Tiedoksi kaikille millainen firma kyseessä.
Firma ei pidä sopimuksiaan. Hinta saattaa pompsahtaa monella sadalla eurolla yht.äkkiä. Yhteydenpito asiakkaan ja firman välillä ei toimi. Kaikki pitäisi olla kirjoitettuna paperilla jotta kauppaa uskaltaa tehdä. Jäi todella huono maku. Hyvää tavaraa myy mutta avoimuus ja rehellisyys puuttuu, se on itselleni ainakin hyvin tärkeää.
Tämä on tietysti vain minun kokemukseni. Varmasti joku tehnyt onnistuneitakin kauppoja.
Turun työkone Oy TTKOY
7
2551
Vastaukset
- JarskiM
Ihan samaa mieltä tuosta firmasta. Itse ostin pikku kaivuria sieltä. Ensin sovittiin X hinta ja seuraavalla viikolla konetta ostaessani hinta oli kohonnut 1750 euroa.
Selvitin asiaa kaikilta tahoilta niin firmasta kuin viranomaisiltakin, ei voi tehdä mitään kun ei ollut kirjallista sopimusta.
En koskaan tee kauppoja kyseisen firman kanssa.
Haluan silti sanoa että ehkä joku tosiaan on hyvät kaupat tehnyt mutta itse en tule tekemään.- Nauhoittavaa ominaisuutta
Pitkäkin puhelu ei veisi dataa kuvan vertaa. Olisi kätsää tuollaisissa kaupoissa pistää nauhoitus päälle ja soitatta sitten, jos alkaavat inkuttaa eri hintaa. :))
- Case mies
Kyseisen firman asiakaspalvelu taidot ovat suorastaan alaarvoista varsinkin "johto porras". En suosittele tekemään mikään näköistä kauppaa tai mitään muutakaan asiointia kyseisestä firmasta. Olen ollut heidän kanssa usein tekemisissä ja aina olen saanut lähteä sarvet päässä liikkeestä ulos. Kyseisellä firmalla menee luultavasti huonosti kun ovat selvittäneet viikon verran jo osien hintoja ja kun itse soitin maahantuojalle sain tiedot kaikista osista heti. On tainnu jäädä joku lasku maksamatta sinne suuntaan kun eivät osia saa irti;)
- ei koskaan enää tänn
Minulle erittäin negatiivinen kokemus. Firman työssä ja huoltomiehissä ei ole valittamista, mutta johtaja on entinen kirveskommari, ja kuvittelee, että kusettamalla ja ylihinnoittelemalla pääsee rikkaaksi. EI PÄÄSE.
Sovittu hintataso ei päde, ja kaikesta mahdollisesta yritetään laskuttaa maksimihinta. Tavallinen hydrauliikkaöljy maksa täällä 70 euroa litra !!!!!!!!!!!!! Ja tämä ei ole mikään vitsi ja solvaus, vaan tosiasia !
Viimeinen vierailu tässä liikkeessä. - Cas
Voin kuvitella että kyseinen kirveskommari mutristelee otsaansa, meuhkaa ja raapii siilistään viimeisiäkin hiuksenpäntkiä lukiessaan kommentointia yrityksestään = )
Oikeanlaisia kommentteja, työntekijöissä ei vikaa vaan... - Ex.Kramer
Juuri näin,kaikki kommentit pitää paikkansa.
Siilipää raapii tikkuja sormiinsa,ja huutaa jopa asiakkaille.....,
kusettaa minkä kerkee.
Henkilökunta ja edustukset vaihtuu taukoamatta,
onnea!!!!- Anonyymi
Juu, alamäki jatkuu ko. firmalla, kattokaas veljet finderin kautta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011882324681Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1333837Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös3623526Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä202168Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte441864Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli771814Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2011674- 921637
Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.361382Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.1011269