Naapurini halusi auttaa Kansallisteatteria ja tarjosi sinne hajonnutta pesukonettaan. Vastaukseksi tuli ilmoitus, ettei Kansallisteatteri voi noutaa konetta, vaan se tulisi itse sinne toimittaa.
Jos ei itse omista pakettiautoa tai peräkärryä - niin kuljetus täällä pääkaupunkiseudulla ei ole ilmaista. Tiedustellessaan viennin hintaa eri kuljetusyrittäjiltä naapurini sai tarjoukseksi erilaisia summia 40 - 60 euron väliltä - joten tulisipa "ilmaiselle lipulle" hintaa - jos nyt sitä olisi edes vailla.
Löytyisiköhän pääkaupunkiseudulta kuljetusyritystä joka vaikka mainosmielessä tekisi KULTTUURITEON ja "lahjoittaisi" teatterille noutopalvelun lähialueelta - jos näitä pesukonetarjouksia vailla kuljetusta tulee sinne tarpeeksi ?
KANSALLISTEATTERIN PESUKONE PULMA
Vie kone - saat lipun !
0
755
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614228KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1202843Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452272Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291983- 241853
- 281566
- 801511
- 181445
- 1461334
- 311188