Haukkujaiset vai kuinka? Ihme juttu, että jos täällä joku on ie8:aan tyytyväinen,niin kolme jätkää on heti minuutin sisällä mollaamassa kyseistä mielipidettä???
Vaikuttaa mikkisoftavastaiselta provokaatiolta.
Kuitenkin joka jätkän koneessa mikkisoftan ohjelmat pyörii hehehhe.
Täälläkös on ne IE 8 :n
28
1065
Vastaukset
- pyöri
"Kuitenkin joka jätkän koneessa mikkisoftan ohjelmat pyörii hehehhe."
Eehheheehe IE8:a en ole kokeillut. Vaikuttaisi olevan ensimmäinen käyttökelpoinen Microsoftin selain viimeiseen viiteen vuoteen. IE6 ja IE7 oli paskaa.
"Kuitenkin joka jätkän koneessa mikkisoftan ohjelmat pyörii hehehhe."
Ei pyöri yhtään. Mulla on Microsoftilta hommattu ainoastaan hiiri.- Jo ilmoittautuivatkin heh
Sairaus se on kai tuokin hehheh...
- Muka pyöri...??
Niin vit...ko te täällä IE palstalla häröilette???
Menkää pätemään sinne linux ympyröihin..!! - Guido
Muka pyöri...?? kirjoitti:
Menkää pätemään sinne linux ympyröihin..!!Vetäisivät vaan siinä vasemalla kädellä bravuurinsa.
- hajoosiihesit
Muka pyöri...?? kirjoitti:
Menkää pätemään sinne linux ympyröihin..!!pojulta pinna? Aahhahahahahaha
- Olemassa niiku
Mullakin on tämä sinistä valoa heijastava versio joka on maailman tarkin hiiri. Mutta tuota on se ihme ettei ole upuntu hiirtä keksitty. Miksi?
- juupajuujajees
Olemassa niiku kirjoitti:
Mullakin on tämä sinistä valoa heijastava versio joka on maailman tarkin hiiri. Mutta tuota on se ihme ettei ole upuntu hiirtä keksitty. Miksi?
Et sillee.
- ???
"Vaikuttaa mikkisoftavastaiselta provokaatiolta."
Ainakaan minun tapauksessani ei ole kysymys provokaatiosta, vaan todellisesta IE8 ongelmasta. IE8:n kuvakkeen klikkauksesta kestää noin 2 minuuttia kun IE8 ikkuna tulee näkyviin työpöydälle. Siitä kestää vielä minuutti kun IE8 lataa kotisivun näkyviin. Kotisivulle(google) pääsy siis kestää yhteensä 3 minuutttia. Käynnistymisen aikana suoritinkäyttö 50% -70% välillä. Sivusiirtymät, tapahtui ne sitten linkistä tai osoitekentästä ovat hitaita. IE8 tuntuu miettivän todella kauan jokaista käyttäjän antamaa komentoa. Hyytyy usein. Ei siis varsinaisesti kaadu, vaan joutuu tilaan jossa ei vastaa komentoihin. Olen asentanut IEkasin nyt jo 6 kertaa, mutta en ole vieläkään saanut IEkasia toimimaan kunnolla. Asennuksen aikana ei ole tullut mitään virheilmoitusta. Näin ainakin minun Vista kokoonpanossani.
Enkä ole ainut joka kärsii IEkasin toimimattomuusongelmista.
http://www.google.com/search?hl=fi&client=opera&rls=fi&hs=CPa&q=IE8 freezing&btnG=Hae&lr=
http://www.google.com/search?hl=fi&client=opera&rls=fi&hs=KkF&q=IE8 crashing&btnG=Hae&lr=
http://www.google.com/search?hl=fi&client=opera&rls=fi&hs=BQa&q=IE8 slow&btnG=Hae&lr=
http://www.google.com/search?hl=fi&lr=&client=opera&rls=fi&hs=ERa&ei=iNDLSePMDteMsAa2vsCrCA&sa=X&oi=spell&resnum=1&ct=result&cd=1&q=IE8 resource hog&spell=1
Olen kysynyt apua Vistassani olevaan IE8 ongelmaan, mutta en ainakaan vielä ole saanut sellaista apua joka olisi auttanut IE8:n ongelmaan.
