Minulla ei ole paljoa kokemusta ompelukoneista, ja mietin, mitä niistä voi hajota? Uskallanko ostaa yksityiseltä vähän käytetyn koneen, jossa takuu on kuitenkin mennyt umpeen. Kone on Pfaff Hobby 380. Tai onko mitään tietoa korjauskuluista tai varaosien hinnoista ompelukoneiden kohdalla?
ompelukone vanhana
3
810
Vastaukset
- pfaff
Siis omistan pfaff hobby 1142 eli on ehkä tuosta koneesta vähän uudempi malli. Se on ainakin ollut ihan hyvä sen vähän mitä olen sitä nyt kerennyt käyttämään. En usko että haittaa vaikka takuu olisikin mennyt umpeen tai itseäni ei ainakaan haittaisi hirveän paljon. Kunhan kone toimii moitteettomasti. Kuulemma pfaffeissa on ollut ongelmia langan kireyden säätämisessä, missä mullaki joskus mennyt vähän hermot. Että katsoahan että kone toimii. Jos koneesi tulee kovaan käyttöön suosittelisin ostamaan ihan uuden. Pfaffit on minun tietääkseni kuitekin ihan hyvän merkkisiä ja kohtuu hintasiaki.. Ainakin oma kone ei ollut mikään älyttömän kallis.
- atlatl
pfaff ja sama vika,ei ylälangan kiristys oikein koskaan toiminut.
Vuosikausia tappelin sen kanssa ja välillä olin ompelemattakin vuodet,kunnes vaihdoin mokoman uudempaan.
Nyt omistan Janome Indigo 14-koneen ja olen ollut ainakin vielä tyytyväinen.
Kone tuntuu jämäkältä,toisin kun tuo edellinen.
Olen samaa mieltä ed kirjoittajan kanssa,että jos vähänkään välkkyy mielessä alkaa tehdä vaatteita vaikka vaan muutaman kerran vuodessa,niin osta uusi.
Voit saada jopa vanhasi vaihdossa ja siten hintaa alennettua.
Omani olen ostanut osamaksulla ja systeemi on kohdallani toiminut,muuten minulla ei varmaan vieläkään olisi konetta.
- sirkkutäti
tietysti se riippuu niin koneesta, loppujen lopuksi aika harva kone, oli sitten tietokone, dvd-soitin tai ompelukone, hajoaa juuri takuuaikana. Ainakaan itselläni.
Jos säästät vanhan ostamalla tarpeeksi verrattuna uuteen ja kone vastaa toiveitasi, niin ehkä se kannattaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754