Elikkä mulle tuli kutsunnat ja armeijaan olen päättänyt mennä, ainakin koittaa hetken.
Toisessa kyselylomakkeista kysytään että "tunnen seksuaalista vetovoimaa samaan sukupuoleen" ja vaihtoehdot ovat "pitää paikkansa", "pitää osittain paikkansa" ja "ei pidä paikkaansa".
Jos laitan että "pitää paikkansa" tai "pitää osittain paikkansa" (olen lähes umpihomo mutta parista tytöstä olen tykännyt/tykkään) niin estyykö armeijaan pääsyni?
Kutsunnat?
12
2172
Vastaukset
- eppuze
se ole este inttiin pääsylle, päinvastoin. Armeija onmiesten koulu, ja siellä on eduksi jos suhtaudut myönteisesti seksiin oman sukupuolen kanssa.
kannattaa lisätä lisätietoihin, että "voin ottaa suihin komppanian päälliköltä ja muulta upseeristolta, aliupseereille ja miehistölle käsihoitoa ja suuremmille herroille annan persettä". Näillä sanoilla varmistat erikoiskohtelun itsellesi koko intti ajaksi.
Menestystä!- urkenee...
voi olla etteivät PÄÄSTÄ POIS ollenkaan (jos oot kiva poika). EI ne kaputulantit NAISISTA välitä. Niitä v-tutti kun naisille avattiin mahd. käydä intti... Kun NE (=kapiaiset) panee (lastentekoa varten) naista niin ne aattelee kundeja... Ja sitte lentää...
- ei kylläkään
harrasta seksiä miehen kanssa.
- nii-i
ei kylläkään kirjoitti:
harrasta seksiä miehen kanssa.
Paitsi upseeri.
- ikioma sankari
nii-i kirjoitti:
Paitsi upseeri.
suurin suomalainen Mannerheim. (Mannergeim, niinku venäläiset "omaansa" kutsuvat..)
- ...............
Ei siellä mitään tuollaisia kysymyksiä ainakaan minun aikanani kyselty? Millään taholla ei pitäisi olla oikeutta kysyä ihmisiltä tuollaista.
Jos tämä on totta...
Se mitä vastaat, ei vaikuta mitenkään mahdollisuuksiisi päästä haluamaasi joukko-osastoon. Muutenhan kyse olisi syrjinnästä.
Ihan sama mitä vastaat. Voit vaikka valehdella jos huvittaa. Nuo asiat eivät kuulu kutsuntaviranomaisille.- kun sotaväen
ja siellä viihtyvän kuvitellaan olevan homoja. sitte päättää suomikin ponkasta ja laittaa homokohtaus muuten isämaalliseen filmii. onha niillä sotilaillaki vaimot ja tyttöystävät. mutta nämä lösselit ja lökärit jotka kuria vierastaa niitä homppoja taitaa ollakin.
- 19911991
Moikka!
Sain kanssa tänä vuonna tollasen kutsuntajutun ja pakko oli mennä kysymyksistä tarkistamaan mitä meillä oikein kysyttiin, eipä ollu tuollaista kysymystä. Kysymykset olivat lähinnä sairauksista joita itsellä on, sekä painoa ja pituutta yms. : ) Mikähän ihme lisäkysely teille on oikein annettu.. x) - Micke880
"Toisessa kyselylomakkeista kysytään että "tunnen seksuaalista vetovoimaa samaan sukupuoleen" ja vaihtoehdot ovat "pitää paikkansa", "pitää osittain paikkansa" ja "ei pidä paikkaansa"."
Tommost ei kysytty ainakaan mun aikaan eikä tasan kysytä nytkään! Toi oli provo. Mä ite oli reilu vuos takaperin kutsunnois eikä missään lomakkees kysytty tollast. Siin kysytään perustiedot terveydentilast: pituus, paino, lääkitys, yleinen terveydentila ja tärkein "Tunnetko olevasi terve ja kykenevä suorittamaan varusmiespalveluksen?"
Mut homoudest ei kysytty eikä lain mukaan voikaan kysyy. Lain mukaan se ei oo eikä eikä voikaan olla este sun inttiin menolle. Ja vinkki: homoutta ei ehkä kannata kuitenkaan mainostaa sit, ku sä todella joudut inttiin.- 199191
Itse en oo asepalvelukseen/kutsuntoihin vielä pahemmin perehtynyt niin en tiedä tästä hommasta paljoa.
Eli mulle tuli se toinen, vihertävä lappu, missä kysytään juuri nuo paino pituus poltatko jne., mutta sen lisäksi tuli jokin muu, kunnan oma kyselylappu? Ton vetovoimakysymyksen lisäksi siinä kysytään että pystyn ottamaan käskyjä vastaan, sopeudun uusiin tilanteisiin, riitaannun helposti, minun on vaikea tehdä päätöksiä, nukun hyvin, toimin harkitsemattomasti, pelkään vieraita ihmisiä ja tilanteita, jne... Sitten siinä mainitaan että "vastauksesi pohjalta neuvotellaan jatko-ohjannasta"? Oon aika hämilläni tän suhteen ja en ole varma että mitä vastaan tuohon sukupuolikohtaan, kaverini sanoo että homot eivät pääse armeijaan pitäisi valehdella, toisaalla sanotaan että ei pitäisi kysyä/olla este...?
Ja en mää meinaakkaan mainostaa, jos joku kysyy niin saatan mainita, riippuu tilanteesta :D mutta juu inttiin mennään asepalvelusta suorittamaan ei puhumaan miehistä/naisista/tisseistä/perspanoista jne. - 199191
Ja lisäksi, kiitti kunnon vastauksesta mulla menee hermot tähän gay-osioon kun täällä ei ole muuta ku provoja/idiootteja/provoja/muita runkkareita... :D
- onko nyt niin
199191 kirjoitti:
Ja lisäksi, kiitti kunnon vastauksesta mulla menee hermot tähän gay-osioon kun täällä ei ole muuta ku provoja/idiootteja/provoja/muita runkkareita... :D
että pyritään selvittämään sun psyykkistä palveluskelpoisuuttasi? Eli onko sulla ollut jotain epäilyksiä siitä, haluatko/pystytkö menemään inttiin? Muuten toi vaikuttaa ihan ufo-lapulta ja tuntemattomalta mulle.
Ketäänhän ei nykyään armeijaan pakoteta, jos liian vaikeelta tuntuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928