IE8 ongelmani on siis todellinen, ja olen rehellisesti kertonut Vista järjestelmässäni olevasta IE8 ongelmasta.
Kysymys ei siis ainakaan minun kohdallani ole mistään provokaatiosta, vaan avunhuudosta.- Vista_fani
Koko tämä viestiketju
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000001297&posting=22000000042709556 - Vista_fani
Kun olet tehnyt hakuja kuuklesta on sivusto tunnistanut selaimesi mikä näyttää olevan opera
http://www.google.com/search?hl=fi& TÄSSÄ -> client=opera - tullut mieleen,
Vista_fani kirjoitti:
Kun olet tehnyt hakuja kuuklesta on sivusto tunnistanut selaimesi mikä näyttää olevan opera
http://www.google.com/search?hl=fi& TÄSSÄ -> client=operavai eikö tikkaat yletäkkään katolle saakka...jos selain ei toimi, niin silloin käytetään toimivaa selainta. Minusta tuo on paras vaihtoehtoinen selitys googlen hakulinkeissä esiintyvälle Operalle. Turha sulle on mainitakkaan, etten ole tuo "valehtelevaksi trolliksi" haukkumasi kirjoittaja.
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.1b4pre) Gecko/20090326 Shiretoko/3.5b4pre - Vista_fani
tullut mieleen, kirjoitti:
vai eikö tikkaat yletäkkään katolle saakka...jos selain ei toimi, niin silloin käytetään toimivaa selainta. Minusta tuo on paras vaihtoehtoinen selitys googlen hakulinkeissä esiintyvälle Operalle. Turha sulle on mainitakkaan, etten ole tuo "valehtelevaksi trolliksi" haukkumasi kirjoittaja.
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.1b4pre) Gecko/20090326 Shiretoko/3.5b4pre"Turha sulle on mainitakkaan, etten ole tuo "valehtelevaksi trolliksi" haukkumasi kirjoittaja."
OK.
mutta nimimerkki ??? on. - Ongelmii
tullut mieleen, kirjoitti:
vai eikö tikkaat yletäkkään katolle saakka...jos selain ei toimi, niin silloin käytetään toimivaa selainta. Minusta tuo on paras vaihtoehtoinen selitys googlen hakulinkeissä esiintyvälle Operalle. Turha sulle on mainitakkaan, etten ole tuo "valehtelevaksi trolliksi" haukkumasi kirjoittaja.
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.1b4pre) Gecko/20090326 Shiretoko/3.5b4preVaik en tajuu tietotekniikast juur mitää. Ihan toiki IE8 latautu vaivattomasti ja toimii vistas.
- ???
Vista_fani kirjoitti:
http://www.google.com/search?hl=fi& TÄSSÄ -> client=opera"Kun olet tehnyt hakuja kuuklesta on sivusto tunnistanut selaimesi mikä näyttää olevan opera"
Niin mitä sitten?
"Hahahaaaa!!!
Valehtelija trolli"
Häääh? Nyt meni yli hilseen. Kuten sanoin, Olen rehellisesti kertonut IE8 ongelmastani, ja pyytänyt myös apua, ja sitten vielä kehtaat valehtelijaksi haukkua! Mutta niin se taitaa täällä olla. Apua täältä on turha odottaa saavansa. Haukkuja ja kaikenmaailman törkeyksiä vain saa päälleen. Mutta minkäänlaista apua ei. Todellakin TARVITSEN apua IE8 kanssa! Mikä siinä on vaikea tajuta??? - ???
Vista_fani kirjoitti:
Koko tämä viestiketju
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000001297&posting=22000000042709556Tekstini missä olen valehdellut. Jos edes ylipäätään löydät sellaista. Yritä nyt ainakin edes etsiä.
Etkö ymmärrä että IE8 ongelmani on TODELLINEN? Pitääkö tavata? - ???
