Turun työkone Oy TTKOY

Turust

Tiedoksi kaikille millainen firma kyseessä.

Firma ei pidä sopimuksiaan. Hinta saattaa pompsahtaa monella sadalla eurolla yht.äkkiä. Yhteydenpito asiakkaan ja firman välillä ei toimi. Kaikki pitäisi olla kirjoitettuna paperilla jotta kauppaa uskaltaa tehdä. Jäi todella huono maku. Hyvää tavaraa myy mutta avoimuus ja rehellisyys puuttuu, se on itselleni ainakin hyvin tärkeää.

Tämä on tietysti vain minun kokemukseni. Varmasti joku tehnyt onnistuneitakin kauppoja.

7

2554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JarskiM

Ihan samaa mieltä tuosta firmasta. Itse ostin pikku kaivuria sieltä. Ensin sovittiin X hinta ja seuraavalla viikolla konetta ostaessani hinta oli kohonnut 1750 euroa.
      Selvitin asiaa kaikilta tahoilta niin firmasta kuin viranomaisiltakin, ei voi tehdä mitään kun ei ollut kirjallista sopimusta.
      En koskaan tee kauppoja kyseisen firman kanssa.

Haluan silti sanoa että ehkä joku tosiaan on hyvät kaupat tehnyt mutta itse en tule tekemään.

• Nauhoittavaa ominaisuutta

Pitkäkin puhelu ei veisi dataa kuvan vertaa. Olisi kätsää tuollaisissa kaupoissa pistää nauhoitus päälle ja soitatta sitten, jos alkaavat inkuttaa eri hintaa. :))

• Case mies

Kyseisen firman asiakaspalvelu taidot ovat suorastaan alaarvoista varsinkin "johto porras". En suosittele tekemään mikään näköistä kauppaa tai mitään muutakaan asiointia kyseisestä firmasta. Olen ollut heidän kanssa usein tekemisissä ja aina olen saanut lähteä sarvet päässä liikkeestä ulos. Kyseisellä firmalla menee luultavasti huonosti kun ovat selvittäneet viikon verran jo osien hintoja ja kun itse soitin maahantuojalle sain tiedot kaikista osista heti. On tainnu jäädä joku lasku maksamatta sinne suuntaan kun eivät osia saa irti;)

• ei koskaan enää tänn

Minulle erittäin negatiivinen kokemus. Firman työssä ja huoltomiehissä ei ole valittamista, mutta johtaja on entinen kirveskommari, ja kuvittelee, että kusettamalla ja ylihinnoittelemalla pääsee rikkaaksi. EI PÄÄSE.

Sovittu hintataso ei päde, ja kaikesta mahdollisesta yritetään laskuttaa maksimihinta. Tavallinen hydrauliikkaöljy maksa täällä 70 euroa litra !!!!!!!!!!!!! Ja tämä ei ole mikään vitsi ja solvaus, vaan tosiasia !

Viimeinen vierailu tässä liikkeessä.

• Cas

Voin kuvitella että kyseinen kirveskommari mutristelee otsaansa, meuhkaa ja raapii siilistään viimeisiäkin hiuksenpäntkiä lukiessaan kommentointia yrityksestään = )

Oikeanlaisia kommentteja, työntekijöissä ei vikaa vaan...

• Ex.Kramer

Juuri näin,kaikki kommentit pitää paikkansa.
      Siilipää raapii tikkuja sormiinsa,ja huutaa jopa asiakkaille.....,
      kusettaa minkä kerkee.
      Henkilökunta ja edustukset vaihtuu taukoamatta,
      onnea!!!!

• Anonyymi

Juu, alamäki jatkuu ko. firmalla, kattokaas veljet finderin kautta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      278
      4348
    2. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      120
      2384
    3. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      56
      2376
    4. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      83
      2246
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      137
      2228
    6. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      282
      2216
    7. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      164
      1982
    8. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      75
      1852
    9. Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta

Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem
      Maailman menoa
      417
      1397
    10. Oletko tosiaan niin

matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.
      Viha
      151
      1301
    Aihe