Ajattelin tässä aikani kuluks pistää pienen gallupin alulle liittyen tähän uutiseen, jossa MJ olis esiintymässä villieläinten kanssa. Eli siis ei ole kumminkaan 100% varmaa, että MJ näin tekee, uutinen voi olla kyllä keksittykin (ei olisi meinaan mitään uutta)
Ajatellaan nyt kumminkin näin, että uutinen pitää paikkansa.
A) Eläimistä ei väliä, MJ;n comeback tärkein
B) Eläimet surettaa, mutta jos MJ näin haluaa tehdä hyväksyn asian
C) En ymmärrä miksi MJ haluaa eläimiä lavalle
tälläistä en hyväksy edes popin kuninkaalta!
D) Eläinrääkkäystä
Itse olen MJ;n hardcore fani, mutta oma
vastaus on C en todellakaan ymmärrä, jos aikoo näin tehdä..
Galluppi
13
416
Vastaukset
- M.J.<3
Täytyy kyllä nyt sanoa että kun luin tuon uutisen iltalehden sivuilta niin ensimmäinen ajatus oli tälläinen: Aika omaperäistä ja liioiteltua.
Vastaukseni on kuitenkin B:n ja C:n väliltä, koska onhan se mahtavaa että Michael näin kovasti haluaa panostaa omaan Show:nsa ja näyttää faneillensa..mahtavaa! En kuitenkaan ymmärrä miksi pitää vetää näin överiksi..ottaen huomioon että eläimet tuskin tykkäävät..minulle kyllä riittäis jo se että Michael vaan kävelee lavalle. Luulisin että se riittäisi sekottamaan fanien päät. No minun pään ainaski:)- M.J.<3
Popin Kuninkaan palua on odotettu jo niin kauan että ihmiset tuskin välittävät miten MJ sinne lavalle tulee..hehän vaan tulevat katsomaan sitä yhtä ja aitoa oikeaa Michael Jacksonia! :)
- meliini
M.J.<3 kirjoitti:
Popin Kuninkaan palua on odotettu jo niin kauan että ihmiset tuskin välittävät miten MJ sinne lavalle tulee..hehän vaan tulevat katsomaan sitä yhtä ja aitoa oikeaa Michael Jacksonia! :)
Tai enpäs lukitsekaan.
Vastaukseni on a):n, b):n ja c):n sekoitus. Olisi monia muitakin tapoja tehdä mieleenpainuva saapuminen, mutta olisihan tuo ihan värikäs idea Michaelilta.(b ja c) Comeback on tärkein, mutta välitän eläimistä, enkä halua niille tapahtuvan mitään pahaa (c ja a)
Mutta eihän eläimiä siellä suinkaan satuteta. Onhan siinä sitten se, että yleisö saattaa hermostuttaa niitä, mutta eihän niitä norsujakaan nyt suoraan viidakosta vedetä, vaan ne ovat koulutettuja ja tottuneita suureen yleisöön. Ei tosin ehkä ihan noin suureen. - vaan,
M.J.<3 kirjoitti:
että jätesäkki päässä se tukehtuisi...
- ---------------
meliini kirjoitti:
Tai enpäs lukitsekaan.
Vastaukseni on a):n, b):n ja c):n sekoitus. Olisi monia muitakin tapoja tehdä mieleenpainuva saapuminen, mutta olisihan tuo ihan värikäs idea Michaelilta.(b ja c) Comeback on tärkein, mutta välitän eläimistä, enkä halua niille tapahtuvan mitään pahaa (c ja a)
Mutta eihän eläimiä siellä suinkaan satuteta. Onhan siinä sitten se, että yleisö saattaa hermostuttaa niitä, mutta eihän niitä norsujakaan nyt suoraan viidakosta vedetä, vaan ne ovat koulutettuja ja tottuneita suureen yleisöön. Ei tosin ehkä ihan noin suureen.no kattelin kerran tv;stä en muista mikä kanava, mutta siinä näytettiin norsuja jotka oli koulutettuja ja olivat tottunu salamavaloihin,, kirkuviin lapsiin yms.. eli voisko sanoo, että olivat "show" norsuja, no mutta asiaan eli nää norsut yksinkertaisesti sekos ne alko talloon ihmisiä se johtaja norsu tallon oman kouluttajansa/kasvattajansa kuoliaaks.. Ja kun sitten ne oli saatu rauhotettua, niin muut norsu asiantuntijat mietti, että mikä meni vikaan, vaikka tapahtumassa ei ollu mitään mikä olis niille ollu uutta..
eli minkäs Michael tekee, jos norsu(t) sekoaa kesken näytöksen tai pantterit tai jokin muu eläin mitä siellä sit pitäis olla..