Vista_fani kirjoitti:
"Turha sulle on mainitakkaan, etten ole tuo "valehtelevaksi trolliksi" haukkumasi kirjoittaja."
OK.
mutta nimimerkki ??? on.Koska IE8 ei toimi kokoonpanossani, minun on käytettävä muuta selainta. Käytän siis Operaa juuri nimenomaan siksi koska IE8 ei toimi koneessani. Tämä todistaa ettem ole valehdellut kertoessani IE8 ongelmastani, joka on TODELLINEN.
- niinpä....
Ongelmii kirjoitti:
Vaik en tajuu tietotekniikast juur mitää. Ihan toiki IE8 latautu vaivattomasti ja toimii vistas.
Miksiköhän sinulla ei ole windowsissa IEkasin kanssa ongelmia, ja monella muulla on....
Jaa-a, senkun tietäisi. - Deemgad
niinpä.... kirjoitti:
Miksiköhän sinulla ei ole windowsissa IEkasin kanssa ongelmia, ja monella muulla on....
Jaa-a, senkun tietäisi.Et trolleil on aina vikaa.
- ???
Deemgad kirjoitti:
Et trolleil on aina vikaa.
IE8 ongelmani on todellinen ja oikeasti olemassa. Apua en kuitenkaan ole siihen saanut. Pelkkiä haukkuja vain. Et suinkaan väitä että IE8 on ainoa softa maailmassa joka ei koskaan hyydy, kaadu tai toimi muuten väärin?
- Tai asennuksessa
??? kirjoitti:
Tekstini missä olen valehdellut. Jos edes ylipäätään löydät sellaista. Yritä nyt ainakin edes etsiä.
Etkö ymmärrä että IE8 ongelmani on TODELLINEN? Pitääkö tavata?Miksi sitten monilla niinkuin esim. minulla toimii todella hyvin. Juu kyllä googlella nämemmä ongelmaisia löytyy mutta jotain ylimäärästä tai erilaista on oltava koneessa kuin niillä keillä toimii. SIis toistan jokin koneessa on erilailla. jotain joka ei sovi eikä käy eikä toimi yhteensopivasti IE8 ksan kanssa.
- Vista_fani
??? kirjoitti:
Tekstini missä olen valehdellut. Jos edes ylipäätään löydät sellaista. Yritä nyt ainakin edes etsiä.
Etkö ymmärrä että IE8 ongelmani on TODELLINEN? Pitääkö tavata?Ainoa todellinen asia sinusta on se että olet valehteleva trolli.
Tai asennuksessa kirjoitti:
Miksi sitten monilla niinkuin esim. minulla toimii todella hyvin. Juu kyllä googlella nämemmä ongelmaisia löytyy mutta jotain ylimäärästä tai erilaista on oltava koneessa kuin niillä keillä toimii. SIis toistan jokin koneessa on erilailla. jotain joka ei sovi eikä käy eikä toimi yhteensopivasti IE8 ksan kanssa.
IE8:n ja raudan välissä on ajureita, ydin ja muuta softaa. Se ei ole koneesta kiinni.
Ongelma tulee siitä, että IE8:lle ei ole tehty vielä integrointitestejä loppuun ja sitä ei ole testattu erilaisissa Windowseissa tai yleisimpien ohjelmien kanssa. Toiminee Windows Vistassa ja Windows XP:ssä puhdasasennuksen jälkeen kun ei ole tehty koneelle mitään mutta sitten kun se testattu versio tulee Windows Updatesta niin se varmaan toimii, ellei konetta ole häslätty sekaisin asentamalla IE8:a muualta.
Käyttäjästä itsestään aiheutuva ongelma tämä kyllä on. Softat jotka ovat osa käyttöjärjestelmää asennetaan käyttöjärjestelmän päivitystoiminnolla kun ne on testattuja.- Vista_fani
M-Kar kirjoitti:
IE8:n ja raudan välissä on ajureita, ydin ja muuta softaa. Se ei ole koneesta kiinni.
