..tai se ei vain asennu kaikille oikein.
Itse asensin sen kahteen kertaan.
Vaikeuksia oli yllinkyllin, kun lähes kaikki ohjelmat, sekä IE 8 ja Firefox 3.0.7 avautuivat todella hitaasti. Softat ja selaimet kuitenkin toimivat, mutta se avautuminen...
Ei toiminut enää järjestelmän palautuskaan mihinkään pisteeseen, vaan kuittasi, että epätäydellinen palautus, muutoksia ei tehty.
Viimeisenä oljenkortena poistin IE 8:n, eli palautin IE 7:n.
Välittömästi kaikki alkoi toimimaan heti-periaatteella, myös Firefox.
Tämä ei ole yleispätevä viesti.
Kivat heille, joilla IE 8 toimii moitteetta.
Ei toimi täällä.
Tv. öööh.. XP/SP3.
IE 8 lienee raakile...
18
697
Vastaukset
- öööh..
Teikäläisen viestejä olen tähän asti pitänyt täyspäisinä. En pidä enää.
Kerroin, mikä on kohdallani faktaa, ja nyt kone toimii kaikilta osin täysin moitteetta, kun poistin IE 8:n.
Ja kehotat asentamaan XP:n uudelleen...heh heh.
Et kai ymmärtänyt loppukaneettiani "Tämä ei ole yleispätevä.." - kuuluisaksi
öööh.. kirjoitti:
Teikäläisen viestejä olen tähän asti pitänyt täyspäisinä. En pidä enää.
Kerroin, mikä on kohdallani faktaa, ja nyt kone toimii kaikilta osin täysin moitteetta, kun poistin IE 8:n.
Ja kehotat asentamaan XP:n uudelleen...heh heh.
Et kai ymmärtänyt loppukaneettiani "Tämä ei ole yleispätevä.."kuten eräs toinen rekattu nimimerkki.
Edustaa vaan hiukan eri leiriä. Valehtelijaksi ja trolliksi haukkuminen ei ole kovin sivistynyttä, viittaan linkissään löytyvään palstaan.
"..tai se ei vain asennu kaikille oikein."
Se asentuu kyllä ihan oikein sitten kun se päivityksistä tulee. Jos on itse mennyt häsläämään beetojen tms. kanssa eikä ole päivittänyt ohjelmaa Windows Updatesta niin sitten on itse särkenyt järjestelmänsä. Turha siitä on selainta syyttää jos on itse aiheutettu ongelma.- öööh..
Helvetin imbesilli.
"Jos on itse mennyt häsläämään beetojen tms. kanssa eikä ole päivittänyt ohjelmaa Windows Updatesta niin sitten on itse särkenyt järjestelmänsä. Turha siitä on selainta syyttää jos on itse aiheutettu ongelma. "
1. Mitään betoja en käytä koskaan.
2. IE 8:n mukana tulee sille kuuluvat olemassa olevat päivitykset, eikä niitä updatessa vielä edes ole.
3. En ole särkenyt järjestelmääni, kun nyt se toimii loistavasti IE 7-versiolla.
4. Miten järjestelmä termisi mukaan särjetään? Pitääkö konetta potkia, lyödä tms?
5. Miten olen itse aiheuttanut ongelman? Sitä ei enää ole.
6. Mihin unohtui vakioreseptisi jokaiseen vaivaan asentaa käyttöjärjestelmä uudelleen?
Ai niin, sen antoi toinen palstan vara-Jeesus. - ...
kuin kehuja kasista. Onko ne sitten kaikki särkeneet järjestelmän?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000001297&subcat=2250 - Freightliner
... kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000001297&subcat=2250On toiminut moitteetta mulla tähän asti,sekä Vistalla että XP,llä.Eri asia on sitten mitä tällä tekee...
- näin.
Freightliner kirjoitti:
On toiminut moitteetta mulla tähän asti,sekä Vistalla että XP,llä.Eri asia on sitten mitä tällä tekee...
Tuli päivitettyä ja kokeiltua, että toimii moitteettomasti. Nyt sen voikin jo unohtaa seuraavaan päivitykseen asti.
- _mulla_
näin. kirjoitti:
Tuli päivitettyä ja kokeiltua, että toimii moitteettomasti. Nyt sen voikin jo unohtaa seuraavaan päivitykseen asti.
ilmestynyt päivityksiin IE8:a.
- Ms:n
_mulla_ kirjoitti:
sivuilta löytyy.
- ladattava
_mulla_ kirjoitti:
Juuri nyt IE8 on vain ladattavissa ja asennettavissa MS:n sivuilta. Lähiviikkoina tai -kuukausina se ilmestyy Windowsin päivitysten joukkoon.
Hyvinhän tuo IE8 näköjään toimii - hitusen nopsempi kuin 7 ainakin minun 2003-mallin XP-koneellani.
Windowsin "suuremmat" päivitykset (Service Packit yms.) mennevät 90/10-periaatteella :)
90% käyttää jotain wintoosaa ja 10% jotain muuta.
90%:lla Windowsin päivittäjistä ei ole mitään ongelmia ja 10%:lla on... öööh.. kirjoitti:
Helvetin imbesilli.
