Marimikko parturi

millainen?

Voisko joku kertoa millainen paikka Marimikko on? Onko useita kampaajia, nuoria/nuorekkaita, osaavia?
Hinnat?

Kiitos :)

16

8312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jormaliisa

KeijoAnnelissa Sibeliuksenkadulla ja ihan magee mesta....laatu ja hinnat OK.

• -----------

mainosta mainosta vaan

• entinen asiakas

valitettavasti totuus on tämä: vanhan aikanen abaut n.50-57v ei todellakaan osa lekkata hiuksia.
      kävin 2 kertaa kerran leikkaus väri ja karran korjattiin.
      mielummin maksan laadusta.

• edes kirjoittaa!!

Olen käynyt marimikossa ja tulen käymään jatkossakin.Siellä hinnatkin kohdallaan :).

• todella

fiksu! Itse aloitat keskustelun ja sitten vielä vastaat omaan kysymykseesi!
        Taidan pikkuhiljaa mennä poliisin puheille ja selvittää tälläiset kunnianloukkaukset!

• ----
        edes kirjoittaa!! kirjoitti:

Olen käynyt marimikossa ja tulen käymään jatkossakin.Siellä hinnatkin kohdallaan :).

terve sari!!!!!!!!!
        oma khu haiseeeeeeeeeeeee

• esa k---------------
        todella kirjoitti:

fiksu! Itse aloitat keskustelun ja sitten vielä vastaat omaan kysymykseesi!
        Taidan pikkuhiljaa mennä poliisin puheille ja selvittää tälläiset kunnianloukkaukset!

Siellä oli yks Elina, joka osasi leikata hyvin hiuksia. Mutta ei näköjään ole enää.

• minä itse

aina samat kysymykset ja paskat joku tykkää äidistä joku tyttärestä.
      lopettakaa..
      jokaisella on oma maku seka asiakkaat että kampaajat mutta muista että laadusta on maksettavaaaaaaaaaaaaaa

• Tappitukka

KeijoAnnelissa...."laatua joka tyrmää".... !!!SaaraSeppoon Kaivokadulle ei voi mennä, kun siellä on ihan sairaat hinnat ja palvelukin on ala-arvoista. Otin vähän hurlikurlia hiuksiin ja nyt oon ollu melkein kalju kolme kuukautta...jotain ihme yrttejä laittoivat lettiin, kuulemma kesällä olis mahtava pöheikkö, mutta ei hyvältä näytä...???

• Kalju

pelle kyselemässä hintoja,samalla näät onko nuoria vai vanhoja.Anna mun kaikki kestää.

• valitsee

parturinsa tai kampaajansa itse.
        Sama pätee pizzerioihin, hautausurakoitsijoihin ja vaateliikkeisiin.

• föönimies

niin ja onhan sarilla hyvät amberssonit

• phyi!

kävin viikko sitten ottamassa väri leikkaus.. kun alettiin peilillä näyttään lopputulosta tokaisin että niskaa lyhyemmäksi.. no, nyt sit viikko-kaks ja toiseen paikkaan leikkauttaan kun ei tullut tarpeeksi lyhyeksi. Viime kesänä sama homma, 2vkon kuluttua toisella ihan kuin olisi kauankin ollut leikkaamatta. Tukka nytkin liian pitkä takaa (muuten kuin niskasta) ja päältä, sivut ok.

Sarin hinta 35 ja toisen 25 niin ei se enää halvaksi tule.. ensi kerralla menen suoraan toiseen ja pulitan sen 60-70€ kun kerralla tekevät eikä tarvitse monesti juosta samasta asiasta

• olliorvokki

mä käyn aina Vihtori ja Klaarassa Raatihuoneenkadulla. Siellä Piia siistii samaan hintaan pubeskarvoituksenkin!

• junttilan maija

Mitä te oikein meinaatte, oletteko kilpailijoita kun täällä mellastatte?

Mari-Mikossa on hinta-laatu kohdallaan, mukava palvelu, ei ole koskaan ollut valittamista.

• Eeva emo

Olen ollut Marimikon asiakas monta vuotta, se puhunee jo puolestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      314
      2349
    2. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      251
      2200
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      51
      1367
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      87
      1281
    5. Millainen ihminen linda brandt-ahde on

Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta
      Lappeenranta
      44
      1231
    6. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      102
      1226
    7. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      21
      1215
    8. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      82
      1211
    9. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1197
    10. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      86
      1111
    Aihe