Sano taas että rakastat minua
olen hämmentynyt
pidän siitä kuitenkin
vaikka en pysty vastaamaan
Siksi kirjoitan sinulle
sinulle jota rakastan
kirjoitan rakkauden nimissä
koska en saa sitä sanottua
Minä rakastan sinua
Rakkauden nimissä
12
737
Vastaukset
- padme_amidala
..ei tarvita sanoja, rakkaus näkyy katseesta ja tuntuu mukavammalta, kuin mitä ikinä saa näihin runoihin mahtumaan. Kuulenpa, että pehmoinen käsi kädessäsi, rakkaudesta säihkyvä katse edessäsi ja kaunis tähtitaivainen yö kirvoittavat sinulta nuo sanat liven puolella helpostikin (ja moneen kertaan *huokaus*).
Minä olen miettinyt, kärsiikö rakkaus sana inflaation muusani korvissa, kun hoen sitä melkein joka runossa vuosikaudet. Olenkin vähän vältellyt sitä juuri siksi. Vaikka eihän se rakkauden tunne häviä siitä puhumalla/sanomalla. Ainakin meikäläisessä se on pultattu sydämeen kiinni moniväkäisellä koukulla, joka vuosi vuodelta vaan vahvistuu.
Runostasi sanoisin, että se synnytti paljon ihania ajatuksia..ja melkein ääneen lipsahti .."niin minäkin Sinua", joka olisi oikea vastaus tuohon viimeiseen säkeeseen, jos sen muusaltani kuulisin. Paljon voimakasta ja kaunista tunnelmaa olet saanut lyhyeen runoosi mahtumaan : ) Pidin runostasi : )
Kiitokset lukuhetkestä : )- tomppa2006
...ainakaan rakkaus sanan käytössä, ei sitä turhaan lausuta...
Jotenkin vaan toisen sanoessa nuo kolme tärkeätä sanaa: "Minä rakastan sinua", tulee jotenkin hankala olo löytää oikeat vastasanat. "Niin minäkin sinua" tai "Niin määki sua", kuulostavat huonoilta vaihtoehdoilta. Tietysti sillä kumpi ehtii sanoa ensin nuo tärkeät avainsanat Minä Rakastan Sinua, on etulyöntiasema odotellessa toisen vastausta.
*hymyilee* - padme_amidala
tomppa2006 kirjoitti:
...ainakaan rakkaus sanan käytössä, ei sitä turhaan lausuta...
Jotenkin vaan toisen sanoessa nuo kolme tärkeätä sanaa: "Minä rakastan sinua", tulee jotenkin hankala olo löytää oikeat vastasanat. "Niin minäkin sinua" tai "Niin määki sua", kuulostavat huonoilta vaihtoehdoilta. Tietysti sillä kumpi ehtii sanoa ensin nuo tärkeät avainsanat Minä Rakastan Sinua, on etulyöntiasema odotellessa toisen vastausta.
*hymyilee*..oli poikani yleissana pienenä, kun hän ei osannut vastata. Häpeäkseni täytyy tunnustaa, että kun menen sanattomaksi, niin minulta lipsahtaa "JOO". Tosi fiksua, eikä sitä kehtaa ruveta korjailemaan, kun siitä tulee vaan lisää sekamelskaa. Olen varma, että sopivalta suunnalta kuullessani nuo sanat, niin jos nyt yleensä jotakin saisin enää sanottua, etten pyörtyisi, niin se olisi nuo surulliset kolme kirjainta "JOO" *huokaus*
- tomppa2006
padme_amidala kirjoitti:
..oli poikani yleissana pienenä, kun hän ei osannut vastata. Häpeäkseni täytyy tunnustaa, että kun menen sanattomaksi, niin minulta lipsahtaa "JOO". Tosi fiksua, eikä sitä kehtaa ruveta korjailemaan, kun siitä tulee vaan lisää sekamelskaa. Olen varma, että sopivalta suunnalta kuullessani nuo sanat, niin jos nyt yleensä jotakin saisin enää sanottua, etten pyörtyisi, niin se olisi nuo surulliset kolme kirjainta "JOO" *huokaus*
...juuri siksi tämä runojen kirjoittaminen on tavattoman antoisaa...
Saa hiukan pidempään miettiä järkevää sanottavaa. Luultavasti monille suurille runoilijoille, oikeiden sanojen löytyminen livessä on ollut yhtä vaikeata. Ei ole tullut suusta muuta kuin "joo" ja muusat on ihmetelleet sananiekan vaitonaisuutta.
Joskus.
Jossakin.
Minullekin sanottiin.
Rakastan tietenki.
Miksi kysyt.
Nyt tiedän vastauksen senkin.
Kiitos Tomppa runostasi,,,sain hyvän mielen kun luin- tomppa2006
...olin itsekin, kun sain nämä sanat kirjoitettua runon muotoon...
Olen hyvilläni, jos pystyin myös sinulle tarjoamaan hyvänmielen rakkausrunon. Kiitos.
*hymyilee*
Oiskoo teoissa sanoitus?
perustaa kestävää,
kyllä rakas huomaa.
Katse sanoo niin paljon,
rakkauden nälkä
tyynnytelty hyvä näin
PS.esimerkiks sain leivoksen
siinä ja oli mies
joka ei ääneen sanonu.
Liisa huokasee ja kiittelee
rakkaus on niin kaunista- tomppa2006
...miehet pelkäämme sanojen olevan latteita tai jotenkin kuluvan käytössä...
Eikä sitä aina oikein tiedä mitä sanoisi, joten useimmiten silloin on parempi olla hiljaa.
Kiitos hyvästä ja kannustavasta palautteesta. Liisa.
*hymyilee*
- Hmnn...
Palstan ainoa todellinen mieskirjoittaja. Runo64 plagioi omassa runossaan sinua ja saa kanalauman taas kehumaan omaa tekelettään. Sinun runo on Rakkausruno!
- tomppa2006
...samoja sanoja ja lauseita näissä rakkausrunoissahan toistellaan...
Uskon olevan kyse tahattomasta yhtäläisyydestä, jonka olet löytänyt runoissamme. Täällä on paljon hyviä koiraspuolisia kirjoittajia. Kiitos nyt kuitenkin.
- Minanoita
Sinä se sitten osaat
säväyttää!Tämänkin runosi
edessä minäakka olen melkein
sanaton(huom melkein...)
Tyypillinen suomalainen mies
ei pussaa eikä pukahda, mutta
sie Tomppa ossaat kirjuuttaa=))))))- tomppa2006
...nyt minä olen sanaton palautteesi edessä...
Rehellisesti yritin sanailla suomalaismiesten yleisesti tiedossa olevasta puhumisen puutteellisuudesta, sinäkin ehkä siihen olet törmännyt?
Mukavaa kun tykkäsit runosta ja vielä sen kerroit. Kiitos.
*hymyilee*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833852
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t332746Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261608Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454- 271446
Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731443