Onko tietoa missä sairaaloissa tai lääkäriasemilla suomalainen saa otatettua verikokeen Välimeren maissa ( Italia, Ranska, Espanja)? Mistä saisi tietoa kyseisistä paikoista mieluiten suomenkielellä?
Verikokeen otto?
7
877
Vastaukset
- olisi kysymys?
???
- jossa tutkitaan
lääkkeen purevuutta sairauteen. Ei kai tällä saitilla tarvitse sairaskertomustaan tuoda julki.
Kysymys oli PAIKASTA, missä verikokeen voi otattaa ja josta tiedot lähetetään lääkärille Suomeen.
Onko oikeasti tietoa? - examen urinaire
jossa tutkitaan kirjoitti:
lääkkeen purevuutta sairauteen. Ei kai tällä saitilla tarvitse sairaskertomustaan tuoda julki.
Kysymys oli PAIKASTA, missä verikokeen voi otattaa ja josta tiedot lähetetään lääkärille Suomeen.
Onko oikeasti tietoa?laboratorioita on joka korttelissa, sen kus kävelet sisään ja sanot mitä haluat, tai annat lähetteen ranskaksi
saat itse hakea tulokset seuraavana päivänä tai samana iltana, ei niitä Suomeen lähetellä.
jos on joku erikoiskoe , voi kestää kauemmin.
tuosta lääkkeen purevuuskokeesta en ole ikinä kyllä kuullutkaan
onkohan se sama , kun esim.tehdään virtsakoe ja sen mukana "antibiogramme", että tietää mikä antibiootti tehoaa jos on jokin tulehdus pöpöön?
minä yleensä pyydän aina täydellisen verikokeen ja virtsakokeen samalla, kun kerran laboratorioon vaivaudun - kuullut
examen urinaire kirjoitti:
laboratorioita on joka korttelissa, sen kus kävelet sisään ja sanot mitä haluat, tai annat lähetteen ranskaksi
saat itse hakea tulokset seuraavana päivänä tai samana iltana, ei niitä Suomeen lähetellä.
jos on joku erikoiskoe , voi kestää kauemmin.
tuosta lääkkeen purevuuskokeesta en ole ikinä kyllä kuullutkaan
onkohan se sama , kun esim.tehdään virtsakoe ja sen mukana "antibiogramme", että tietää mikä antibiootti tehoaa jos on jokin tulehdus pöpöön?
minä yleensä pyydän aina täydellisen verikokeen ja virtsakokeen samalla, kun kerran laboratorioon vaivaudunsairaudesta - reuma?
- ihminen!
jossa tutkitaan kirjoitti:
Onko oikeasti tietoa?Kyselin vain mistä kokeesta on kysymys, koska kun hain tietoja ranskalaisilta sivuilta huomasin, että kaikki kokeet eivät suinkaan ole tässä maassa mahdollisia ilman lääkärin lähetettä.
....en aio kyllä etsiä enempää tietoa sinulle, kun noin jo tiuskaiset takaisin... - taisit ymmärtää väärin
ihminen! kirjoitti:
Kyselin vain mistä kokeesta on kysymys, koska kun hain tietoja ranskalaisilta sivuilta huomasin, että kaikki kokeet eivät suinkaan ole tässä maassa mahdollisia ilman lääkärin lähetettä.
....en aio kyllä etsiä enempää tietoa sinulle, kun noin jo tiuskaiset takaisin...lyhyen kommenttini. Sairaus ei koske minua vaan matkaseurueessani liikkuvaa nuorta henkilöä. Sairaus on juuri puhjennut ja siihen yritertään löytää lääke ja parhaiten teho näkyy verianalyysistä. En tiedä oletko ammattilainen kun en ole ainokassinen?
Enkä ole ärsyyntynyt vaan aivan lupsakka henkilö.
Asia on kuitenkin jo kunnossa. Kiitos vaivannäöstä!
- tehdään
verikokeita. Ota lääkärin lähete Suomesta tai sitten menette lääkäriin ja haette sen lähetteen, jos se ei muuten onnistu.Ranskassa yleislääkärin vastaanotto maksaa 22 euroa kerta ja lääkäreitä on joka pikkukylässäkin. Yleensä lähetteen tarvii siksi että sairausvakuutus korvaa verikokeet. Ja ehkä myös siksi että ymmärtävät mistä kokeesta ja mistä laajuudesta on kysymys.
Ellei korvausta tarvitse ja haluaa maksaa sen labrassa itse, niin normaalisti ottavat sen kokeen kuitenkin. Tulokset voi hakea labran tiskiltä jollei ole lähellä lääkäriä tai majoitusosoitetta jonne sen voisi lähettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892