Ongelma tulee siitä, että IE8:lle ei ole tehty vielä integrointitestejä loppuun ja sitä ei ole testattu erilaisissa Windowseissa tai yleisimpien ohjelmien kanssa. Toiminee Windows Vistassa ja Windows XP:ssä puhdasasennuksen jälkeen kun ei ole tehty koneelle mitään mutta sitten kun se testattu versio tulee Windows Updatesta niin se varmaan toimii, ellei konetta ole häslätty sekaisin asentamalla IE8:a muualta.
Käyttäjästä itsestään aiheutuva ongelma tämä kyllä on. Softat jotka ovat osa käyttöjärjestelmää asennetaan käyttöjärjestelmän päivitystoiminnolla kun ne on testattuja.IE8 ei ole enää beta ja sitä on testattu ties kuinka kauan.
Beta versioita on ollut jaossa varmaa 1/2 vuotta jollei kauemminkin. Vista_fani kirjoitti:
IE8 ei ole enää beta ja sitä on testattu ties kuinka kauan.
Beta versioita on ollut jaossa varmaa 1/2 vuotta jollei kauemminkin."IE8 ei ole enää beta ja sitä on testattu ties kuinka kauan."
Totta. Integrointitestejä ei kuitenkaan ole vielä tehty. Vaikka softa olisi jo ns. vakaa versio niin se ei sano sitä, että se olisi testattu toimimaan yhdessä muiden ohjelmien kanssa.
Jos se IE8 olisi täysin testattu, se olisi siellä Windows Updatessa. Mutta kun ei ole ja fiksummat ymmärtää miksi.- ???
Tai asennuksessa kirjoitti:
Miksi sitten monilla niinkuin esim. minulla toimii todella hyvin. Juu kyllä googlella nämemmä ongelmaisia löytyy mutta jotain ylimäärästä tai erilaista on oltava koneessa kuin niillä keillä toimii. SIis toistan jokin koneessa on erilailla. jotain joka ei sovi eikä käy eikä toimi yhteensopivasti IE8 ksan kanssa.
"Se on koneessa vika"
Vaatiiko IE8 tietynlaisen raudan toimiakseen? Siis ettei toimi kuin vain tietynlaisessa raudassa?
"Tai asennuksessa"
Olen yrittänyt asentaa IE8 vaikka kuinka monta kertaa uudelleen. Olen välillä poistanutvajna asennuksen päivityksistä. Aennusohjelma ei anna mitään varoitusta, elio asennus näyttää onnistuvan, silti IE8 ei toimi. ??????????????????????????????????????????????? - ???
Vista_fani kirjoitti:
Ainoa todellinen asia sinusta on se että olet valehteleva trolli.
Sinun kokoonpanossani IE8 toimii, mutta minun Vistassani IE8 ei toimi. En ole trolli, ja Vistassani on todellakin IE8 toimimattomuusongelma. Olen pyytänyt siihen myös apua. Mutta en ole saanut muuta kuin haukkuja. Et ole edes yrittänyt auttaa. Onko sinulla yleenzsäkin tapana pilkata avunpyytäjiä? En voi sille mitään että IE8 ei vain toimi Vistassani.
Olen tosissani! Tarvitsen IEkasin kanssa APUA! Yrittäisit edes auttaa! Olisin todella kiitollinen avusta! ??? kirjoitti:
Sinun kokoonpanossani IE8 toimii, mutta minun Vistassani IE8 ei toimi. En ole trolli, ja Vistassani on todellakin IE8 toimimattomuusongelma. Olen pyytänyt siihen myös apua. Mutta en ole saanut muuta kuin haukkuja. Et ole edes yrittänyt auttaa. Onko sinulla yleenzsäkin tapana pilkata avunpyytäjiä? En voi sille mitään että IE8 ei vain toimi Vistassani.
Olen tosissani! Tarvitsen IEkasin kanssa APUA! Yrittäisit edes auttaa! Olisin todella kiitollinen avusta!Poista IE8 huitsin vittuun koneelta ja käytä sitä sitten kun Windows Update tarjoaa sitä ja asennat sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m844451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513200
- 412741
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222362- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725