hain sen jällee tänne forssaa jotta pääsen ihmisiä häiritsee.... siin on nyt taas uutta
lada on forssassa taas jällee
17
2064
Vastaukset
- Sää jaksat?
lapsellista touhua !!
- ettei muiden ladistien
tarvitse hävetä sitä romua
- punainen paholainen
ettei muiden ladistien kirjoitti:
tarvitse hävetä sitä romua
niin mutta kun autoa ei saa omiin nimii jos on jos on eräytyneitä laskuja vaakuutusyhtiöihin niinkun mulla sattuu olee auton saisin omiin nimii jos maksan vuoden vakuutukset autoon...
- mitä,
merkitsee kirjoittaa toisen "nimissä viesti", vaikkapa vaan vihjailevaan sävyynkin. ?
Luulen että
se on vakava rikos, haluatko että seuraamukset mitataan ?
eli en usko,
että olet tuon rekisterinumeroisen auto omistaja. - apina sentään...
Ota yhteyttä mielenterveystoimistoon. Sieltä voisit saada apua pääkoppaasi vaivaaviin ongelmiin.
- Roy Donary
...siinä missä jokanen tällasiin paskakeskustelihinkin osaaottava on ihminen. Minä mukaanlukien.
Se on ihan yks vitun hailee töppäkö joku läheisesi hengen ladalla tai corollalla.
Nyt se ladakuski kyllä löytyy nopeesti ja tekis ihan oikeesti mieli vetää aloittajaa vähän pattiin. No ehkä kumminkin imasen bensat pois, ei siellä niitä ladoja niin huikeesti oo.
Paskat, siis ihan törkeenhuono provo! Ja tälasiin te vastaatte. Ok. mäkin luulin kun tulin täällä käymään että asioista vois keskustella. Mun paskaa pienemmät sällit täällä pätee ja juu silleen.
Se nyt vaan näkyy pitkässä juoksussa ihan heti läpi. Ja joo, haistan kyllä sen vitun. Muualta kuin teidän korvienne takaa, untuvikot.
BTW, jos täällä edes aikuisia käy, kirjoitetaan pellet pihalle! Mä kirjoitin jo itteni,... - todella
Roy Donary kirjoitti:
...siinä missä jokanen tällasiin paskakeskustelihinkin osaaottava on ihminen. Minä mukaanlukien.
Se on ihan yks vitun hailee töppäkö joku läheisesi hengen ladalla tai corollalla.
Nyt se ladakuski kyllä löytyy nopeesti ja tekis ihan oikeesti mieli vetää aloittajaa vähän pattiin. No ehkä kumminkin imasen bensat pois, ei siellä niitä ladoja niin huikeesti oo.
Paskat, siis ihan törkeenhuono provo! Ja tälasiin te vastaatte. Ok. mäkin luulin kun tulin täällä käymään että asioista vois keskustella. Mun paskaa pienemmät sällit täällä pätee ja juu silleen.
Se nyt vaan näkyy pitkässä juoksussa ihan heti läpi. Ja joo, haistan kyllä sen vitun. Muualta kuin teidän korvienne takaa, untuvikot.
BTW, jos täällä edes aikuisia käy, kirjoitetaan pellet pihalle! Mä kirjoitin jo itteni,...teit.
- Roy_Donary
todella kirjoitti:
teit.
Saatanan idiootit vittu kirjotan sellasen eepoksen teille tästä(kin) Lada Asiasta kun krapula hellittää...Ei jumalauta mun täytyy vaan heittää lanttia että oonko tänään Roy vai Astuja. Saattaa mennä pullonpyöritykseksikin..
