Turun työkone Oy TTKOY

Turust

Tiedoksi kaikille millainen firma kyseessä.

Firma ei pidä sopimuksiaan. Hinta saattaa pompsahtaa monella sadalla eurolla yht.äkkiä. Yhteydenpito asiakkaan ja firman välillä ei toimi. Kaikki pitäisi olla kirjoitettuna paperilla jotta kauppaa uskaltaa tehdä. Jäi todella huono maku. Hyvää tavaraa myy mutta avoimuus ja rehellisyys puuttuu, se on itselleni ainakin hyvin tärkeää.

Tämä on tietysti vain minun kokemukseni. Varmasti joku tehnyt onnistuneitakin kauppoja.

7

2412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JarskiM

Ihan samaa mieltä tuosta firmasta. Itse ostin pikku kaivuria sieltä. Ensin sovittiin X hinta ja seuraavalla viikolla konetta ostaessani hinta oli kohonnut 1750 euroa.
      Selvitin asiaa kaikilta tahoilta niin firmasta kuin viranomaisiltakin, ei voi tehdä mitään kun ei ollut kirjallista sopimusta.
      En koskaan tee kauppoja kyseisen firman kanssa.

Haluan silti sanoa että ehkä joku tosiaan on hyvät kaupat tehnyt mutta itse en tule tekemään.

• Nauhoittavaa ominaisuutta

Pitkäkin puhelu ei veisi dataa kuvan vertaa. Olisi kätsää tuollaisissa kaupoissa pistää nauhoitus päälle ja soitatta sitten, jos alkaavat inkuttaa eri hintaa. :))

• Case mies

Kyseisen firman asiakaspalvelu taidot ovat suorastaan alaarvoista varsinkin "johto porras". En suosittele tekemään mikään näköistä kauppaa tai mitään muutakaan asiointia kyseisestä firmasta. Olen ollut heidän kanssa usein tekemisissä ja aina olen saanut lähteä sarvet päässä liikkeestä ulos. Kyseisellä firmalla menee luultavasti huonosti kun ovat selvittäneet viikon verran jo osien hintoja ja kun itse soitin maahantuojalle sain tiedot kaikista osista heti. On tainnu jäädä joku lasku maksamatta sinne suuntaan kun eivät osia saa irti;)

• ei koskaan enää tänn

Minulle erittäin negatiivinen kokemus. Firman työssä ja huoltomiehissä ei ole valittamista, mutta johtaja on entinen kirveskommari, ja kuvittelee, että kusettamalla ja ylihinnoittelemalla pääsee rikkaaksi. EI PÄÄSE.

Sovittu hintataso ei päde, ja kaikesta mahdollisesta yritetään laskuttaa maksimihinta. Tavallinen hydrauliikkaöljy maksa täällä 70 euroa litra !!!!!!!!!!!!! Ja tämä ei ole mikään vitsi ja solvaus, vaan tosiasia !

Viimeinen vierailu tässä liikkeessä.

• Cas

Voin kuvitella että kyseinen kirveskommari mutristelee otsaansa, meuhkaa ja raapii siilistään viimeisiäkin hiuksenpäntkiä lukiessaan kommentointia yrityksestään = )

Oikeanlaisia kommentteja, työntekijöissä ei vikaa vaan...

• Ex.Kramer

Juuri näin,kaikki kommentit pitää paikkansa.
      Siilipää raapii tikkuja sormiinsa,ja huutaa jopa asiakkaille.....,
      kusettaa minkä kerkee.
      Henkilökunta ja edustukset vaihtuu taukoamatta,
      onnea!!!!

• Anonyymi

Juu, alamäki jatkuu ko. firmalla, kattokaas veljet finderin kautta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      103
      3505
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      198
      2242
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2100
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      37
      1832
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1649
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1098
    7. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      850
    8. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      49
      831
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      69
      827
    10. Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.

Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti
      Sinkut
      129
      773
    Aihe