... kaipaa Lammitalo Kirkkonummella... karmeita halkeamia. Katsokaa huomenna uusinta.
Pientä
13
2034
Vastaukset
- vanhentunut,
joten sipouskosi ei ole uskottavaa edelleenkään.
- speksit...
vanhentunut, kirjoitti:
joten sipouskosi ei ole uskottavaa edelleenkään.
Tosin osasit jo itsekin hakea sen ;-P
www.oppkk.fi
8h,k,s-os,tkh,3xparveke 291,0m2
omakotitalo, Neidonkalliontie 25, Neidonkallio / Kirkkonummi
Kohdenumero: 545004
Lisätietoja
Lisätiedot: Rakennettu Lammi lämpöharkoista. Kokonaisalaan sis. autotalli n. 49 m2.
- tuunari_mikko
Ajattelin, että se olisi ollut sipoa, kun siinä ei ollut yhtään avaraa tilaa ja terästolppia oli joka puolella?
- näet
Ei kannata sunkaan ajatella....
- Ja minä
kun olen murehtinut yhtä talomme hiushalkeamaa.... tämän jälkeen olen siitä vain onnellinen. Sekin on niin hienonhieno että vain me näemme sen, ei muut.
Tuon talon rungossa täytyy olla jotain pielessä kun noin paljon elää! Muutenkin mielestäni todella huonosti suunniteltu ratkaisu - tolppia keskellä oh, kulmia ja sokkeloita joilla ei ole käyttöä.... tämän jälkeen kyllä oman talon arvo nousee huomattavasti jos tuosta 920k€ joku maksaa! Meillä 50 m2 pienempi (aspa) samalla kylällä samana vuonna valmistunut kivitalo (ei lammi)- massiivinen?
Ja pohja ei ole kantanut...
- kanssa lotrata
massiivinen? kirjoitti:
Ja pohja ei ole kantanut...
Ei kannattaisi sen kuravellin kanssa lotrata. Enkä halkeamia niin kauhistelisi, enemmänkin homevaurioita vuosien saatossa.
- paikka pettäny,
kun noin pahasti irvistelee. Yleensä harkon ja betonin väliin tulee hiushalkeamia, mutta ei noin isoja. 920000€ on iso kasa rahaa!
- .....................
Todella järkyttävän näköisiä halkeamia. Osaako joku kertoa, onko tämä ihan normaalia. Voisiko taustalla tosiaan olla joku huonosti tehty perustus vai minkä takia seinät olivat tuon näköisiä?
Jos joku on ollut tuosta kohteesta kiinnostunut, niin väitän, että tämä ohjelma teki enemmän hallaa myyntityölle, kun että omistajat olisivat vähin äänin itse paikanneet halkeamat ja sitten ottaneet stailaajat paikalle.
Muutenkin kohde voi olla vaikeasti myytävä. Itse jos olisin valmis pistämään 920k kiinni taloon, niin en mä sitä mistään Kirkkonummen perämetsästä ostaisi. Talo on hienon näköinen, mutta ihan väärässä paikassa...senhän myyjät myös myönsivät itse.
- öh tota
Mitä ihmeen halkeamia? Katoin kuvat, en kyllä mitään halkeamia nähnyt...
- kun on tehty
pientä pintaremonttia ja ne on paklattu piiloon. En usko että siellä on käynyt rakennustarkastaja katsomassa rakenteita ennen paklausta kuten olisi pitänyt. Nyt tuli sellainen tunne että virheet on vain piilotettu pakkelin ja maalin avulla. Oireet on hoidettu mutta tautia ei.
- SUAPI
kohta kivitaloja kun noin hienon mainoksen saivat aikaan. Siinä meni luotto ns. kivitaloihin
Rock is rock or not
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938