Turun työkone Oy TTKOY

Turust

Tiedoksi kaikille millainen firma kyseessä.

Firma ei pidä sopimuksiaan. Hinta saattaa pompsahtaa monella sadalla eurolla yht.äkkiä. Yhteydenpito asiakkaan ja firman välillä ei toimi. Kaikki pitäisi olla kirjoitettuna paperilla jotta kauppaa uskaltaa tehdä. Jäi todella huono maku. Hyvää tavaraa myy mutta avoimuus ja rehellisyys puuttuu, se on itselleni ainakin hyvin tärkeää.

Tämä on tietysti vain minun kokemukseni. Varmasti joku tehnyt onnistuneitakin kauppoja.

7

2133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JarskiM

      Ihan samaa mieltä tuosta firmasta. Itse ostin pikku kaivuria sieltä. Ensin sovittiin X hinta ja seuraavalla viikolla konetta ostaessani hinta oli kohonnut 1750 euroa.
      Selvitin asiaa kaikilta tahoilta niin firmasta kuin viranomaisiltakin, ei voi tehdä mitään kun ei ollut kirjallista sopimusta.
      En koskaan tee kauppoja kyseisen firman kanssa.

      Haluan silti sanoa että ehkä joku tosiaan on hyvät kaupat tehnyt mutta itse en tule tekemään.

      • Nauhoittavaa ominaisuutta

        Pitkäkin puhelu ei veisi dataa kuvan vertaa. Olisi kätsää tuollaisissa kaupoissa pistää nauhoitus päälle ja soitatta sitten, jos alkaavat inkuttaa eri hintaa. :))


    • Case mies

      Kyseisen firman asiakaspalvelu taidot ovat suorastaan alaarvoista varsinkin "johto porras". En suosittele tekemään mikään näköistä kauppaa tai mitään muutakaan asiointia kyseisestä firmasta. Olen ollut heidän kanssa usein tekemisissä ja aina olen saanut lähteä sarvet päässä liikkeestä ulos. Kyseisellä firmalla menee luultavasti huonosti kun ovat selvittäneet viikon verran jo osien hintoja ja kun itse soitin maahantuojalle sain tiedot kaikista osista heti. On tainnu jäädä joku lasku maksamatta sinne suuntaan kun eivät osia saa irti;)

    • ei koskaan enää tänn

      Minulle erittäin negatiivinen kokemus. Firman työssä ja huoltomiehissä ei ole valittamista, mutta johtaja on entinen kirveskommari, ja kuvittelee, että kusettamalla ja ylihinnoittelemalla pääsee rikkaaksi. EI PÄÄSE.

      Sovittu hintataso ei päde, ja kaikesta mahdollisesta yritetään laskuttaa maksimihinta. Tavallinen hydrauliikkaöljy maksa täällä 70 euroa litra !!!!!!!!!!!!! Ja tämä ei ole mikään vitsi ja solvaus, vaan tosiasia !

      Viimeinen vierailu tässä liikkeessä.

    • Cas

      Voin kuvitella että kyseinen kirveskommari mutristelee otsaansa, meuhkaa ja raapii siilistään viimeisiäkin hiuksenpäntkiä lukiessaan kommentointia yrityksestään = )

      Oikeanlaisia kommentteja, työntekijöissä ei vikaa vaan...

    • Ex.Kramer

      Juuri näin,kaikki kommentit pitää paikkansa.
      Siilipää raapii tikkuja sormiinsa,ja huutaa jopa asiakkaille.....,
      kusettaa minkä kerkee.
      Henkilökunta ja edustukset vaihtuu taukoamatta,
      onnea!!!!

      • Anonyymi

        Juu, alamäki jatkuu ko. firmalla, kattokaas veljet finderin kautta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      38
      771
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe