Yrittäkää saada minut uskomaan että yhteen naiseen jämähtäminen on herkullista.
Vieroittakaa minut kukkiin hyppimisestä.
Tehkää minusta onnellinen, mattoja tamppaava, tohvelisankari.
Opettakaa minut rakastumaan
47
2005
Vastaukset
- Meriläinen
ei voi opettaa. Se on lahjoista suurin joka ihmiselle on annettu.
- Laivat
että rakastumisen taidon osaat, sehän on ihan myötäsyntyistä.Mutta ehkä haluat oppia rakastamaan? Siihenhän sisältyy tuo yhteen naiseen jämähtäminen, mattojen tamppaaminen, tohvelisankarina oleminen. Eli arjen kestäminen.
En minä osaa sinua opettaa.Mutta hyvä olisi muistaa,että rakastumisen tila, siis psykoosi, kestää max 1000 päivää.Et ole valinnut väärin, vaikka se ihana tunne väljähtyy. Rakastuminen voi muuttua rakastamiseksi, jos tyydyt siihen. Se on ihan tavallista arkea, ei ole pää pilvissä mutta jalat ovat vastaavasti tukevasti maassa. Sen hyviä puolia on turvallisuus: ei enää yksinäisiä jouluja ja vappuja, ei yksinäisiä lomamatkoja, ei yksinäistä vanhuutta. Joku rakastaa sinua, vaikka et olekaan täydellinen, vaikka sairastut, menetät miehisyytesi, vatsasi pömpöttää. nämä kaikki kohdat täyty, kunhan tämä "tietty" ihminen jonkun kulman takaa tupsahtaa eteesi.
- mitään tarvitse
tehdä, sinähän olet jo reinolainen.
- Kalle Kotton
On ehkä parempi palata kymmenen tai kahdenkymmenen vuoden kuluttua, se on varmaan silloin helpompaa.
Loikka on jo lyhyempi, ja ne tupakantervaiset keuhkotkaan kovin paljon pihise.- ent.tehtaantyttö
taputtaa..ja sanoo tse-tse..niin riittää..;) perässä vanha koira tulee ihan kiltisti. Eikä minkäälaista kaulapantaa tai hihnaa enää tarvita..siinä sivulla tai perässä kuuliaisena vaan tassuttelee..mutta viisas emäntä tämän uskollisuuden kyllä palkitsee...aina väliin herkkuletut mansikkahillon ja kermavaahdon kera vanhalle koiralle hymyissä suin kauniista vadista tarjoaa..ja tuosta janopuolestakin huolen pitää...hellästi harmaata turkkia silittää ja kipeät tassut hieroo...
t.friidu - samanlainen,
kuin tämän ketjun aloittajakin, yhtä ilkeitä.
Taidat myös sinäkin potea naisenpuutetta :-). - HTZA
vaarallisen hyvältä neuvolta.
:)
- hande
Jota tietenkin kunnioitan.
Minä menen välillä itseeni... - Rocellii
alat syömään kasvisruokaa ja soijaa
lihat ja muut eläinproteiinit pois
tulee kiltti, mattoja tamppaava sankari-ni- kylläpä onkin
helppoa olla sankarisi; vellihousuinen matontamppaaja. Helppoa kuin heinänteko! :)))))))
- Rocellii
kylläpä onkin kirjoitti:
helppoa olla sankarisi; vellihousuinen matontamppaaja. Helppoa kuin heinänteko! :)))))))
niin,,, tämä oli minulle uusi asia, kun luin jostain lehdestä,
että syömällä kasvisruokaa saa elimistöönsä kasviperäistä estrogeenia
ja liharuuasta testosteronia
että minä vain ajattelin, että hormooneilla on aika merkittävä osuus näissä...temperamentti- ja käyttäytymis asioissa
ja katselinhan minä eilen illalla se "elämäni eläimet" ohjelmankin ja siinä muutettiin raivokkaan
oriin luonne sävyisäksi...eräällä toimenpiteellä
kun siitä täytyi saada hyvä ratsu...
;) - henri)
Rocellii kirjoitti:
niin,,, tämä oli minulle uusi asia, kun luin jostain lehdestä,
että syömällä kasvisruokaa saa elimistöönsä kasviperäistä estrogeenia
ja liharuuasta testosteronia
että minä vain ajattelin, että hormooneilla on aika merkittävä osuus näissä...temperamentti- ja käyttäytymis asioissa
ja katselinhan minä eilen illalla se "elämäni eläimet" ohjelmankin ja siinä muutettiin raivokkaan
oriin luonne sävyisäksi...eräällä toimenpiteellä
kun siitä täytyi saada hyvä ratsu...
;)saa sen pömppömaha, joka kanssa on helpompi olla tossunalla, kuin taivasalla.
- HTZA
Voihin tehtynä, ei oikein sovi muuhun kuin Häränpihviin?
(Versioni, Tournedosiin)
Herneenitujen kanssa, pelkkä tuoksu, saa aikaan ilmavaivoja.
tai ihastumisessa mitään vaikeutta ole. Toinen toistaan viehkompia "ämmänläyskiä" tulee varmaan vastaasi päivittäin. Antaudut vaan sen kaikkein ihastuttavimman edessä ja alat nautiskella kaikesta mukavasta yhteisestä. Kun sopivasti muistat ihailla, ihastella ja hemmotella, saat naisesi leijumaan rakastuneena juuri niin pitkään kuin haluat. Naiset ovat usein valmiita tyytymään melko vähäänkin ja ovat valmiita palkitsemaan miehen monella tapaa, jos mies näkee edes vähän vaivaa itsekin. Luulen, että ainakin osa tämän ikäluokan naisista pystyy antamaan parisuhteessa enemmän iloa vakikumppanilleen kuin satunnaisemmissa kohtaamisissa.
Tästä eteenpäin ja rakastamisesta puheen ollen, en enää tohtisi neuvoja tarjoilla.
Kun arvot ovat samanlaisia, yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia on riittävästi, molemmat arvostavat toisiaan ja arjen ikävät velvollisuudet muuttuvat yhdessä puuhaillen mukavaksi tekemiseksi; kun huomaa muodostavansa toisen kanssa upean tiimin, rakastuminen saattaa yllättää huomaamatta ja kehittyä melkein yhtä huomaamatta rakastamiseksi. Parhaimmillaan rakastetusta voi tulla myös paras ystävä, mutta sellainen taitaa olla todella harvinaista, eikä varmasti kaikille tosimiehille ja -naisille sopisikaan. - Itse pohdin, voisiko sellainen osua kolmatta kertaa yhden ihmisen kohdalle.;))
Pitäähän sitä kokeilla kaikenlaista uutta ja hankkia uudenlaisia kokemuksia. Suosittelen lämpimästi, minäkin. Jään odottelemaan uusia viestejä rakastuneelta ja viimeistään seuraavan ikäluokan palstalle siirryttäessä vakiintuneelta HTZAlta. Vaikka arvelen sinun heittäneen aloituksesi piruillen, vastasin vilpittömin ajatuksin... ja hyvää toivotellen.- HTZA
aloituksessani, myönnän.
Mutta tosi vähän.
Keväällä on sitten, neuvosi mukaan, käveltävä oikeilla paikoilla, siellä missä palstan kultahiput keikistelevät, ilkikurisin silmin, vaalein meikein, ilman Kajalia, silmärypyt piilossa?
Mukava oli kirjoituksesi, olin vaistoavani siinä ripauksen kokemusta?
- tänä iltana
täällä ompeluseuroissa?
- Sortaja
Ovat nämä Kyllikit.
Itsetunto haloo! - onnellinen rakastunut
Harvoin, ani harvoin, mies tällä
palstalla näin avoimesti ilmaisee alemmuus kompelsinsa. Naisenpuute polttelee sisuksissa
ja naisviha tunkee esiin. Herranen aika tätä
miehen tuskaa. Ei naiset kuule niin ilkeitä
ole. Rohkeasti vaan ulos ja tutustumaan.
Muutenhan sinä tukehdut psykooseihisi ja vainoharhaisuuteen.- HTZA
Tämäin aasian kohdalla on väärityneitä ja kaikki vääriä mielipiteitä. Piträä lähteä jo töihin katsoman. Keskustelkaa vain.
H - HTZA
aina sitä valitetaan että mies puhu, ei pussaa, eikä avaudu millään!
Ja jos sitten sortuu mies-nössöksi niin taas tulee haukkua naamaan.
Kaks akkaa kouluttaneena tiedän kyllä mitä ne oliot ovat, ja vuosia niitä kuluttaneena alan siihen kulutukseen kyllästyä.
Avasin sinulle sydämeni, anna siihen hellyyttä ja rakkautta, äläkä taas, vammallesi tyypillisenä, potki munille.
Minä pahaa pelkään...
Jos Luojallamme olisi tarve löytää nainen, ja aikaa poiketa tällä pallolla, ja poikaparka osuisi Suomeen, niin kyllä hän, parin baari-illan jälkeen haihtuisi, ja kauas.
