Tiedoksi kaikille millainen firma kyseessä.
Firma ei pidä sopimuksiaan. Hinta saattaa pompsahtaa monella sadalla eurolla yht.äkkiä. Yhteydenpito asiakkaan ja firman välillä ei toimi. Kaikki pitäisi olla kirjoitettuna paperilla jotta kauppaa uskaltaa tehdä. Jäi todella huono maku. Hyvää tavaraa myy mutta avoimuus ja rehellisyys puuttuu, se on itselleni ainakin hyvin tärkeää.
Tämä on tietysti vain minun kokemukseni. Varmasti joku tehnyt onnistuneitakin kauppoja.
Turun työkone Oy TTKOY
7
2552
Vastaukset
- JarskiM
Ihan samaa mieltä tuosta firmasta. Itse ostin pikku kaivuria sieltä. Ensin sovittiin X hinta ja seuraavalla viikolla konetta ostaessani hinta oli kohonnut 1750 euroa.
Selvitin asiaa kaikilta tahoilta niin firmasta kuin viranomaisiltakin, ei voi tehdä mitään kun ei ollut kirjallista sopimusta.
En koskaan tee kauppoja kyseisen firman kanssa.
Haluan silti sanoa että ehkä joku tosiaan on hyvät kaupat tehnyt mutta itse en tule tekemään.- Nauhoittavaa ominaisuutta
Pitkäkin puhelu ei veisi dataa kuvan vertaa. Olisi kätsää tuollaisissa kaupoissa pistää nauhoitus päälle ja soitatta sitten, jos alkaavat inkuttaa eri hintaa. :))
- Case mies
Kyseisen firman asiakaspalvelu taidot ovat suorastaan alaarvoista varsinkin "johto porras". En suosittele tekemään mikään näköistä kauppaa tai mitään muutakaan asiointia kyseisestä firmasta. Olen ollut heidän kanssa usein tekemisissä ja aina olen saanut lähteä sarvet päässä liikkeestä ulos. Kyseisellä firmalla menee luultavasti huonosti kun ovat selvittäneet viikon verran jo osien hintoja ja kun itse soitin maahantuojalle sain tiedot kaikista osista heti. On tainnu jäädä joku lasku maksamatta sinne suuntaan kun eivät osia saa irti;)
- ei koskaan enää tänn
Minulle erittäin negatiivinen kokemus. Firman työssä ja huoltomiehissä ei ole valittamista, mutta johtaja on entinen kirveskommari, ja kuvittelee, että kusettamalla ja ylihinnoittelemalla pääsee rikkaaksi. EI PÄÄSE.
Sovittu hintataso ei päde, ja kaikesta mahdollisesta yritetään laskuttaa maksimihinta. Tavallinen hydrauliikkaöljy maksa täällä 70 euroa litra !!!!!!!!!!!!! Ja tämä ei ole mikään vitsi ja solvaus, vaan tosiasia !
Viimeinen vierailu tässä liikkeessä. - Cas
Voin kuvitella että kyseinen kirveskommari mutristelee otsaansa, meuhkaa ja raapii siilistään viimeisiäkin hiuksenpäntkiä lukiessaan kommentointia yrityksestään = )
Oikeanlaisia kommentteja, työntekijöissä ei vikaa vaan... - Ex.Kramer
Juuri näin,kaikki kommentit pitää paikkansa.
Siilipää raapii tikkuja sormiinsa,ja huutaa jopa asiakkaille.....,
kusettaa minkä kerkee.
Henkilökunta ja edustukset vaihtuu taukoamatta,
onnea!!!!- Anonyymi
Juu, alamäki jatkuu ko. firmalla, kattokaas veljet finderin kautta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1743216Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli1292356Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.882053Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501805Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n621667Kuka on Farmi Suomi Riiko?
Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe201629Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä
Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään341537Vastuuhenkilöt
Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.751328Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan711319Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191131