Hei!
Kannattaako Kokkolaan hakea opiskelemaan? Kertokaapas kokemuksia kokkolan ammattikorkeakoulusta, tai kokkolasta yleensä? :) kiitän!
opiskelemaan
6
568
Vastaukset
- opiskelijaaa
Seinäjoki tai Vaasa,sinne me haemme.
- opiskelija.....
Itse opiskelen Kokkolassa ammattikorkeassa, eikä ole valittamista. Suhteellisen pieni koulu on mielestäni hyvä asia ja asiat hoituvat niinkuin niiden pitääkin. Meidän kouluumme on aina välillä kesken lukuvuoden tullut opiskelijoita muista ammattikorkeakouluista ympäri Suomea ja heidänkin mielestään Kokkola on ollut huomattavasti mukavempi opiskelupaikka kuin esimerkiksi Helsinki tai Vaasa.
- vaihdoin Vaasaan
Kauhea paikka.Paskantärkeitä,turhamaisia ihmisiä.Ja kiinalaisia paapotaan.Maisterit eivät vaivautuneet edes tulemaan tunneille,hitot säger jag.
- opiiskejila
pelkkää positiivista voin sanoa ainaki tosta tekniikan ja liiketalouden yksiköstä. tosi hyvin oon viihtyny.
- MFP
Kamala henkilökunta, ainakin tekniikan ja liiketalouden yksikössä, en kyllä mitään hyvää ole sote yksiköstäkään kuullut. Itse johto jäykkää kuin rautakanki ja huumorintajua ja inhimillisyyttä uupuu aika lailla. Ei miellyttävä paikka opiskella. En suosittele.
- Kala75
Minä olen saanut omat opintoni päätökseen Keski-Pohjanmaan amk:ssa ja voin suositella kampusta lämmöllä. Uskoisin, että täydellistä paikkaa tuskin löytyykään ja jokaisella amk:lla omat haasteensa, mutta epäkohtia täytyy nostaa reippaasti pöydälle, eikä ruikuttaa rannalla. Vain toimimalla voit vaikuttaa positiivisesti. Siis suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944