Minua on ikääntyvänä kansankynttilänä jo pitkään harmittanut nyky-yhteiskuntamme viihteellistyminen. Tärkeiden yhteiskunnallisten asioiden edelle menevät kaiken maailman missi- ja tanssikilpailut.
Poliitikotkin ovat nykyisin omaksuneet kansanhuvittajien, etten sanoisi narrien roolit, ja valtiomme jopa ylimmistä asioista päättävät henkilöt tuntuvat haaskaavan aikansa kännykkäviestien ja sähköpostien lähettelyyn. Mikä nolointa, viestit näyttävät aihepiiriltään olevan enimmäkseen intiimeihin parisuhteisiin liittyviä. Nekö asiat valtiomiestemme päässä kaiken aikaa pörräävät?
Luin pohjoisen valtalehden Kalevan toimituspäällikkö Karvosen blogin ja ajattelin, että on hyvä, kun ainakin joku nournalisti uskaltaa sanoa asian niin kuin se on. Samaa toivoisin täkäläisen maakuntalehden skribenteiltä. Ottakaapa mallia.
opethttp://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?weblog=1&wb=48260
Poliitikkojen seksifantasiat
17
638
Vastaukset
- linkki laitetaan
- Kummaa
No pitäisikö sinun mielestä poliitikon olla frigidi? Vai mikä kirjoituksesi pointti on?
Ja toisekseen, tässä(kin) asiassa kannattaisi enemmän miettiä sitä, kumpi on se narri.
Viestin lähettäjä vai se viestin vastaanottaja, joka kertoo kaikelle kansalle millaisia viestejä hän on saanut?- Sixty_nine?
Vanhasella muka kuusysiasento mielessä.Kyllä se minun ja Matin iällä on tavallisesti ysikuus
- se Matti
Sixty_nine? kirjoitti:
Vanhasella muka kuusysiasento mielessä.Kyllä se minun ja Matin iällä on tavallisesti ysikuus
onkin viriilimpi mitä sinä? ;)
- miettimistä
Katso Vanhasen ilmiasua, melko lähellä apinaa ilmiasu on ja aivoja ei apinan vertaa.
- gefa
Sixty_nine? kirjoitti:
- haluavat vain kuuluisuutta
Tässäkin puoluekaveri petti. Ollaan tavallaan ensin kuin samaa perhettä, hakeudutaan tuttavalliseksi, ja sitten puukotetaan.
- Aika vaihtaa pomo
Samaa mieltä Salmemaikan kanssa.
Poliitikot ovat pellejä. Typeriä vielä kun lähettelevät viestejä joilla voi jopa kiristää.
Vanhasen aika on ohi. Kepun on pakko vaihtaa johtajaa. Kannatus laskee koko ajan mm pj:n töppäilyjen takia.
KS ei uskalla kommentoida kunnolla Vanhasen touhuja. Menee puoluetuki muuten köyhältä lehdeltä.
- farth33
lorttana kutise seksitouhuihin kun rupee tulemaan vanhan piian juttuja?
Ennen tuli harva se päivä viestejä rakkaan kanssa päivän kestävistä seksileikeistä.- luullakseni
Levoskaan
- farth33
luullakseni kirjoitti:
Levoskaan
maisteri se tuskin semmoista, hän kun kuolee aikanaan laitetaan lappu arkkuun että, palautetaan käyttämättömänä.
- mama...
"Minua on ikääntyvänä kansankynttilänä"
Olet siis luokanopettaja tai vanahan kansan kansakoulunopettaja, vai? Seminaarissa opiskellut?
Asiantuntemusta löytyy lähes kaikkiin aiheisiin.
Jees.
Hei, "maisteri" tarkoittaa korkeakoulututkintoa. - Maisteri joka
ei osaa laittaa linkkiä ja tekee kirjoitusvirheitä.
- kainuun ukko
Salmenkin on hyvä tietää se, että kun puu vanhenee, niin oksa kovenee.
- tässä...
kerrankin poliitiikko edusta hyvin kansaa kun on samat harrastukset ja vinkeet kuin kansalaisillakin... Voisi kait sitä tasapuolisuuden nimissä vaihteeksi operaattorit julkaista esimerkkejä ns. tavallisen kansan viestittelyistä ;).
- ikivanha harhautus
Suomen kansa suu vaahdossapuhuu yhen masan
tekstiviesteistä, kun taustalla puuhataan
taaantuman ja laman varjolla, jotain
kansalaisten päänmenoksi....- mitä meininki
on kun alapää on käskyttäjänä. Mulkku Matti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944