- unikorn
Roy_Donary kirjoitti:
Saatanan idiootit vittu kirjotan sellasen eepoksen teille tästä(kin) Lada Asiasta kun krapula hellittää...Ei jumalauta mun täytyy vaan heittää lanttia että oonko tänään Roy vai Astuja. Saattaa mennä pullonpyöritykseksikin..
on ilmeisesti jonkin sortin ongelmia oman itsensä kanssa,,,
ensin itkee kun ihmiset jauhaa täällä paskaa ja mitäköhän kyseinen henkilö itse täällä tekee? :D
huvittaa vaan tällane ihme touhu,,,
jokaisella on oma elämänsä joten hänkin voisi hommata oman elämänsä vaikka jostain markantalosta.... - roydonary
unikorn kirjoitti:
on ilmeisesti jonkin sortin ongelmia oman itsensä kanssa,,,
ensin itkee kun ihmiset jauhaa täällä paskaa ja mitäköhän kyseinen henkilö itse täällä tekee? :D
huvittaa vaan tällane ihme touhu,,,
jokaisella on oma elämänsä joten hänkin voisi hommata oman elämänsä vaikka jostain markantalosta.......vetelee mun nimiini rekkaantuneena ja rekkaantumatta joka väliin mitä sattuu.
Siinä se ongelma on, vaikkakaan en sitä nyt muutoin ongelmaksi koe kuin että joudun tässä taas siivoamaan suotta häirikön sössimisiä ja tulemaan esiin omalla uniikilla rekisteröitymisnimelläni tämän tästä.
Ja tämän nickin viestit eivät ole lähtöisin enää edespäin minulta, mikäli nicki ei ole rekisteröitynyt ja yhteenkirjoitettu. Tää uus on näköjään rekannu ton 28.03.2009. Aito on vähän aikeseNpi,...
Pulmallista toki että olen itsekin sortunut kirjoitteluun täällä rekkaantumattomana omaa nickiäni käyttäen, joten menee vähän puurot ja vellit sekasin.
Kärkkäitä mielipiteitä toki omaan mutta on mulla jonkunnäkönen pieteettisyyskäsitys silti olemassa, tuubassakin.
Hörhöilyt ja häräilyt voitte huoletta pistää piikkiini, ei haittaa, mutta väärässä piikissä usein silloin ovat.
Mulla nyt vaan on tapana vastailla johonkin esitettyyn kysymykseen tai kertoa jotakin mielipiteentynkää jostakin, ei rääpiä päämäärättömästi päätä.
Ajattelin että tuo hullu kaksoisminäni lopettaa jos en provosoidu, nyt oli pakko älähtää kun alkaa kalikka kalahtaa vähän liikaa.
Pyydän anteeksi jos jollekulle on nickini kautta aiheutettu aiheettomasti mielipahaa, en edes jaksa selata kaikkea läpi missä epäminäni, joka ei siis ole alter egoni, tykittää. Kyllä mä vastaan huutoihini ihan omana itsenäni ja nyt kun sain salasananikin takaisin, jatkossa vain tällä nickillä tähäntapaan kirjoitettuna se minun kynästäni oNpi se.
- höpölöpöpöpö
Sää oot kesseli. Mut hyvä ku tuut ittes kanssa juttuun. Meinaan voi olla kurja havahtua joku kaunis päivä siihen todellisuuteen minkä me muut jo tiedämme.-Sä oot naurettava pelle!!!
- Roy Donary
...Mutta pelleys mitataan kirjoitusten tasolla, idiootit! Pakko aloittaa putki taas, että taso nousee. Vodkaa ja kuvitteellista vittua monitorista... mikä teitä ihmissiä vaivaa? järjellistä keskustelunaloitsta odotellen (kyttääviä lanssimummoja ei lasketa)
- roydonary
Roy Donary kirjoitti:
...Mutta pelleys mitataan kirjoitusten tasolla, idiootit! Pakko aloittaa putki taas, että taso nousee. Vodkaa ja kuvitteellista vittua monitorista... mikä teitä ihmissiä vaivaa? järjellistä keskustelunaloitsta odotellen (kyttääviä lanssimummoja ei lasketa)
...kuka ikinä oletkin. Ja ongelmasi vaan kasvavat kunhan hakkeroin oikean minäsi jostakin esiin.
Ah, tuo koston suloisuus, elämäni suola!
Vaikka loppuikä menis niin tutut tietävät että takaisin tulee ja ihan viivästyskorkoineen, varmasti! - lada
roydonary kirjoitti:
...kuka ikinä oletkin. Ja ongelmasi vaan kasvavat kunhan hakkeroin oikean minäsi jostakin esiin.
