Kannattaisko mun ostaa nokia 5800 Xpressmusic kännykkä voiko joku kertoo
Vastaukset 7
- Nimetön
itelläni on ollut kuukauden verran ja olen ollut tyytyväinen siihen mitä nyt näyttöön tuli pieni kuluma mutta ei sitä huomaa muuten kuin jos on näyttö pimeänä.. suosittelen!
- saphirix
Olen juuri ostamassa uutta puhelinta mutten osaa pättää joss 5800 on se oikea vai pitäisikö odottaa uuta touchpuhelinta nokiallta?
Etsi kännykkää joka keskittyy viihteseen (musiiki, pelit, video)
Apuva!- gggjjjjjjj
ihan paskakänny itelläni on nokia x6 se on paras!
- International
Tämän osaston nimi on: "Kännykkäpelit" jos et sattunut sitä huomaamaan, kännykkä aiheiset viestit tulisi kirjoittaa "Kännykät" osastolle!
Kiitoksia. =)- ssssssssssss
ei 5800 pelit pyörii siinä huonosti huono näyttö reso jne hanki iphone todella hyviä pelejä ei lagaa iso tarkka multitouch näyttö hyvä katsoa elokuva esim matkalla
- ipaska
ssssssssssss kirjoitti:
ei 5800 pelit pyörii siinä huonosti huono näyttö reso jne hanki iphone todella hyviä pelejä ei lagaa iso tarkka multitouch näyttö hyvä katsoa elokuva esim matkalla
20 syytä miksi nokia 5800 on parempi kuin iphone http://www.puhelinvertailu.com/uutiset.cfm/2008/12/08/20_asiaa_joissa_nokia_5800_xpressmusic_on_applen_iphone_3g_ta_parempi
- höpöhöpööö
ssssssssssss kirjoitti:
Mitäs roskaa oikein puhut,en oo vielä kertaakaan törmännyt laggaavaan peliin.
Ja pelejäkin voi pelata koko screenillä mutta siihen löytyy omat niksinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561