Siis kuka Rasmus??

utelias.akka

Ihan pakko kysyä mutta kuka ihmeen Rasmus ja onko semmonen oikeasti olemassa??

Olen kahdesti käynyt uteliaisuuttani täällä ja ei ole tarvinnut kuin pari kirjoitusta lukea niin oon jo kuullut tästä "Rasmuksesta".

Käsitättekö ihmiset?? Kyseessä on YKSI IHMINEN, tavis turkista. Vähän niin kuin nykypäivän CASANOVA! Ympäri maailmaa mainetta saavuttanut naistenmies???

Voiko tämä olla tottakaan. Kertokaa minulle, onko semmoinen Rasmus oikeasti olemassa?
Vois lyyä rahoiksi, mainostaa ja tarjota turistimatkoja Rasmuksen kotiin.

Anteeksi uteliaisuuteni mutta haluan tietää mikä tämä juttu on!

Jumalauta.

16

2150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja Batman

      Rasmus on mielikuvitusolento, kuten joulupukki, batman, mustanaamio jne....

      • Anonyymi

        Näitä allaspoikia on joka karvakäsihotellissa. Siiderivalaat uskovat heidän tuhannen ja yhden yön tarinoitaan ja palaavat yhä uudelleen ja uudelleen samaan hotelliin.
        Sillä välin tämä "palavasti rakastunut" rattopoika panee kymmenien suomalaisten blondien kummankin pään sekaisin.


    • Kadiim <3

      Rasmus on turkkilainen vastine suomalaiselle petturisikamiehelle.
      Pitää majaa Seda-hotellissa, jos nyt on työpaikkansa saanut pitää. Näytti olevan ketjuilla kiinni koko hotelli, vaikka r sanoi toisin.
      S*tana että kyrsii tuollainen suomalaistyylinen kusetus, mutta kuten sanoit, se sika on vain yksi ihminen, jos sitäkään. Mulkku se kyllä on.
      Onneksi kaikki matkanjärjestäjät ovat jättäneet Sedan pois listoiltaan, varmaan Rasmuksen ansiosta.
      Viime vuonna Lomamatkat teki sinne matkoja ja ihastuin siellä Rasmukseen (mitä nyt jälkeenpäin suuresti ihmettelen).
      Viimeisenä iltana taisin olla liian hutikassa pool-partyssä ja se sika sekoili siellä vaikka mitä, mutta en itse ollut siinä kunnossa, että olisin kyennyt seuraamaan tai muistamaan tapahtumia.

      Jotain suurempaa häikkää siellä kyllä oli, sillä joku kertoi Rasmuksen saaneen loparit sikailustaan.

      Niitä sekoiluja se on koko talven selitellyt parhain päin, mutta nyt kun menin tapaamaan, niin jätkä ei antanut kuulua itsestään! Voi V*U!

      Onneksi sadan metrin päässä oli paljon ihanampi hotelli, Isabella, ja aivan upea henkilökunta!

      Siitä Aurinkomatkoille kymmenen pistettä!

      Uusi matka on jo tilauksessa.

      Alanya on aivan ihana paikka kunhan pysyy kaukana suomalaisista miehistä jotka sielllä örveltävät vielä enemmän kuin täällä suomessa, mikäli se nyt ylipäätään on mahdollista!

      • matkamies maan

        on kaikkien poikien suosiossa. Sillä on niin ihanan väljä peräreikä että...


      • Anonyymi

        Minä kävin niissä bileissä, vaan en jäänyt kun Rasmus sikaili siellä minunkin edestäni.
        Taisi Sedan alamäki alkaa niistä bileistä.

        Näin kun itkit Rasmukselle kun piti nousta bussiin.
        Tunnin päästä bussi toi uudet turistit joiden joukossa oli taas Rasmukselle rakas, vanha tuttavuus joka palasi.

        Se oli Rasmuksen kulta-aikaa.

        Jos en väärin muista, niin joku suomalainen jäi myöhemmin sille puolisoksi Turkkiin


    • ei ole

      muuta kuin tämän palstan pervojen pienimunaisten ja huonoegoisten miesten keksimä satuolento! Ihan samoin voitasiin alkaa puhumaan Espanjan Manolitosta, Italian Luigista tai Kreikan Costasista jne. Turkki ja varsinkin turkkilaiset miehet ovat vain tämän palstan pöllöjen silmätikku kun kuvittelevat kaikkien suomalaisten naisten h*oraavan siellä heidän kanssaan. Rasistisia sovinistiääliöitä koko porukka täällä. Tämä palsta voisi olla mielenkiintoinen kun aihe on romanttinen ripauksella eksotiikkaa, mutta valitettavasti tämän on annettu mennä vain ja ainoastaan paskanpuhumiseksi. Otsikko pitäisi vaihtaa ellei keskustelua laiteta kuriin!

      • logiikkasi?

        kun kerran karvaranteet ja heidän panopuunsa ovat mitä ovat,miksi heidän arvostelijansa keksisi turkkilaisen satuolennon jolle suomalainen lotja käy homeista pimppiään tarjoamassa?


      • moinen,
        logiikkasi? kirjoitti:

        kun kerran karvaranteet ja heidän panopuunsa ovat mitä ovat,miksi heidän arvostelijansa keksisi turkkilaisen satuolennon jolle suomalainen lotja käy homeista pimppiään tarjoamassa?

        naisviha?


      • ----------------
        moinen, kirjoitti:

        naisviha?

        miesviha


      • täällä naiset
        ---------------- kirjoitti:

        miesviha

        miehiä niin karkeasti haukkuvat kuin miehet aina naisia ja varsinkin suomalaisia naisia. Tuskin täällä kukaan fiksu nainen edes kirjoittaa kun kirjoitusten taso on typeryydessään jo lapsellista.
        Kirjoittakaa miehet edes yksi kirjoitus jossa naisia, matkustaviakaan ei haukuta ja huoritella. Pystyttekö siihen?


      • HÄHÄHÄHÄHÄHÄÄÄ!
        täällä naiset kirjoitti:

        miehiä niin karkeasti haukkuvat kuin miehet aina naisia ja varsinkin suomalaisia naisia. Tuskin täällä kukaan fiksu nainen edes kirjoittaa kun kirjoitusten taso on typeryydessään jo lapsellista.
        Kirjoittakaa miehet edes yksi kirjoitus jossa naisia, matkustaviakaan ei haukuta ja huoritella. Pystyttekö siihen?

        Haukkuvat enemmän ja pahemmin.


      • tiedät
        HÄHÄHÄHÄHÄHÄÄÄ! kirjoitti:

        Haukkuvat enemmän ja pahemmin.

        että onko naisena esiintyvä todellakin nainen vai provoileva äijä? Oletko ehkä selvänäkijä? Olenko minä nainen vai mies?


    • Anonyymi

      Kuinkahan monta äpärää tällä sonnilla on Suomessa?
      Kova poika oli häntimään typeriä blondeja.
      Kaikille vannoi uskollisuutta ja joka viikko uusi lunttu kainalossa.

    • Anonyymi

      Panomies oli sitten sano.

      • Anonyymi

        Taitaa olla vieläkin? Aika nuori kun minä hänet tapasin. 😋


    • Anonyymi

      saako Rasselta ihanaa, kuppaista, karvamunaa ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5769
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      99
      1955
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1951
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      107
      1759
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1568
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1567
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1315
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1184
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      995
    Aihe