Ah, tuo koston suloisuus, elämäni suola!
Vaikka loppuikä menis niin tutut tietävät että takaisin tulee ja ihan viivästyskorkoineen, varmasti!kyllä kyseinenauto on ihan ikiomani vaikka on kyllä katsokaas kaverin nimissä ku itse ensaa kun sattuu olemaan muutama kymmenentonnia ulos otossa omien hölmöilyiden takia :) mut katsokaa kun on hyviä ja paljon kavereita kenen turvaan kääntyä asioiden puolesta.. muute voutiolis multa vienut jo ajat sitten kaiken pois... mut muistattekos ku olin kortiton niin en paljon piitannut millä ajoin ja missä ajoin väriä kilpiä ja ilman kilpiä. jokainen tekee mitä ite haluaa ja sillai kuin osaa... tähän päivään mennessäkin teen sen ja tän tälläi miten ikinä päähän juolahataa tänään on näin ja huomenna aivan toisin oli se sit oikein tai väärin päi... katsötaan sit mitä sanotte ku lada on valmis.. mua ei liikuta suubtaan eikä toisee mitä itkette.. t: se aito ja oikea vähämäki :)
- Roy Donary
lada kirjoitti:
kyllä kyseinenauto on ihan ikiomani vaikka on kyllä katsokaas kaverin nimissä ku itse ensaa kun sattuu olemaan muutama kymmenentonnia ulos otossa omien hölmöilyiden takia :) mut katsokaa kun on hyviä ja paljon kavereita kenen turvaan kääntyä asioiden puolesta.. muute voutiolis multa vienut jo ajat sitten kaiken pois... mut muistattekos ku olin kortiton niin en paljon piitannut millä ajoin ja missä ajoin väriä kilpiä ja ilman kilpiä. jokainen tekee mitä ite haluaa ja sillai kuin osaa... tähän päivään mennessäkin teen sen ja tän tälläi miten ikinä päähän juolahataa tänään on näin ja huomenna aivan toisin oli se sit oikein tai väärin päi... katsötaan sit mitä sanotte ku lada on valmis.. mua ei liikuta suubtaan eikä toisee mitä itkette.. t: se aito ja oikea vähämäki :)
...pidät jarrut ja ohjauksen kunnossa, niin se on ok. vaikka ajelisit pahvikilvillä. On Lada sen vrran legendaarinen tuote!
- Tonarin asenne
Roy Donary kirjoitti:
...pidät jarrut ja ohjauksen kunnossa, niin se on ok. vaikka ajelisit pahvikilvillä. On Lada sen vrran legendaarinen tuote!
on oikeesta kaukana. Uhkailee parikymppistä naista:
"Ah, tuo koston suloisuus, elämäni suola!
Vaikka loppuikä menis niin tutut tietävät että takaisin tulee ja ihan viivästyskorkoineen, varmasti!"
Kesseli mikä kesseli. Älkää ruokkiko Trollia. - vaikka olisikin ulosotossa
lada kirjoitti:
kyllä kyseinenauto on ihan ikiomani vaikka on kyllä katsokaas kaverin nimissä ku itse ensaa kun sattuu olemaan muutama kymmenentonnia ulos otossa omien hölmöilyiden takia :) mut katsokaa kun on hyviä ja paljon kavereita kenen turvaan kääntyä asioiden puolesta.. muute voutiolis multa vienut jo ajat sitten kaiken pois... mut muistattekos ku olin kortiton niin en paljon piitannut millä ajoin ja missä ajoin väriä kilpiä ja ilman kilpiä. jokainen tekee mitä ite haluaa ja sillai kuin osaa... tähän päivään mennessäkin teen sen ja tän tälläi miten ikinä päähän juolahataa tänään on näin ja huomenna aivan toisin oli se sit oikein tai väärin päi... katsötaan sit mitä sanotte ku lada on valmis.. mua ei liikuta suubtaan eikä toisee mitä itkette.. t: se aito ja oikea vähämäki :)
noinkin paljon. Eipä tuo ole estänyt tuttavianikaan hommaamasta autoa itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708