VoIP-PUHELU yhdistää vain

puolet

Kun ei 'Apua aloittelijalle'-palstalta tunnu löytyvän apua, kysyn täältä: Käytän nettipuhelinohjelmaa (VoipDiscount) lankapuheluihin ja tyytyväinen olen. Viimepäivinä on kuitenkin ilmennyt ongelma: joihinkin (siis vain joihinkin) numeroihin soitettaessa kuulen kyllä esimerkiksi keskuksen äänen, mutta hän ei minua, vaikka kuinka karjuisin. Tilanne ei korjaannu uudelleensoittamallakaan.

Onko antaa jelppiä?

8

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja

      Voisiko olla operaattorin töitä? Esimerkiksi numeroissa, jotka alkavat 01..., 02..., 03... ongelma tuntuu olevan yleisin.

    • ilmasipuhelut loppu

      Minulla on samoja ongelmia, mutta lisäksi muitakin epäselvyyksiä. Kaksi päivää sitten sain vielä soitettua ilmaisia puheluita ja ilmaispuheaikaa oli 58 päivää, mutta eilen ja tänään kaikki ilmaispuhelut maksaakin 0,025€ minuutti. Voisiko joku kertoa missä vika, vai muuttuiko se pysyvästi maksulliseksi.

      • aloittaja

        Tarkastin oman tilanteeni ja totta tosiaan, 48 ilmaispäivää jäljellä, mutta kaikki puhelut ns. "ilmais"-puhelut 0,025 €/minuutti. Tämä alkaa tuntua jo petokselta. Uskon kyllä, että kyseessä on jokin virhe, joka korjataan, sillä eihän sopimusehtoja voi kesken sopimusta yksipuolisesti muuttaa. Varsinkin kun mitään ilmoitusta asiasta ei ole sinullekaan varmaan tullut.

        Onko sullakin Voipdiscount?

        Voisivatko muutkin samoja voippeja käyttävät kertoa omista laskutuksistaan ynnä muista kokemuksistaan?


      • Nimetön
        aloittaja kirjoitti:

        Tarkastin oman tilanteeni ja totta tosiaan, 48 ilmaispäivää jäljellä, mutta kaikki puhelut ns. "ilmais"-puhelut 0,025 €/minuutti. Tämä alkaa tuntua jo petokselta. Uskon kyllä, että kyseessä on jokin virhe, joka korjataan, sillä eihän sopimusehtoja voi kesken sopimusta yksipuolisesti muuttaa. Varsinkin kun mitään ilmoitusta asiasta ei ole sinullekaan varmaan tullut.

        Onko sullakin Voipdiscount?

        Voisivatko muutkin samoja voippeja käyttävät kertoa omista laskutuksistaan ynnä muista kokemuksistaan?

        Kyllä minulla on voibdiscount ja se todella rupesi rahastamaa. Katsotaa ensiviikolla jos tilanne muuttuu.


      • aloittaja
        Nimetön kirjoitti:

        Kyllä minulla on voibdiscount ja se todella rupesi rahastamaa. Katsotaa ensiviikolla jos tilanne muuttuu.

        Laskepas viimeisten seitsemän päivän puheluajat, pyöristä myös ne minuutiksi, joissa on vaikka vain yksi sekunti. Nämä samaan voipryppääseen kuuluvat vekottimet ovat alkaneet sakottaa, jos olet vähänkin ylittänyt sallitun ~ 42 minuutin viikkorajan (neljäsosa 300 minuutin kuukausisaldosta). En muistanut tätä "sääntöä" ja viime viikon saldoni näyttäisi olevan juuri tuon rajan tuntumassa. Tilanteen pitäisi korjaantua muutamassa päivässä ennalleen - muistaakseni - viimekertaisen kokemukseni mukaan.

        http://www.voipdiscount.com/en/

        http://www.myvoipprovider.com/


      • aloittaja
        aloittaja kirjoitti:

        Laskepas viimeisten seitsemän päivän puheluajat, pyöristä myös ne minuutiksi, joissa on vaikka vain yksi sekunti. Nämä samaan voipryppääseen kuuluvat vekottimet ovat alkaneet sakottaa, jos olet vähänkin ylittänyt sallitun ~ 42 minuutin viikkorajan (neljäsosa 300 minuutin kuukausisaldosta). En muistanut tätä "sääntöä" ja viime viikon saldoni näyttäisi olevan juuri tuon rajan tuntumassa. Tilanteen pitäisi korjaantua muutamassa päivässä ennalleen - muistaakseni - viimekertaisen kokemukseni mukaan.

        http://www.voipdiscount.com/en/

        http://www.myvoipprovider.com/

        SORRY, tuli vireelliset ilmaisajat:

        Noin 42 minuuttia on PÄIVÄ, ei viikkoraja ja vastaavasti 300 minuuttia on ilmaisten puhelujen määrä viikossa. Eli ilmaispuheluja voi kuukaudessa soittaa 1200 minuuttia.


      • Nimetön
        aloittaja kirjoitti:

        SORRY, tuli vireelliset ilmaisajat:

        Noin 42 minuuttia on PÄIVÄ, ei viikkoraja ja vastaavasti 300 minuuttia on ilmaisten puhelujen määrä viikossa. Eli ilmaispuheluja voi kuukaudessa soittaa 1200 minuuttia.

        Hyvä tietää paljonko voi puhua päivässä. Puhuin toissapäivänä yli 60 minuuttia ja siitä varman johtui, että puhelut tulivat maksullisiksi.
        Kiitos selvityksestä


      • aloittaja
        aloittaja kirjoitti:

        Tarkastin oman tilanteeni ja totta tosiaan, 48 ilmaispäivää jäljellä, mutta kaikki puhelut ns. "ilmais"-puhelut 0,025 €/minuutti. Tämä alkaa tuntua jo petokselta. Uskon kyllä, että kyseessä on jokin virhe, joka korjataan, sillä eihän sopimusehtoja voi kesken sopimusta yksipuolisesti muuttaa. Varsinkin kun mitään ilmoitusta asiasta ei ole sinullekaan varmaan tullut.

        Onko sullakin Voipdiscount?

        Voisivatko muutkin samoja voippeja käyttävät kertoa omista laskutuksistaan ynnä muista kokemuksistaan?

        "Ilmais"puhelut palasivat heti maanantaina eli, jos on soittanut päivä-/viikkokiintiön (~42/300 min) yli, niin järjestelmä rupeaa joksikin aikaan rahastamaan kaikista puheluista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2230
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1741
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1596
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      292
      1233
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1099
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      928
    Aihe