Verikokeen otto?

akselilla Italia-Ranska-Esp...

Onko tietoa missä sairaaloissa tai lääkäriasemilla suomalainen saa otatettua verikokeen Välimeren maissa ( Italia, Ranska, Espanja)? Mistä saisi tietoa kyseisistä paikoista mieluiten suomenkielellä?

7

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi kysymys?

      ???

      • jossa tutkitaan

        lääkkeen purevuutta sairauteen. Ei kai tällä saitilla tarvitse sairaskertomustaan tuoda julki.
        Kysymys oli PAIKASTA, missä verikokeen voi otattaa ja josta tiedot lähetetään lääkärille Suomeen.
        Onko oikeasti tietoa?


      • examen urinaire
        jossa tutkitaan kirjoitti:

        lääkkeen purevuutta sairauteen. Ei kai tällä saitilla tarvitse sairaskertomustaan tuoda julki.
        Kysymys oli PAIKASTA, missä verikokeen voi otattaa ja josta tiedot lähetetään lääkärille Suomeen.
        Onko oikeasti tietoa?

        laboratorioita on joka korttelissa, sen kus kävelet sisään ja sanot mitä haluat, tai annat lähetteen ranskaksi
        saat itse hakea tulokset seuraavana päivänä tai samana iltana, ei niitä Suomeen lähetellä.
        jos on joku erikoiskoe , voi kestää kauemmin.
        tuosta lääkkeen purevuuskokeesta en ole ikinä kyllä kuullutkaan
        onkohan se sama , kun esim.tehdään virtsakoe ja sen mukana "antibiogramme", että tietää mikä antibiootti tehoaa jos on jokin tulehdus pöpöön?
        minä yleensä pyydän aina täydellisen verikokeen ja virtsakokeen samalla, kun kerran laboratorioon vaivaudun


      • kuullut
        examen urinaire kirjoitti:

        laboratorioita on joka korttelissa, sen kus kävelet sisään ja sanot mitä haluat, tai annat lähetteen ranskaksi
        saat itse hakea tulokset seuraavana päivänä tai samana iltana, ei niitä Suomeen lähetellä.
        jos on joku erikoiskoe , voi kestää kauemmin.
        tuosta lääkkeen purevuuskokeesta en ole ikinä kyllä kuullutkaan
        onkohan se sama , kun esim.tehdään virtsakoe ja sen mukana "antibiogramme", että tietää mikä antibiootti tehoaa jos on jokin tulehdus pöpöön?
        minä yleensä pyydän aina täydellisen verikokeen ja virtsakokeen samalla, kun kerran laboratorioon vaivaudun

        sairaudesta - reuma?


      • ihminen!
        jossa tutkitaan kirjoitti:

        lääkkeen purevuutta sairauteen. Ei kai tällä saitilla tarvitse sairaskertomustaan tuoda julki.
        Kysymys oli PAIKASTA, missä verikokeen voi otattaa ja josta tiedot lähetetään lääkärille Suomeen.
        Onko oikeasti tietoa?

        Kyselin vain mistä kokeesta on kysymys, koska kun hain tietoja ranskalaisilta sivuilta huomasin, että kaikki kokeet eivät suinkaan ole tässä maassa mahdollisia ilman lääkärin lähetettä.


        ....en aio kyllä etsiä enempää tietoa sinulle, kun noin jo tiuskaiset takaisin...


      • taisit ymmärtää väärin
        ihminen! kirjoitti:

        Kyselin vain mistä kokeesta on kysymys, koska kun hain tietoja ranskalaisilta sivuilta huomasin, että kaikki kokeet eivät suinkaan ole tässä maassa mahdollisia ilman lääkärin lähetettä.


        ....en aio kyllä etsiä enempää tietoa sinulle, kun noin jo tiuskaiset takaisin...

        lyhyen kommenttini. Sairaus ei koske minua vaan matkaseurueessani liikkuvaa nuorta henkilöä. Sairaus on juuri puhjennut ja siihen yritertään löytää lääke ja parhaiten teho näkyy verianalyysistä. En tiedä oletko ammattilainen kun en ole ainokassinen?
        Enkä ole ärsyyntynyt vaan aivan lupsakka henkilö.
        Asia on kuitenkin jo kunnossa. Kiitos vaivannäöstä!


    • tehdään

      verikokeita. Ota lääkärin lähete Suomesta tai sitten menette lääkäriin ja haette sen lähetteen, jos se ei muuten onnistu.Ranskassa yleislääkärin vastaanotto maksaa 22 euroa kerta ja lääkäreitä on joka pikkukylässäkin. Yleensä lähetteen tarvii siksi että sairausvakuutus korvaa verikokeet. Ja ehkä myös siksi että ymmärtävät mistä kokeesta ja mistä laajuudesta on kysymys.

      Ellei korvausta tarvitse ja haluaa maksaa sen labrassa itse, niin normaalisti ottavat sen kokeen kuitenkin. Tulokset voi hakea labran tiskiltä jollei ole lähellä lääkäriä tai majoitusosoitetta jonne sen voisi lähettää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      257
      2617
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1715
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      77
      1539
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1353
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1252
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1192
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1096
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1043
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      110
      992
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      962
    Aihe