Hobby Hall

kanta-asiakashinta

Ostin pesukoneen HobbyHallista viime vuonna, sen siksi että saan sen sieltä osamaksulla. kun työtön tänä päivänä ei voi muulla ostaa ja siksi siis tämä LG halpa pesukone joka piti olla kanta-asiakashinnalla 299e ja normaalisti hintana (muka) 399e. Nyt kuitenkin kuvastossa myydään kaikille tähän samaan hintaan 299e. Jotenkin tunnen itseni huijatuksi jälleen kerran.

Lisäksi tämä pesukone pesee, pesee ja pesee siis aivan määrättömän pitkiä aikoja normaalipesuilla? 60 ohjelmallakin 128 minuuttia, aika kohtuuton aika minusta ainakin..... En voi konetta laittaa enää takaisinkaan vaikka siinä olikin se kaksi viikkoa katumusaikaa. Huomaa tällainen vähän pesevä ihminen tällaisenkin asian niin myöhään kuin nyt vasta... Koskaan, ei koskaan ole harmittanut se että olen pesukoneen ostanut ja niitä on kulunut elämässäni paljon, mutta nyt kyllä kaduttaa, harmittaa ja potuttaa ja paljon. Ikää sentään lähemmäs 60 jo.

Niin ja sinä joka ajattelit jotain piruilla, unohda koko juttu.

6

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Habby Holl

No jos viime vuonna ostit (mihin aikaan? kesällä vai loppuvuodesta?) niin uusia malleja tulee markkinoille ja vanhat myydään halvemmalla. Niin että ihan normaali tuo satasen hinnanalennus on. Eikä juuri uota halvemmalla oikein pesukonetta (ainakaan uutta) tahdo saada.

Sitten tuosta pesuajasta. 128 minuuttia 60 asteessa on sekin normaalia nykyisin. Nykyaaikaisissa pesukoneissa tuo vedenkäyttö on niin minimaalista, siksi ohjelmat kestävät pitkään.

• Boshkhi

lyhyt aika. AEG ilmoittaa 2 h 30 min eli 150 min.

• stockmann

Hobby Hallin takana on Stockmann, ei se mitään halvalla myy.
      Tosin halvimmat koneetkin maksaa sen 300.
      Miksi pitää pestä niin kauan, johan ne vaatteetkin kuluu loppuun, kun tutkitusti vaatteiden kulutuksesta 3/4 aiheutuu pesussa.
      Laita päälle lyhytohjelma tai urheiluvaateohjelma, se on melkein yhtä kiinnostava kuin sub. Meillä menee vain reilu puoli tuntia ja tulee riittävän puhdasta.
      Vaikka meillä on perus Whirlpool, niin siinäkin on 15 ohjelmaa.
      Harvoin ne nykyihmiset vaatteet todella likasia on korkeintaan vähän hikisiä ja nuhruisia.
      Paitsi jos olet ojankaivaja tai konemies.

• huonosti?

Konehan on nopee ku mikä, oma vanha veivaa reilusti yli kaks tuntia ja äitimuorin uus tasan kaks? Jos puhdasta tulee, niin ainoa ongelmasi on kateus - että kehtaavat muutkin saada samaan hintaan! Onko se sinulta pois, ethän maksanut sen enempää itsekään????

• joka ei

oikein sisäistä ja ymmärrä lukemaansa! Tai jos käsittää kaiken väärinpäin?

• pitää edelleen kutinsa
        joka ei kirjoitti:

oikein sisäistä ja ymmärrä lukemaansa! Tai jos käsittää kaiken väärinpäin?

KÖYHÄN EI KANNATA OSTAA HALPAA !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe