onko kukaan tilannut hobby hallista laskosverhoja,joiden mukana tulee puukeppejä joista ei ole mitään havaintoa mihin ne tulee verhoissa ja ohjeet muutenkin aivan..suolesta. suomenkielisiä ohjeita ei ollenkaan
laskosverhot
5
707
Vastaukset
- amatööriompelija
Niin millaisia puukeppejä siinä paketissa tuli? Itse teen tällä hetkellä laskosverhoja. Ostin valmiin paketin Eurokankaasta, missä oli kaikki muut, paitsi kangas. Paketissa oli tukipinnat, alapaino ja sitten tarrakisko, mihin verho itsessään kiinnitetään. Tosin paketin ohjeet lopussa eivät ole kyllä kovin selviä...
- Marjo27
Hobby hallista nimen omaan tilasin ja aika lähellä oli etten lähettäny sitä takasin. Pakkauksessa olevat muovi osat on niitten puitten kiinnittämiseen tarkotettu, 2 isoa ja 1 pien yhteen kahella muovilla. Puut tulee vaan ylä ja alalaitaan. Ja sitten se kiristys juttu toimii kuten hupparissa, eli siin on se valkonen napikka mikä vejetään ylös asti ja verho pysyy siinä kohassa missä haluut, narua siinä on iha liikaa.
Pienet koukut kierretään verhon läpi siihen ylälaian puuhun ja sit kattoon ne isot koukut.
Aion laittaa asiasta palautetta Hobby Hallille.- teija 33
Itsekin olen ostamassa verhoja keittiöön.
Haluaisin tietää saako jostain valmiita laskosverhoja, jotka todella toimisi ja näyttäisi hyvältä. Palstoja kun olen lukenut niin lähes poikkeuksetta palaute on ollut aika huonoa.
Vai kannattaisiko vaan mennä tilaamaan verhot ompelijalta? - Marjo27
teija 33 kirjoitti:
Itsekin olen ostamassa verhoja keittiöön.
Haluaisin tietää saako jostain valmiita laskosverhoja, jotka todella toimisi ja näyttäisi hyvältä. Palstoja kun olen lukenut niin lähes poikkeuksetta palaute on ollut aika huonoa.
Vai kannattaisiko vaan mennä tilaamaan verhot ompelijalta?Mie oon iha tyytyväinen tuoho verhoon mikä keittiöön ostettiin, ainoo miinus puoli tosiaan on se että siin ei ollu kunnon ohjeita. Mut se oli vaan vähä arvotus et mite mikäkii tulee ja mihi, ko ohjeet oli iha erilaiset ko se verho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416688
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234901
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533905- 623071
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207