Lady Gaga EI ole mies ! Hän on itse myöntänyt, että hän on interseksuaalinen, eli hänen pimpsa muistuttaa miehen penistä ylikasvaneella klitoriksella. interseksuaaleilla "naisilla" on myös monesti kivekset. Mutta Gaga on leikkauttanut oman vaginansa normaaliksi. Siinä se. Lady Gaga ei ole mies, vaan nainen. Interseksuaalisuus on kehitysvamma.
Nyt itse asiaan : tietääkö kukaan koska Gaga julkaisee uuden albumin/sinkun?
Lady Gaga
ksokaaakakakaka
3
1349
Vastaukset
- shalaatti
Niin..mistä NETISTÄ oot saanu ton tiedon??!!
kiinnostaa vaan....siis
kun sitä että kun siitähän liikkuu vaikka
mitä huhuja....
mulla on muuten lady gagan uus albumi!!!XD- Koopadruuba
aloittja kirjoitti:
" Se on ihan vähän kuin pieni "
Pieni mikä? Taisit unohtaa tuon peniksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636