Lady Gaga EI ole mies ! Hän on itse myöntänyt, että hän on interseksuaalinen, eli hänen pimpsa muistuttaa miehen penistä ylikasvaneella klitoriksella. interseksuaaleilla "naisilla" on myös monesti kivekset. Mutta Gaga on leikkauttanut oman vaginansa normaaliksi. Siinä se. Lady Gaga ei ole mies, vaan nainen. Interseksuaalisuus on kehitysvamma.
Nyt itse asiaan : tietääkö kukaan koska Gaga julkaisee uuden albumin/sinkun?
Lady Gaga
ksokaaakakakaka
3
1321
Vastaukset
- shalaatti
Niin..mistä NETISTÄ oot saanu ton tiedon??!!
kiinnostaa vaan....siis
kun sitä että kun siitähän liikkuu vaikka
mitä huhuja....
mulla on muuten lady gagan uus albumi!!!XD- Koopadruuba
aloittja kirjoitti:
" Se on ihan vähän kuin pieni "
Pieni mikä? Taisit unohtaa tuon peniksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901