Lukisi juttusi ja vilkaisisi nimmariasi...
Ja katuisi ideaansa Tippaleipäaivoista.
:) - HTZA
HTZA kirjoitti:
Tämäin aasian kohdalla on väärityneitä ja kaikki vääriä mielipiteitä. Piträä lähteä jo töihin katsoman. Keskustelkaa vain.
Hvaan jonkun säälittävän.
voi etäopiskella..he..
- HTZA
tarkoittaa?
Kuulostaa kutsulta?
että sukupuolenvaihto on ainoa, varma ja autuaaksitekevä keino.:))
- HTZA
minusta tulisi sitten kaikkien miesten haluttu.
Rehellinen, suoraan puhuva, säästäväinen, hiljainen, hyvin pukeutuva, virttyneitä villatakkeja karttava, jalkoja korostavien laatukenkien käyttäjä.
Liha- ja makkararuokien tekijä, veneentyhjentäjä, matojen kaivaja, kalanperkaaja....Sellainen joka houkuttelee miestään karaokeen ja kaljalle, antautuu perheen uuden Jenkkiauton konepellillä ja vahaa auton sen jälkeen...
Tekee tyttölapsistaan tyttöjä ja on ylpeä poikalapsistaan jotka, ovat, öh.., vähän huolimattomia.
Tätä voisi kyllä jatkaa pitempäänkin, mutta eiköhän tästäkin tule tarpeeksi kommenttia. - hauskinta ja parasta..
HTZA kirjoitti:
minusta tulisi sitten kaikkien miesten haluttu.
Rehellinen, suoraan puhuva, säästäväinen, hiljainen, hyvin pukeutuva, virttyneitä villatakkeja karttava, jalkoja korostavien laatukenkien käyttäjä.
Liha- ja makkararuokien tekijä, veneentyhjentäjä, matojen kaivaja, kalanperkaaja....Sellainen joka houkuttelee miestään karaokeen ja kaljalle, antautuu perheen uuden Jenkkiauton konepellillä ja vahaa auton sen jälkeen...
Tekee tyttölapsistaan tyttöjä ja on ylpeä poikalapsistaan jotka, ovat, öh.., vähän huolimattomia.
Tätä voisi kyllä jatkaa pitempäänkin, mutta eiköhän tästäkin tule tarpeeksi kommenttia...mitä kyyniset aivosi ovat pitkään aikaan tuottaneet. Onnittelut!
- Atzshii
ongelma. Miehet ovat ikuisia metsälläkävijöitä, sitä kutsutaan riistavietiksi.
- ent.tehtaantyttö
jotenkin se biologia vaan on näin;) Kovin kun tämän piirteen aina keväisin huomaan miehissä jostain kumman syystä heräävän;) Emme me naiset nyt vielä sokeita ole, tässä iässä vielä..;) Anteeksi, tämä ilmaisu etukäteen todellisia sokeita tai näkövammaisia en nyt halua mitenkään tässä loukata..en vain tuota oikeaa sanaa löydä..siksi tuota sanaa käytin.
t.friidu
- Rakastumaan?
Ihan ekaksi rupeehan rakastamaan ensin itseäsi.
Miksi haluaisit sellaiseksi jota silminnähden melkeimpä halveeraat?
Löydä oma tiesi niin voit katsella samanlaisen tien kulkijoita sillä silmällä.
t. Onnellinen!- HTZA
on kyllä suurin syntini jo nyt.
Ja minä rakastan ämmänläyskiä.
nNkä ole kateellinen, enkä ilkeä, rakastuneille, ainakaan paljon.
- tohveleista
Olisitko onnellinen mattoa tamppaajana tohvelisankarina? Tuskin se onni tulee matontamppauksesta ja tohveleista. Tulleeko siitä, että liitelet kukasta kukkaan?
Tykkäät provosoida. Olen lukenut noita sinun kommenttejasi. Kirjoitat usein ilkeästi ja loukkaat muita. Tuleeko siitä onnellinen olo? Jos tulee, niin älä missään tapauksessa jämähdä yhteen naiseen. Parempi kun ilkeys jakautuu monen osaksi. Yhden olisi vaikea kestää sitä kaikkea.- htzalla
on tätä samaa asiaa?? Tätä samaa sinä olet kysellyt ja pohtinut koko palstalla olo aikasi.
Mikä se on saanut naisen katkeroitumaan ja miksi sinun htza pitää esiintyä miehenä?? Tämän on muutkin huomanneet. Ota nyt järkikäteen ja kasva jo viimeinkin ihmisenä.
