Säkkejä on puolenkuution ja teline näille rakenteilla...
Oliskos kellään mitat telineeseen ??
Klapisäkin teline
6
3916
Vastaukset
- kuution..
Mitähän säkkejä ne on...eurolava säkki on kuution ja finlava säkki on 1.2 kuutiota. Eurolava on 1,2*0,8 ja finlava 1,2*1
- kuution...
Fin lavan päälle oleva säkki... Agrimarketista ostin säkkejä
- meinaat kasata
mihin sä sitä telinettä tarviit
http://www.hl-vihannes.fi/tuotteet/pakkaustarvikkeet/verkkosakit/
Säkki roikkuun johonki täytön ajaksi ja trukilla varastoon.- siihen hommaan
teline tarvii.
Yksinkertaisemmin teet sen vanerilevyistä, jotaka on saranoitu toisiinsa.
Ei kannata mitään putkikyhäelmää tehä. - Aloitteleva klapikauppias
siihen hommaan kirjoitti:
teline tarvii.
Yksinkertaisemmin teet sen vanerilevyistä, jotaka on saranoitu toisiinsa.
Ei kannata mitään putkikyhäelmää tehä.Muut mitathan saa lavasta
- venyvä...
Aloitteleva klapikauppias kirjoitti:
Muut mitathan saa lavasta
määritelmä..., mutta jos kuution meinaa finlavalla myydä, korkeus on 83.5 senttiä, yleensä kaupan telineet on 1.15 tuolle säkille, että myyt siinä puita sitten täysinä säkkeinä, noin 1.2-1.3 mottia....siks suosin eurolavasäkkiä. siinä saa motin metrin säkillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171