Voisko joku kertoa millainen paikka Marimikko on? Onko useita kampaajia, nuoria/nuorekkaita, osaavia?
Hinnat?
Kiitos :)
Marimikko parturi
16
8312
Vastaukset
- Jormaliisa
KeijoAnnelissa Sibeliuksenkadulla ja ihan magee mesta....laatu ja hinnat OK.
- -----------
mainosta mainosta vaan
- entinen asiakas
valitettavasti totuus on tämä: vanhan aikanen abaut n.50-57v ei todellakaan osa lekkata hiuksia.
kävin 2 kertaa kerran leikkaus väri ja karran korjattiin.
mielummin maksan laadusta.- edes kirjoittaa!!
Olen käynyt marimikossa ja tulen käymään jatkossakin.Siellä hinnatkin kohdallaan :).
- todella
fiksu! Itse aloitat keskustelun ja sitten vielä vastaat omaan kysymykseesi!
Taidan pikkuhiljaa mennä poliisin puheille ja selvittää tälläiset kunnianloukkaukset! - ----
edes kirjoittaa!! kirjoitti:
Olen käynyt marimikossa ja tulen käymään jatkossakin.Siellä hinnatkin kohdallaan :).
terve sari!!!!!!!!!
oma khu haiseeeeeeeeeeeee - esa k---------------
todella kirjoitti:
fiksu! Itse aloitat keskustelun ja sitten vielä vastaat omaan kysymykseesi!
Taidan pikkuhiljaa mennä poliisin puheille ja selvittää tälläiset kunnianloukkaukset!Siellä oli yks Elina, joka osasi leikata hyvin hiuksia. Mutta ei näköjään ole enää.
- minä itse
aina samat kysymykset ja paskat joku tykkää äidistä joku tyttärestä.
lopettakaa..
jokaisella on oma maku seka asiakkaat että kampaajat mutta muista että laadusta on maksettavaaaaaaaaaaaaaa- Tappitukka
KeijoAnnelissa...."laatua joka tyrmää".... !!!SaaraSeppoon Kaivokadulle ei voi mennä, kun siellä on ihan sairaat hinnat ja palvelukin on ala-arvoista. Otin vähän hurlikurlia hiuksiin ja nyt oon ollu melkein kalju kolme kuukautta...jotain ihme yrttejä laittoivat lettiin, kuulemma kesällä olis mahtava pöheikkö, mutta ei hyvältä näytä...???
- Kalju
pelle kyselemässä hintoja,samalla näät onko nuoria vai vanhoja.Anna mun kaikki kestää.
- valitsee
parturinsa tai kampaajansa itse.
Sama pätee pizzerioihin, hautausurakoitsijoihin ja vaateliikkeisiin.
- föönimies
niin ja onhan sarilla hyvät amberssonit
- phyi!
kävin viikko sitten ottamassa väri leikkaus.. kun alettiin peilillä näyttään lopputulosta tokaisin että niskaa lyhyemmäksi.. no, nyt sit viikko-kaks ja toiseen paikkaan leikkauttaan kun ei tullut tarpeeksi lyhyeksi. Viime kesänä sama homma, 2vkon kuluttua toisella ihan kuin olisi kauankin ollut leikkaamatta. Tukka nytkin liian pitkä takaa (muuten kuin niskasta) ja päältä, sivut ok.
Sarin hinta 35 ja toisen 25 niin ei se enää halvaksi tule.. ensi kerralla menen suoraan toiseen ja pulitan sen 60-70€ kun kerralla tekevät eikä tarvitse monesti juosta samasta asiasta- olliorvokki
mä käyn aina Vihtori ja Klaarassa Raatihuoneenkadulla. Siellä Piia siistii samaan hintaan pubeskarvoituksenkin!
- junttilan maija
Mitä te oikein meinaatte, oletteko kilpailijoita kun täällä mellastatte?
Mari-Mikossa on hinta-laatu kohdallaan, mukava palvelu, ei ole koskaan ollut valittamista. - Eeva emo
Olen ollut Marimikon asiakas monta vuotta, se puhunee jo puolestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3142349Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2512200Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511367- 871281
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta441231- 1021226
Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.211215- 821211
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621197Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e861111