Etsimme sijaissynnyttäjää. Meillä on alkioita omista sukusoluistamme pakastettuna odottamassa siirtoa.
Tietääkö kukaan saako Suomessa tehdä alkiosiirron sijaissynnyttäjän kohtuun?
Jos Suomessa ei saa tehdä, saako jossakin muualla maailmassa...
Sijaissynnyttäjää etsitään
5
779
Vastaukset
- ....
Suomessa kohdun lainaus on ehdottomasti kielletty,ainakin vielä.Mikä kyllä on todella sääli :( itsekkin tarvitsisin kohtua lainaan...
No amerikassa se ainakin on sallittua,en tiedä onko muualla.- ku jossain..
oli jotain juttua, et kohdun vuokraus olisi kielletty, mut ilmasex sais. KU sit ihmiset puhi jotain, et he sitten pimeästä maksavat sille kohdunvuokraajalle olisko ollu jotain 20 000e. En sitte tiiä..
Englannissa kans sallittua kohdunvuokraus. - ??!!!????
ku jossain.. kirjoitti:
oli jotain juttua, et kohdun vuokraus olisi kielletty, mut ilmasex sais. KU sit ihmiset puhi jotain, et he sitten pimeästä maksavat sille kohdunvuokraajalle olisko ollu jotain 20 000e. En sitte tiiä..
Englannissa kans sallittua kohdunvuokraus.Suomessahan äidiksi katsotaan synnyttäjä, adoptoinnissa voisi tulla ongelmia, vaikkei raha olisikaan vaihtanut omistajaa.
- suomessa...
Tosiaan mahdotonta suomessa. Synnyttäjä on laillinen äiti ja kuka tahansa ei voi tuosta vaan adoptoida kenen tahansa lasta.
- Suomessa sijaissynnytys kie...
mutta jos itse olisin tuossa tilanteessa hoitaisin "homman" ulkomailla.Jos vain klinikka suostuu, niin siirtäkää alkiot johonkin sopivaan maahan, missä sijaissynnytys laillista ja adoptoikaa sijaissynnyttäjältä lapsi itsellenne.En voi kyllä ollenkaan käsittää miksi sijaissynnyttäminen on Suomessa lailla kielletty, koska siinä ei ole ollut mitään ongelmia niiden kohdalla joille se Suomessa aiemmin on tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057