Aurinko paistoi korkealta niin
kuvittelin että oot vieressä siin
lämpö Sinun poskiasi kuumotti
kovin punaisena mulle hehkutti
Ajattelitko ehkä rakkautta Sinä
niin kuin romanttisesti myös minä
oottaisit tätä suudelmaa
tulista ja oikein ihanaa
Sydämeni sykkeeni kiihtyi
kun rinnals tässä viihtyi
tämän koko päivän
ilman huolen häivän
Suudelmaa kauan kesti
taidan rakastaa oikeesti
tunteet nyt vallan saa
kanssani tämä hetki jaa
Kulje rakkain mun vierelläin
rohkeesti vain eteenpäin
mennään nyt käsikkäin
toisiamme vain katsellen
Puhutaan hiljaa rakkaudesta
tästä tulevasta yhteisestä
jossa tiemme nyt yhtyy
ja meille toisemme löytyy
Jää kanssani ainiaan
vain minun mukaan
onnen oikean Sinä saat
kun elämäs kanssani jaat
Suudelma aurinkossa
10
404
Vastaukset
- AMILO47
Sut siihen haluan vierelle mun. Ei yksin hyvä olla.
- rakas62
Löysin sinun avullasi tien tänne, kiitos ja halaus sulle :D
- *MURUKULTA*
Mukavalla hyvä_rytmisellä runolla olet liikkeellä.
Minä pidän näistä sinun säkeistöistäsi,
niissä on helppo kulkea ja tuntea.
Kiitos ja ystävänhalaus Murukullalta Zagri ja aurinkoista ihanaa perjantaita vaikka niitten suudelmien toivossa! :) - lindalinda1
ja soljuvaa tekstiä on herkkä runosi Sakke.
Kyllä näissä viihtyy, edelleenkin =)- Tipiryppynen ; )
Tauolla kävin virkistäytymässä; Kaunista
Tipiryppynen ; ) kirjoitti:
Tauolla kävin virkistäytymässä; Kaunista
avaa että tykkäsit tipi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1183073Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171912720Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina622156Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2471464Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.31452Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät231326Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31181Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3912Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115900Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103883