Mä oon tyttö ja oon ollut ennenkin aivan kusessa tähän samaan poikaan. Kerran se jätti mut ja sanoi että haluu olla mun kanssa kavereita. Välillä se vaikuttaa siltä että meillä olisi jotain muutakin välillämme kuin pelkkä kaveruus. Nyt oon taas iha kusessa sihen..Se oli salassa noin kuukauden kunnes sen kaveri sai tietää ja kertoi sille itse pojalle. Se oli sanonut että hän ei tykkää musta mutta haluaa olla kavereita. Mitä mä voin oikeesti tehä enään? Mitä toi meinaa jos poika sanoo noin? Voiko poikaa jotenkin "iskeä",vai onko mahdollista että se voisi ihastua muhun vielä vaikka onkin sanonut noin? Poika kyllä on vähän ujo eikä ole viellä oikein jätkä vaan pojan ja jätkän välillä että voi olla kyse ehkä uskalluksesta mutta valaiskaa nyt vähän.. :( Kiitos.
"halun olla vaan kavereita"
6
746
Vastaukset
- ........
ja tämä poika ei ole seurustellut kuin kerran ja se oli mun kanssa. Pojasta tykkää moni muukin tai on tykännyt mutta poika ei vain tykkää heistä? Onko tämä ujoutta vaan ?
- ..............
Tarkoitatko kusessa ololla ihastumista? Kuulostaa kusisela ja haisevalta. Tuskin ketään kiinnostaa olla rääväsuisen ja puheiltaan jätkämäisen kanssa. Näyttää tytöltä mutta kielenkäyttö kuin pahaisella pojalla. Koettakaa nyt edes hiukan olla naisellisia ja viehättäviä niin kyllä se poikakaverikin löytyy, mikä teitä vaivaa?
- L0L0L0L^^
Sori,hajosin tolle Kusessa?
"Tarkoitatko kusessa ololla ihastumista? Kuulostaa kusisela ja haisevalta. Tuskin ketään kiinnostaa olla rääväsuisen ja puheiltaan jätkämäisen kanssa. Näyttää tytöltä mutta kielenkäyttö kuin pahaisella pojalla. Koettakaa nyt edes hiukan olla naisellisia ja viehättäviä niin kyllä se poikakaverikin löytyy, mikä teitä vaivaa?"
Toi on kyl totta mut toi alku xDD - jaaaaa.
Minun piti sanoa sama asia....
- mybad
jaaaaa. kirjoitti:
Minun piti sanoa sama asia....
Zibu kuules. Me kundit ollaan aika yksinkertasta porukkaa, usko pois :D kaikki paras ku kattelet jonku uuden kundin näytät tälle sun kusiselle ihastumisen kohteelle et ei se oo ainut kundi... Usko pois mustasukkasuus iskee siihe iha varmasti...
Ja mitä noihin aikasempii "kusinen ihastus PlaaPlaa"
oisko aika kasvaa :D? - .......
mybad kirjoitti:
Zibu kuules. Me kundit ollaan aika yksinkertasta porukkaa, usko pois :D kaikki paras ku kattelet jonku uuden kundin näytät tälle sun kusiselle ihastumisen kohteelle et ei se oo ainut kundi... Usko pois mustasukkasuus iskee siihe iha varmasti...
Ja mitä noihin aikasempii "kusinen ihastus PlaaPlaa"
oisko aika kasvaa :D?heh kiitti ku vastasit siihen mitä kysyin :D =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564324SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2924198Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1663716Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky933603Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä993200Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312517Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv371920Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681813Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161803- 381743