aloittivat rääkkymisensä joten pakko uskoa että kevät on tullu. Hemmetti että voikin linnulla olla ruma ääni.
Fasaanitkin
13
618
Vastaukset
fasaanin liha on kuulemma maukasta! :DD
sitä kalakkunaa koskaan päässyt maistamaan. Teeriä ja metsoja kylläkin, mutta olin niin pieni etten siitäkään mausta paljoa muista. :))
- pumpulia.
täällä
- =___==-----0
Falkullaa, niiltä ne kuulemma on päässyt karkuun.
Tosiasia on se kuitenkin, net ai laula kovin sievästi:)))
Meteli loppuu pikapuoliin, kun evätkiima on ohi.
=DW=tiedän että joltain kasvattajaltako ne aikoinaan päästettiin luontoon. Ilman ruokintaa talvisin ne ei myöskään ennen pärjänneet talven yli.
- =--_--___--___
Nittamiinax kirjoitti:
tiedän että joltain kasvattajaltako ne aikoinaan päästettiin luontoon. Ilman ruokintaa talvisin ne ei myöskään ennen pärjänneet talven yli.
Ja kuten heitteille jätetyt lpsetkan ei pärjää ilman kotiaan...
Nappi 0ttaan fasaaneille, ne ei kuulu kotomaan luontoon.
Meitsi käräjille, kun natiaisella ei oo kotia. Nappi mun ottaan?
=DW=
- Jermuxi tms.
silloin niillä on kovin ääni. Näkösällä ne sitten pitääkin matalampaa rofiilia ja joskus vaihtaa jopa väriä.
- BööSulle
ja kevään jälkeen kesä, se tietää rusketusta... niih tai roustetta :(
galleriassa ja miten musta tuntu että olen kerran nähnyt samantyyppisen kuvan ilman tota leijonanpäätä niin yhdellä joka asui virossa :) sillä oli siin kuvassa viel joku koira mukana. No voinhan toki erehtyäkkin. :)))
- BööSulle
Nittamiinax kirjoitti:
mikä on rouste...ihan outo sana minulle
tarkoittaa "kiehumista"
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511903
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131826Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391674- 1061250
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228- 851208
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4121110- 62889
- 49841
- 50836