"Jos on itse mennyt häsläämään beetojen tms. kanssa eikä ole päivittänyt ohjelmaa Windows Updatesta niin sitten on itse särkenyt järjestelmänsä. Turha siitä on selainta syyttää jos on itse aiheutettu ongelma. "
1. Mitään betoja en käytä koskaan.
2. IE 8:n mukana tulee sille kuuluvat olemassa olevat päivitykset, eikä niitä updatessa vielä edes ole.
3. En ole särkenyt järjestelmääni, kun nyt se toimii loistavasti IE 7-versiolla.
4. Miten järjestelmä termisi mukaan särjetään? Pitääkö konetta potkia, lyödä tms?
5. Miten olen itse aiheuttanut ongelman? Sitä ei enää ole.
6. Mihin unohtui vakioreseptisi jokaiseen vaivaan asentaa käyttöjärjestelmä uudelleen?
Ai niin, sen antoi toinen palstan vara-Jeesus."2. IE 8:n mukana tulee sille kuuluvat olemassa olevat päivitykset, eikä niitä updatessa vielä edes ole."
Niin. Koita nyt idiootti tajuta, että ohjelmistot jotka on osa käyttöjärjestelmää päivitetään käyttöjärjestelmän päivitystoiminnon kautta. Vaikka ohjelma olisi "valmis", sille ei vielä ole tehty lopullista integrointitestiä. Sitä selainta ei vielä uskalleta laittaa päivityksiin kun testausta ei ole täysin tehty ja ongelmia korjattu koska ei ne nyt käy miljoonia koneita sotkemaan keskeneräisellä ohjelmalla.
"4. Miten järjestelmä termisi mukaan särjetään?"
Kun joku idiootti alkaa häslämään päivitysten ja asennusten kanssa.
"6. Mihin unohtui vakioreseptisi jokaiseen vaivaan asentaa käyttöjärjestelmä uudelleen?"
Kyllä se särjetyillä järjestelmillä on ihan suotavaa idiooteille. Jos vaikka sitten oppisi olemaan häslämättä. IE8 kun on valmis ja testattu, se tulee päivityksiin.
Jos IE8 ei toimi kun se tulee päivityksistä, syynä on se että olet jo särkenyt järjestelmäsi kun näillä ketkä ei häslää se toimii ongelmitta.... kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000001297&subcat=2250"kuin kehuja kasista. Onko ne sitten kaikki särkeneet järjestelmän?"
Kyllä. Häslääviä idiootteja jotka ei ymmärrä, että käyttöjärjestelmään kuuluvat ohjelmistot asennetaan päivitystoiminnon kautta kun valmistaja on tehnyt integrointitestit loppuun.- riita EU tuomioistuimen kanssa
M-Kar kirjoitti:
"kuin kehuja kasista. Onko ne sitten kaikki särkeneet järjestelmän?"
Kyllä. Häslääviä idiootteja jotka ei ymmärrä, että käyttöjärjestelmään kuuluvat ohjelmistot asennetaan päivitystoiminnon kautta kun valmistaja on tehnyt integrointitestit loppuun.on kaiken aikaa päällä. Näin pyrkivät osoittamaan , että selainhan on todellisuudessa erillinen tuote ja sitä voidaan tarjota ladattavaksi "halukkaille".
riita EU tuomioistuimen kanssa kirjoitti:
on kaiken aikaa päällä. Näin pyrkivät osoittamaan , että selainhan on todellisuudessa erillinen tuote ja sitä voidaan tarjota ladattavaksi "halukkaille".
Integrointitesti tarkoittaa sitä, että softaa testataan kuinka hyvin se toimii muiden komponenttien kanssa. IE8 on valmis, mutta tämän asennusta ja toimivuutta Windowsien ja jopa toisten Windowseihin asennettujen ohjelmien kanssa ei ole kunnolla. Siksi sitä ei ole vielä päivityksissä ettei miljoonilta ihmisiltä mene koneet sekaisin kun ei ole vielä kunnolla testattu.
- jätin tahallani
M-Kar kirjoitti:
Integrointitesti tarkoittaa sitä, että softaa testataan kuinka hyvin se toimii muiden komponenttien kanssa. IE8 on valmis, mutta tämän asennusta ja toimivuutta Windowsien ja jopa toisten Windowseihin asennettujen ohjelmien kanssa ei ole kunnolla. Siksi sitä ei ole vielä päivityksissä ettei miljoonilta ihmisiltä mene koneet sekaisin kun ei ole vielä kunnolla testattu.
hymiöt pois viestin lopusta - eihän niitä käytä kuin tytöt...!
Muistuu mieleeni pohjanmaalainen sanonta:
"Oot tores kun sika rukihis"
Joku muu saa kääntää, ellei itsellä aukea,
- Käyhkö
Eipä tule mieleen, kuin vikasietotilassa kokeilla järjestelmän palautusta, jos ei normaali tilanteessa toimi, onnistuminen on varmaan /- jotain. Siis tuleville, samoista ongelmista kärsiville. Tai poistaa se lisää/poista valikon kautta, kuten itse teit.
Tää monelle palstalle postaaminen on vähän..., tosin näkeehän samoja kysymyksiä useilla foorumeilla samaan aikaan, noh... - winupdaten
kautta tullut versio, toimiiko se ok.
Tietty, jos aloittaja yleensä lataa sen sieltäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872738- 1642549
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182257Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051450Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2271193Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää961158Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083