Sinun aloitukset alkavat olla vitseinäkin jo kuivanlaisia ja eniten ihmetyttää tuo sinun rooli miehenä? - HTZA
olisi mielessäsi uusi nimimerkki: "Vapaa ja kaipaava"
:) - edellinen
HTZA kirjoitti:
olisi mielessäsi uusi nimimerkki: "Vapaa ja kaipaava"
:)Mitä minun nimimerkilläni on tekemistä sinun onnellisuutesi kanssa? Selvitä itsellesi, mitä onnellisuus sinulle tarkoittaa.
Suosittelen esim. Kirjayhtymän "Ajatuksia onnesta ja kärsimyksestä". Jotkut määritelmät ovat mielestäni todella syvältä, mutta esitetyt ajatukset voivat toimia myös poissulkevina.
Yritetään pysyä nyt alkuperäisessä asiassa. - HTZA
edellinen kirjoitti:
Mitä minun nimimerkilläni on tekemistä sinun onnellisuutesi kanssa? Selvitä itsellesi, mitä onnellisuus sinulle tarkoittaa.
Suosittelen esim. Kirjayhtymän "Ajatuksia onnesta ja kärsimyksestä". Jotkut määritelmät ovat mielestäni todella syvältä, mutta esitetyt ajatukset voivat toimia myös poissulkevina.
Yritetään pysyä nyt alkuperäisessä asiassa.nimimerkille: "tohveleista" ?
- kawe
olet jo rakastunut, kun pohdit asiaa järjellä ja yrität vastustaa, turhaan.
Ei se mattojen tamppaus tai jalkojen rasvaus sohvalla voi niin paljon pelottaa, kun tietää mitä saa.
Sinä olet stadilainen ja tuomittu viimein yhden omaksi, rakastu hullun lailla.........- HTZA
sinä toivot minulle onnea jotta minut pakotettaisiin pois palstalta?
:) - kawe
HTZA kirjoitti:
sinä toivot minulle onnea jotta minut pakotettaisiin pois palstalta?
:)minun mielipiteikseni, muodostan ne itse.
Me rakastamme itseämme, niin kuin pitääkin, siksi rakkautta ja mahdollisuuskin oikean tulla, eikö.
Repusta on kiviä karissut ja sisäistä rauhaa tullut tilalle.
*pieni on kaunista ja vähän on kaikki*
Onnea silti oikein paljon............
- ei saa
muuta tehtyä.
- sinä et pysty...
..rakastamaan ketään muuta kuin itseäsi. Puhdasverinen narsisti. Luoja varjelkoon sinunkaltaisiltasi miehiltä.
- HTZA
kirjoittaa?
Mitä tekstiä toivot mieheltä?
- voi ketään
opettaa kun ei osaa edes itseään rakastaa?
Opeta sinä rakastamaan itseäni ensin.- HTZA
syö kuvan vaativa aamiainen.
Lähde ulos ja katso ihmisiä jonkalaisena haluat olla.
Aina kun menet kauppaan, katso ihmisten ulkomuotoa ja ostoksiaan.
Valitse niistä itsellesi sopiva.
Ei mene kauaa kun rakastat itseäsi ja jaksat mennä salille, kiinteyttämään ne löysät.
Silloin olet iloinen ja itserakas, ja kohtaat rakkauden, koska olet oma itsesi, itsevarma kaunis/komea ihminen.
Tutkimusten mukaan hyvässä parisuhteessa elävät ihmiset elävät pitkän ja onnellisen elämän.
Toiseksi parhaan elämän saavat sinkut.
Huonoin vaihtoehto on huono parisuhde.
Olen kuullut, että paras seksi on sitä, millä osoitetaan parisuhteessa kumppanille hellyyttä. Minusta se kuulostaa tavoittelemisen arvoiselta. Kukkiin hyppiminen on jotain muuta.- huhhuh huu
Kuule, jos se olis sulle "jämähtämistä", ei kantsi kokeillakaan. Jatka vaan lentelyä kukasta kukkaan, älä uneksikaan vakiintumisesta.Parempi naisilleskin.
- ja alkaisit
Haluatko nalkutusta? Tässä:
muuta naisenmetsästystapojasi. Älä etsi AINA VAAN PAREMPAA, vaan pysähdy joskus löytämääsi kelvolliseen.Olet joutunut valintamyymälä-syndrooman kouriin, kun kaikkea on tarjolla loputtomasti. Tuoreempaa,punasempaa,muodokkaampaa omenaa...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340