Auttakaa minua,
Olen työskennellyt hammashoitajana noin 10 vuotta. Olin yhden työnantajan palveluksessa 8 vuotta, mutta halusin muunlaistakin kokemusta hammashoitoalalta ja näin lähdin vanhasta työpaikasta pois. Nyt olen kaksi vuotta etsinyt omaa paikkaani ja ollut erinlaisissa hammashoitoloissa toissä ja surukseni olen huomannut että jokaikisessä paikassa, missä olen ollut töissä on todella huono työilmapiiri. Mistä löytäisin itselleni paikan jossa olisi hyvä työilmapiiri ja huumorintajuiset työkaverit.
-Mie
hammashoitaja
4
2203
Vastaukset
- tiina....
Itse olen lähihoitaja ja miettinyt myös hammashoitoon suuntautumista. Kiinnostaa tietää tosiaan, millaista hammashoitajan työ on, onko usein hammaslääkärit mukavia vai "inhottavia" avustajaansa kohtaan..ja onko miten stressaavaa tyskennellä koko päivän ja pitkänkin aikaa saman hammaslääkärin parina...millaisia kokemuksia?? Kiitos jos viitsitte laittaa näkemyksiänne!
- työnkuva
Hammashoitajan työ on ihan mukavaa ja monivaiheista jos on oikeassa paikassa töissä. Nämä keikkafirmat tarjoaa vain yksitoikkosta avustustyötä, näissä tosin on mukavemmat työparit ja rennompi työilmapiiri. Hammaslääkärit tosin näissä firmoissa on usein aika nuoria, eikä heillä näinollen ole vielä kovinkaan paljoa työkokemusta, se sitten aiheuttaa omat ongelmansa. Kunnilla hammaslääkärit on usein aika jumittuneita samoihin juttuihin ja kaikki pitää tehdä heidän pillinsä mukaan. Työpari voi olla tosi ilkeä tai tosi mukava, hyvä tuuri pitää kuitenkin olla että henkilökemiat toimii moitteettomasti. Yksityisellä pätee samat jutut.. En tiedä suosittelenko tätä alaa.. jos olet joustava ja ahkera niin siitä vaan.. - Hh
- hh
työnkuva kirjoitti:
Hammashoitajan työ on ihan mukavaa ja monivaiheista jos on oikeassa paikassa töissä. Nämä keikkafirmat tarjoaa vain yksitoikkosta avustustyötä, näissä tosin on mukavemmat työparit ja rennompi työilmapiiri. Hammaslääkärit tosin näissä firmoissa on usein aika nuoria, eikä heillä näinollen ole vielä kovinkaan paljoa työkokemusta, se sitten aiheuttaa omat ongelmansa. Kunnilla hammaslääkärit on usein aika jumittuneita samoihin juttuihin ja kaikki pitää tehdä heidän pillinsä mukaan. Työpari voi olla tosi ilkeä tai tosi mukava, hyvä tuuri pitää kuitenkin olla että henkilökemiat toimii moitteettomasti. Yksityisellä pätee samat jutut.. En tiedä suosittelenko tätä alaa.. jos olet joustava ja ahkera niin siitä vaan.. - Hh
Hammashoitajalla voi yksityisvastaanotolla ainakin olla paljon erilaista, mielenkiintoistakin tehtävää, toisaalta tietenkin myös juoksupoikana toimimista eri asioilla. Ja välinehuoltoa.Itse olen vaihtamassa paikkaa, jospa saisi muitakin kokemuksia. En kyllä mielellään kovin montaa vuotta hammashoitajana haluaisi olla, ellei mukavampaa paikkaa löydy. Ehkä tämä työ ei vaan sovi meikäläiselle. Jatkuva kiire ja komentelu...
- tellu66+
Kaikissa työpaikoissa on kaikenlaisia ihmisiä töissä joten
varmaan sellasta paikkaa ei olekaan, missä ei jotain kärhämää
aina olis.
Itse olin isossa yksityisessä hammaslääkäriasemalla töissä alle
vuoden ja se riitti. Sielläkin hoitajat tappelivat keskenään ja
lääkärit tekivät työtä vain rahankiilto silmissä tappotahdilla.
Lisäksi hoitajan olisi pitänyt osata lukea lääkärin ajatuksetkin!
Kiitti mulle riitti. Nyt työskentelen vanhusten parissa ja viihdyn :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521