangossa esite imago. jokainen mainostaa tavallaan. itseasiassa jukalla o edelläkävijöitä nettisivujen teossa kun pari vuotta niillä oli parhaat pakettitalosivut. se vaan kun ne mainostaa ja kehuu silmiinpistävästi seinärakenteitaan joka oikeasti ei ole paras rakentajan kannalta.
paikkakunnittain suuria eroja myyjissä. se tässä onkin kun toisaalla saa palvelua ja toisaalla on ihan toope myyjä. itse yritin asioida kouvolassa. pitäs vähän talotehtaankin katsoa kenelle antaa edustuksia ettei mee koko talotehtaan maine.....vielä se sama runkoratkaisu missä on pari palikkaa ja kovalevy välissä ? Sitä kutsuttiin ainakin joskus jollain hienolla nimellä.
- kävin talomyyjän luona
jukalla kirjoitti:
...vielä se sama runkoratkaisu missä on pari palikkaa ja kovalevy välissä ? Sitä kutsuttiin ainakin joskus jollain hienolla nimellä.
semmoinen palkki joka aika heppoisen tuntuinen, kovalevyä jne. mut kyllä se määräykset täyttää.
- on1
Alkaa olla jo epätoivo huipussaan, jos pyssy ohimolla ollaan nimiä paperiin vaatimassa. Eikö tämä kyseinen pulju ole jo konkurssin partaalla, joten ei ihmekään.
- konkkaa
tekemässä???
Jos tuo pitää paikkansa,eihän Jukkaa tai Kotitaloa uskalla ostaa!!! Onko sulla varmaa
tietoa asiasta? Sisäpiirin tietoa, kenties? - huhujen
levittäminen voi johtaa rikosoikeudellisiin toimenpiteisiin. Et ole ensimmäinen, joka jää netissä kiinni.
- Kajaanissa hyvää palvelua
ei kuulosta ainakaan Kajaanin edustajalta. Kajaanissa sai hyvää palvelua. Emme tosin ostaneet taloa...
- vittuile myyjälle
Tuskin se on talotehtaan syy jos joku edustaja ei ole miellyttänyt. Vittuilisit siis ennemminkin siitä edustajasta etkä talotehtaasta.
Ei ollut valittamista pääkaupunkiseudun edustajassa Jukka-taloilla.
Sen sijaan jos kävisin vittuilemaan aloittajan tyyliin niin voisin sanoa että Jetta-edustaja ja Vaaja-edustaja eivät miellyttäneet ollenkaan. Jetta-edustaja yritti melkein väkisin tyrkyttää kauppaa ja tarjous oli ihan muuta kuin mitä pyydettiin. Sitäkin tarjoustakin väännettiin pari viikkoa. Vaaja-edustaja haukkui paskaksi kaikki muut paitsi oman merkkinsä, myös Jukan. Kovasti muuten täsmälleen samaan tyyliin kuin täällä jotkut vittuilevat Jukasta. Eihän noi tekstit vaan Vaajalta tule?
Tuli ostettua Jukka ja aika iso osa siitä lankeaa asialliselle/osaavalle myyjälle sekä talotehtaalle.- TeMeZ
Me ainakin saimme hyvää palvelua jukka-talo myyjältä, suoraan sanoen parasta. Taloa pystytetään tällähetkellä ja tähän asti kaikki mennyt tosi hyvin ja asentajatkin ovat oikein asiallisia.
- TeMeZ
TeMeZ kirjoitti:
Me ainakin saimme hyvää palvelua jukka-talo myyjältä, suoraan sanoen parasta. Taloa pystytetään tällähetkellä ja tähän asti kaikki mennyt tosi hyvin ja asentajatkin ovat oikein asiallisia.
Vaajatalo myyjä "haukkui" meille myös kaikki muut valmistajat mutta oma oli tietenkin täydellinen... Ehkä se onkin..
- on niin
heikko,että pakko käyttää noita keinoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644041Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163845Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993649Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o863471Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363209Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582698- 502685
- 1212562
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142219Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182219