oma vastaukseni on c ja d - meliini
--------------- kirjoitti:
no kattelin kerran tv;stä en muista mikä kanava, mutta siinä näytettiin norsuja jotka oli koulutettuja ja olivat tottunu salamavaloihin,, kirkuviin lapsiin yms.. eli voisko sanoo, että olivat "show" norsuja, no mutta asiaan eli nää norsut yksinkertaisesti sekos ne alko talloon ihmisiä se johtaja norsu tallon oman kouluttajansa/kasvattajansa kuoliaaks.. Ja kun sitten ne oli saatu rauhotettua, niin muut norsu asiantuntijat mietti, että mikä meni vikaan, vaikka tapahtumassa ei ollu mitään mikä olis niille ollu uutta..
eli minkäs Michael tekee, jos norsu(t) sekoaa kesken näytöksen tai pantterit tai jokin muu eläin mitä siellä sit pitäis olla..
oma vastaukseni on c ja dNo siinä tapauksessa. Mutta oon kyllä sitä mieltä että olis monia muitakin (parempia) tapoja tulla lavalle... Mää luulen kyllä että tää on nyt vaan jokin uutisankka (en yllättyis yhtään) Eläinrääkkäystä se ei kuitenkaan ole. Tai mistäs minä tiedän? Ehkä mää vaan OLETAN, koska Michael nyt kuitenkin on eläinrakas, ja varmasti hän varmistaisi eläinten turvalliset olot. Toisaalta, juuri hänen eläinrakkautensa vuoksi en uskokaan oikein tuohon juttuun.
- ......................
meliini kirjoitti:
No siinä tapauksessa. Mutta oon kyllä sitä mieltä että olis monia muitakin (parempia) tapoja tulla lavalle... Mää luulen kyllä että tää on nyt vaan jokin uutisankka (en yllättyis yhtään) Eläinrääkkäystä se ei kuitenkaan ole. Tai mistäs minä tiedän? Ehkä mää vaan OLETAN, koska Michael nyt kuitenkin on eläinrakas, ja varmasti hän varmistaisi eläinten turvalliset olot. Toisaalta, juuri hänen eläinrakkautensa vuoksi en uskokaan oikein tuohon juttuun.
Minäkään en oikein usko tuohon juttuun. Enkä varsinkaan usko siihen, että Michael antaisi eläinten kärsiä. Kyllä hän sen tajuaa, hän fiksu ihminen, vaikka aina ei hänen tempauksistaan saakaan sitä kuvaa. Luulen, että tuo on vain jokin sellainen juttu, että M. on sanonut jotain "Sehän oliskin siistiä"-tyyliin, ja joku on saanut siitä käsityksen, että näin tulee tapahtumaan.
- toimittaja on
...................... kirjoitti:
Minäkään en oikein usko tuohon juttuun. Enkä varsinkaan usko siihen, että Michael antaisi eläinten kärsiä. Kyllä hän sen tajuaa, hän fiksu ihminen, vaikka aina ei hänen tempauksistaan saakaan sitä kuvaa. Luulen, että tuo on vain jokin sellainen juttu, että M. on sanonut jotain "Sehän oliskin siistiä"-tyyliin, ja joku on saanut siitä käsityksen, että näin tulee tapahtumaan.
ollut uskovinaan saadakseen mehevän jutun.
- - mutta
toivottavasti pelkkä uutisankka.
- ....
Vastaukseni on vaihtoehto E. Eli uutinen on täyttä paskaa
- M.J.<3
Miks musta alko jotenki tuntua nyt ihan samalta:)
- noita...
eläimiä käytetään sirkuksissakin, eikä kukaan silloin ajattele että "voi kamalaa"...
MJn show on varmasti hyvin suunniteltu ja uskon että eläimillä ei ole hätää--> varmasti siellä on eläinten kouluttajia ja valvojia, jotka huolehtivat niiden hyvinvoinnista ja ettei mitään satu.
Tuskin Michael Jackson itse hoitaisi kaikki järjestelyt eläimineen päivineen. Jotta kaikki menisi hyvin, on oltava monen alan ammattilaisia läsnä. Onhan noita eläinshow´ta muuallakin nähty, joten en kauhistu että niille jotain sattuisi- tai että ne kärsisivät esityksestä.
Tsemppiä vaan esitykseen, Michael! :) - Tinatinkerbell
Michael tietää mitä tekee!
Antaa hänen tehdä mitä on tekemässä...
Tarkoitus on hyvä kaikille osapuolille, varsinkin eläimille ja faneille! Hän haluaa täydellisen shown tarjota aitoine norsuineen ja muineen. Siksi että arvostaa fanejaan! ja vain paras kelpaa heille :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938