hei! Paljon ensikertalainen, ennenkin kyllä asiakaspalvelu- ja myyntitehtävissä toiminut (kokemus yht. 3 vuotta) henkilö vois pyytää kyseisestä toimesta palkkaa? Takana suunnittelijan koulutus.
Huonekalumyyjän palkka
7
1299
Vastaukset
- paikasta
Jos lähet myymään "suomalaista" tuotetta niin pohjaksi kannattaa pyytää vähintään 1700 ja siihen provikat päälle. Ja tietnkin ilta-, lauantai- ja sunnuntailisät. Näin ainakin mulle maksettiin, voi olla että oli liian vähän mun pohja, kun niin helposti sellasen maksoivat, mutta olin ainakin itse siihen tyytyväinen. Kannaattaa ottaa myös huomioon että sulla on suunnittelijan (onko sisustussuunnittelu, huonekalusuun. vai mikä?) tutkinto... sekin tuo varmaan jonkin verran lisää....
- alalla oleva myyjä
Missähän liikkeessä maksetaan täällä kerrottuja palkkoja?? Normipalkka on n 900€ / kk kiinteää
palkkaa ja sitten provikat päälle.. kovasti saa myydä jos pääsee yli 2 tonnin.Alalla olevana luulen tietäväni asiasta jotain.
- Riippuu tosiaan paikasta
Itsellä tuon verran brutto, mutta siinä on jo mukana lisät. Vuoden työsuhteen jälkeen palkka nousee 4200 euroon kuussa.
- kuitenkaan
mööpeleitä myymällä pääse 4200€ kuukaudessa, ellet sitten ole joku isomman tason päällikkö.
Tavallisen rivimyyjän palkka on n. 1900 € lisät (ilta ja viikonloppu) - palkka... en lähde
ai VAAN 4200 bruttona??! Itse kun ajattelin, että olisin saanut reilut 5000 nettona, lounasedun, matkapuhelimen ja täyden autoedun. Lisäksi vaadin bonukset kaksi kertaa vuodessa riippuen firman tuloksesta!
- 4000 e
kuitenkaan kirjoitti:
mööpeleitä myymällä pääse 4200€ kuukaudessa, ellet sitten ole joku isomman tason päällikkö.
Tavallisen rivimyyjän palkka on n. 1900 € lisät (ilta ja viikonloppu)Kyllä muuten hyvä myyjä tienaa n. 4000 e Palkkahan koostuu pohjasta, provisiosta, lisistä ja erilaisista bonuksista.
- tiedäalasta
kuitenkaan kirjoitti:
Tavallisen rivimyyjän palkka on n. 1900 € lisät (ilta ja viikonloppu)Olet nyt hieman pihalla näistä palkoista. Alle 2000e alalla maksetaan kesätyöläisille ja osa-aikaisille. Minulla itselläkin on reippaasti yli jo tuon ns.takuupalkka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3535810- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523679
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky473130- 432259
- 492185